| | | AERO Ae270 15. 12. 2005 / 15:31 | |
| | | |
|
| | | Re: AERO Ae270 15. 12. 2005 / 15:52 | |
| | | |
|
| | | | Re: Re: AERO Ae270 15. 12. 2005 / 16:31 | |
| | S FS modelem jsem se dostal akorát do stavu jaký je vidět na screenshotu. Že bych to někdy dokončil asi není moc reálné... |
|
| |
|
| | | Re: AERO Ae270 15. 12. 2005 / 16:28 | |
| | Vsak se to taky v utery ve fabrice pekne zapijelo Tatik prisel pekne veselej... ))) Ackoliv s tema vykonama proti PC12 je to dost bida |
| |
|
| | | | Re: Re: AERO Ae270 15. 12. 2005 / 17:56 | |
| | No ono neni nikdy všechno horký tak jak se to upeče! Ae-270 má před sebou ještě certifikaci v USA! Po dokončení certifikací se celí program musí předělat! Mluvilo se o posunu křídla dozadu kuli centráži a "odebrání" pilotních dveří kuli problémům s přetlakováním kabiny.
Ale doufam že se to bude vyrábět! Práce se mi tam docela líbila))) |
| |
|
| | | | | Re: Re: Re: AERO Ae270 15. 12. 2005 / 18:24 | |
| | No kez by... Ero je to pekne a urcite by si to zaslouzilo... po tom kolik prace se do toho vlozilo. |
| |
|
| | | | | Re: Re: Re: AERO Ae270 15. 12. 2005 / 20:21 | |
| | Slyšel jsem něco o tom, že prý při prudkém přidání plynu kopne proud vrtule do výškovky a trhne se řízenim nahoru silou 30kg. Je to pravda?? |
| |
|
| | | | | | Re: Re: Re: Re: AERO Ae270 15. 12. 2005 / 23:32 | |
| | Tak o tom jsem nic neslyšel. A moc se mi to nezdá, protože ta PT6 se nerozbíhá tak rychle jako třeba pístoví motory. Ale možné je všechno. Je pravda že když Dvěstěsedumdesátka přistane tak má z jedné strany vejškovku očouzenou zespoda a z druhé strany ze zhora))
|
| |
|
| | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: AERO Ae270 16. 12. 2005 / 18:21 | |
| | Hmmm, taky docela zajímavý postřeh D |
| |
|
|