FlightSim.CZ   Reklama  
1st Czech IVAO Fly-In
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je úterý 8. 4. 2025 Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
dotaz Jeden příspěvek | Celý strom
dotaz   16. 12. 2005 / 12:30
tibor
prosim poradte - co znamenaju na FD hodnoty GS a TAS , a ked mam flightplan cez EUroute -jednotlive nav. body aj v FMC co treba zapnut aby letel AP atomaticky podla nich -lietam s Airbusom A321 a tam nie je nikde tlacitko nav - sorry za kopu primitivnych vyrazov
 

Re: dotaz   16. 12. 2005 / 12:53
Luděk Ch.
GS: ground speed - rychlost letadla vůči povrchu země, TAS: true air speed - skutečná rychlost letadla vůči okolnímu vzduchu.
 

Re: Re: dotaz   16. 12. 2005 / 12:57
OK-DAR
byl jsem pomalejsi...;o)
 

Re: Re: Re: dotaz   16. 12. 2005 / 14:45
Luděk Ch.
jo
 

Re: dotaz   16. 12. 2005 / 12:57
OK-DAR
GS=Ground speed(rychlost vuci zemi)
TAS=True air speed(prava vzdusna rychlost)

ostatni nevim
 

Re: dotaz   16. 12. 2005 / 14:54
Tragédie v JRD
ad letadlo - zalezi na tom jakym Airbusem .. pokud se jedna o komercni addon s pocitacem, tak trat nabouchas do FMS (vice viz manual prislusneho letadla).

pokud letad nejakym free abusem, ktery nema navigacni pocitac, tak se to lisi typ od typu ... muzes trat nakreslit v fsnavigatoru (pokud ho mas), pokud se jedna o jednodussi model, tak by to mohlo jit pres letovy plan v FS Planneru... a pak pres autopilota (ale opet, funguje to typ od typu) ..
 

Re: Re: dotaz   16. 12. 2005 / 15:45
tibor
mam A321 od iFDG - konkretne - v FD aj v FMC uz mam z EUroute natiahnutu trasu , cez jednotlive nav. body letim tak ze zadavam HDG rucne do AP a neviem ktori z knoflikov FD, LS , LOC , LVL sa presne naco pouziva... v B737 je myslim cudlik NAV na to aby AP letel sam podla tychto bodov
 

Re: Re: Re: dotaz   16. 12. 2005 / 17:34
Tragédie v JRD
No ... v buliku je VNAV a LNAV... NAV je v defaultnich bulikach pro let tusim k VORx.

Bo Airbusovy ovladani neznam, tak Ti ani moc neporadim ... ale LOC a LVL to urcite nebude...
 

Re: Re: Re: dotaz   16. 12. 2005 / 22:12
Teflon_490   
A pokud vim, tak iFDG je freeware a FMC nema, takze pokud chces pouzivat fixy a airways, tak jak je vyhodi treba EUroute, tak je potreba nejak vytvorit flightplan bud pres fsnavigator nebo v deafult fs flightplanneru a jakmile budes v cocpitu tak jako navigaci zvolit GPS a pak zmacknout NAV, potom ti AP bude sledovat dane body. Pokud by si prepinac NAV/GPS nechal na NAV, pak po zapnuti tlacitka NAV sledujes nejaky kurs treba k VOR.
 

Re: dotaz   17. 12. 2005 / 11:56
Rokba
Pokud máš nainstalovaný panel, který alespoň trochu odpovídá airbusovské logice ovládání (např. od E. Marciana), tak to, co potřebuješ, se ovládá kolečkem/čudlíkem HDG. Jeho zatlačení (obyčejně levé myšítko) znamená, že předáváš kontrolu letadlu a AP drží trať podle toho, co je v FMC (nebo v defaultní GPS, pokud není FMC) - je to tedy totéž jako u defaultu NAV. Jeho povytažení (pravé myšítko) znamená, že přebíráš kontrolu ty a nastavuješ heading ručně otáčením toho kolečka (totéž, jako u defautu čudlík HDG).
 

Re: Re: dotaz   18. 12. 2005 / 11:04
tibor
samozrejme - prave tlacitko mysi - nikdy by ma to nenapadlo , uz to ide skvele - dakujeeeeem
 

Gonzo
VWAC
Czech Virtual Air Rescue Service
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2025 FlightSim.CZ