Tak jsem si udelal radost a vlastnim tohodle bulika a musim rict, ze se mi libi.Teprve vcera jsem se dostal k prvnimu vyletu s nim.Zpracovani zvenci mi prijde hezke a nebyt toho, ze tu Lucky psal o par detailech, asi bych si toho nevsiml.Pravda, ty otocene torsion links na podvozku jsou videt vic, ale nejak me to netrapi.Zpracovani kabiny je dobre.Nema sice tak kvalitne provedene otexturovani jako PMDG, ale nijak spatne to nevypada a cela simulace bezi daleko plynuleji nez s PMDG.Dovolim si zhodnotit jen 3D kabinu, protoze s 2D neletam(pokud tedy nechybi VC vubec ).Citelnost pristroju je dobra, nicmene malinko horsi nez u PMDG.Hlavne ty motorove budiky.Da se to ale vyresit vytvorenim nazoomovanych pohledu na zkratkove klavesy do Active Camery..naprikladLibi se mi moznost nastavovani NAV1 course A NAV2 course zvlast na kazde polovine desky, stejne tak nastaveni EHSI na kazde strane jinak.FMC vypada presvedcive, je to to same jako u PMDG737, alespon soudim podle toho jednoho vyletu, co jsem s tim vykonal.Trosku mne vypekla IRS, kterou jsem z PMDG737 neznal a systemem "placata prd*l" zjistoval co a jak s tim.Pribalene manualy totiz jsou docela slaba stranka veci.Manual je psan opravdu spis skoro komixovou formou pro dudlikare, coz je pro zacatecnika asi fajn, nicmene spis mi vyhovuje serioznejsi pristup s podrobnym popisem vseho vcetne funkci.Takze IRS jsem tam hledal celkem marne, krom nekolika letmych zminek.Podrobne manualy na FMC, IRS a jeste par dalsich veci jsou k dispozici, ale za dalsi mrzky peniz .Ale zpatky do kabiny.Overhead je klasika, vsechna tlacitka jsou jen bitmapova, nikoliv vymodelovana kazda packa, ale je to funkcni a me to nijak nevadi.Co mi chybi z PMDG je upraveny ground call, kdy letuska provadela instruktaz zde toto tlacitko aktivni neni.Zvuky jsou zpracovane fajn, ale nektere mi chybi.Napriklad mi chybi zvuk pohybu paky klapek.Nejak jsem si na nej zvykl.Dale mi chybi zvuky calloutu pri 80kts, V1, VR, V2, zbytek je myslim vporadku a fajn.Docela mne zaujalo, ze pri letani neni prakticky zadny rozdil ve FPS pri vyberu letadla s pouze s VC a nebo i s kabinou pasazeru.Toto byl u PMDG docela dramaticky rozdil.Letove vlastnosti popisovat nebudu, nebot v realu jsem 737 neridil a oproti PMDG nevidim zadny zasadni rozdil.Snad jen to, ze me zaskocilo na finale pri vysce DH 200 se mu prestalo chtit dal klesat, ale priklanim se spis k nedobre technice pilotaze nez ze by to simulovalo prizemni efekt ) Kazdopadne vyhled z kokpitu mi prijde lepsi a trosku..nevim jak to napsat.. prirozenejsi, nez u PMDG.Manual jsem uz zminil, takze z pribaleneho softu uz zbyva jen samostatny setup PIC737, kde se da nastavit prehrsel veci, nicmene k nekterym by se hodila myslim nejaka noticka k cemu co je,nebot ze samotneho softu to neni nejak patrne.Pokud byste hledali nejaky load manager, tak neni.Zbyva nahradni program-tuzka, papir a fuel planner od Milana Puty.Spocitat pocet lidi, cargo, vygenerovat palivo a tyto cifry pak nahazet v zakladnim fuel and payload manageru ve FS pri vyberu letadla.Je to trochu kostrbate, ale funkcni.Co se tyce Airacu a SID/STAR databaze, v tom vidim zatim nejvetsi slabinu cele veci.Je to sice kompatibilni s jakousi databazi Terry Yingling, ale spousta veci v ni chybi.Hadam ale, ze s vypustenim zbyvajicich modelu 400/500 bude mit tenhle produkt tolik fanousku, ze se postupne zacnou objevovat tyto databaze podobne, jako pro LD767, stejne jako repainty. Shrnuto, nelituju penez a tento produkt se mi opravdu hodne libi a rozhodne zainvestuju do zbyvajicich modelu 400/500.Je to zatim precijen zhava novinka a maloktery produkt se hned po vydani obejde bez nejakych servicepacku, takze jsem optimista a verim, ze se dockame nejakych oprav a zlepseni.Pokud jsem neco vynechal, tak jen proto, ze v praci nemam klid a pisu to na kapitoly.Snad je nas vic kdo do toho sli a doplni pripadne neco,co jsem nezminil |
|