FlightSim.CZ   Reklama  
CVARS - zrychlí vám tep...
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je pondělí 23. 12. 2024, svátek má Vlasta Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
Wilco 737- prvy let a pristatie Jeden příspěvek | Celý strom
Wilco 737- prvy let a pristatie   18. 12. 2005 / 20:10
skyfly
Myslel som, že ked ako tak zvládam PMDG tak Wilco 737 PIC musi byť pohoda, ale na A/P engage ide zapnut ibe B..... A nejde..ani na pristatie ked dam APP, sice to pristane samo ale nepodrovná, FMC je tiež nejaké divné zadal som FPL ale nechce ho uložiť...je 737NG a 737-300 taká rozdielna ?
Ale inak letové vlastnosti celkom príjemné.....
img_forumn/r82210_1.jpg (500x400)
img_forumn/r82210_2.jpg (500x400)
 

Re: Wilco 737- prvy let a pristatie   18. 12. 2005 / 20:12
Jirka Kallasch   
A zapnl jsi oba F/D? mě to na autoland přistane v pohodě i s podrovnaním
 

Re: Re: Wilco 737- prvy let a pristatie   18. 12. 2005 / 20:19
Fabo™   
Možno Skyfly nemá db alebo pristával na letisku bez ILS cat III
 

Re: Re: Re: Wilco 737- prvy let a pristatie   18. 12. 2005 / 20:37
Wonder (BHA247)   
vsázím 5piv, že skyfly nezapnul oba Flight directory ;o)
 

Re: Re: Re: Re: Wilco 737- prvy let a pristatie   18. 12. 2005 / 20:45
Jaris
kdyz rikas oba myslis tim ten napravo u copilota?
 

Re: Re: Re: Re: Wilco 737- prvy let a pristatie   18. 12. 2005 / 20:46
skyfly
AND THE WINNER IS : wonder !!!
Ale u PMDG zapinam vždy len jeden - ľavý a FD stači to !?
Inak už sa mi podarilo oživit a naprogramovat aj FMC ...tak snáď to pomaly rozchodím Dík za rady !
Btw - takto večer ten cocpit nevyzerá vobec zle !
img_forumn/r82224_1.jpg (500x400)
 

Re: Re: Re: Re: Re: Wilco 737- prvy let a pristatie   18. 12. 2005 / 20:55
Jirka Kallasch   
Heeej!!! jak to Wonder :????
ja rikal zes nemel oba F/D ... ))))
 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Wilco 737- prvy let a pristatie   18. 12. 2005 / 20:56
skyfly
jasné - ja som mal ny mysli, že Wonder vyhráva tých 5 pív !
Ale kto mu ich zaplatí to neviem )))))))))
 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Wilco 737- prvy let a pristatie   18. 12. 2005 / 21:20
Wonder (BHA247)   
no ty přece skyfly !!! DDDD
EDITED: jo a u toho pmdg to měli řešený jinak:
někdo lítal pouze v 2D cockpitu a tam nebyla možnost zapnout F/O FD tak se zapínal na kapčově straně i druhej FD...
tady se to zapíná každý zvlášť.
v realu to funguje tak že jsou dvě jednotky řízení autopilota... FCC_A a FCC_B
každá odpovídá jednomu FD běží na sobě nezávisle(je možno dual channel approach pro větší přesnost-když se kontrolují dva navzájem..). MASTERem tedy hlavní jednotkou pro let se stane ta od které byl zapnut první FD. tedy příklad první do FD drbne kapča a pak až F/O takže master je FCC_A. pokud FCC_A během letu spadne tak se automaticky stane masterem FCC_B.....

 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Wilco 737- prvy let a pristatie   19. 12. 2005 / 10:58
A.J.Scandall   
Čímž se dostávám k první nepřesnosti této 737.


Když se u skutečné 737, s připnutým AP, vypne jeden nebo oba F/D, zmizí sice na příslušné straně báry, ale jinak se nestane nic, na FMA zůstanou dále zobrazené mody a příslušný FCC pořád pracuje. Takže i AP funguje normálně. A naopak, lze připnout AP i s oběma F/D vypnutýma, pouze dojde k tomu, že bude pracovat v režimu CWS, neboť neví, co po něm chceme. Ovšem příslušný FCC (podle toho, který AP zapneme) pracuje a jenom čeká, co mu přes MCP navolíme. V ten moment příslušný kanál AP přejde z CWS do CMD režimu.

Když mám MASTER FCC_A, ale zapnu AP B, stává se automaticky MASTER FCC_B bez ohledu na to, který F/D jsem zapínal první.

Když na zemi zapnu jen F/D na jedné straně, tak při stisku tlačítka TO/GA nenaskočí báry ani režim TOGA na FMA, pouze AT přidá motorům na příslušnou hodnotu N1. Když za letu vypnu oba F/D i AP, FCC nepracují. Zapnu-li pak jen F/D u cpt a pak AP A, tak úplně bez problémů pracuje FCC A a autopilot letí jako by nic. Když budu mít MASTER F/D A a pak připnu AP B, stane se MASTER FCC_B, a funguje všechno normálně až na to, že na straně F/O se nezobrazují báry F/D. Je to trošku zašmodrchaný a je fakt, že jsem tomu začal trošku rozumět až tehdy, když jsem s tím začal lítat.

Takže pro správnou práci AP nemusí být zapnuté oba F/D a skyfly by tedy v reálu neměl mít potíže, jako měl.
 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Wilco 737- prvy let a pristatie   19. 12. 2005 / 23:32
MilanZ   
Já to pochopil tak když skyfly uvedl "...sice to pristane samo ale nepodrovná" že pro AUTOLAND musej bejt zapnutý oba. Takže v reálu stačí pro full autoland mít zapnutý jenom jeden F/D a MASTER_FCC ?
 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Wilco 737- prvy let a pristatie   20. 12. 2005 / 00:03
Vita Zenisek
Myslim zpodle toho co pise AJS nepotrebujes mit zaply ani jeden. Staci AP a prislusny command a leti to.
 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Wilco 737- prvy let a pristatie   20. 12. 2005 / 13:11
A.J.Scandall   
Ne, tím skyflyho problémem jsem měl na mysli nemožnost zapnutí AP A. Jinak metodicky správné na B737 je pro autoland použití obou AP i FD. Při použití jenom jednoho AP to taky sedne, ovšem podrovnání neudělá AP, ale postará se o něj přízemní efekt Jenom pro zajímavost, u ATR se při CAT II vypíná F/D u druhého pilota a to proto, aby ho nerušil a sledoval "syrové" údaje přístrojů. Mimochodem netajím se názorem, že F/D je na h...., snad jen s výjimkou poslední fáze CAT I ILS přiblížení při počasí na minimech
 

Re: Re: Wilco 737- prvy let a pristatie   18. 12. 2005 / 21:59
ada.pih
jak je teda oba zapnu,kdyz litam jen ve 2D??
 

Re: Re: Re: Wilco 737- prvy let a pristatie   18. 12. 2005 / 22:15
Fabo™   
Najskôr cez klávesovú skratku nastavenú v setup utilitke... idem si to nastaviť.
 

Re: Re: Re: Re: Wilco 737- prvy let a pristatie   18. 12. 2005 / 22:16
ada.pih
diky,uz to vidim
 

Gonzo
Czech Virtual Air Rescue Service
L39.CZ
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2024 FlightSim.CZ