| | | video ATR 11. 12. 2005 / 22:33 | |
| | zdravim, nevite nekdo kde bych sehnal to video s atr lkpr-lkmt co tu kdysi kolovalo? tenkrat mi to neslo stahnout, pak sem to uz dlouho nezkousel a ted po tom neni ani pamatky( teda pokud jsem to nekde neprehlidl) diky moc |
| |
|
| | | Re: video ATR 11. 12. 2005 / 23:11 | |
| | Bohuzel se toto video nikdy nemelo vyskytnout na verejnosti,protoze se to dostalo do rukou nekomu,komu nemelo!!!Posadka mela smulu,protoze jejich obliceje byly opakovane a detailne videt.To povazuji za prvni hrubou chybu pri toceni techto videí a naslednemu bezhlavemu vypusteni na verejnost.Potom se nedivte,kdyz vas posadka ani nevpusti do kokpitu s fotakem ci kamerou. |
| |
|
| | | | Re: Re: video ATR 11. 12. 2005 / 23:13 | |
| | Jaks na to Ondro prisel ? Co je na nem "tajne" ? |
| |
|
| | | | | Re: Re: Re: video ATR 11. 12. 2005 / 23:15 | |
| | Tajne? Asi vse,kdyz z toho mela posadka pruser. |
| |
|
| | | | | | Re: Re: Re: Re: video ATR 11. 12. 2005 / 23:17 | |
| | Ja myslel, ze v tom kokpitu byl nejaky studet DF a byl tam naprosto legal... Pokud to tak je tak nechapu, v cem je toto video nezadouci. To je uplne smesny.. |
| |
|
| | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: video ATR 11. 12. 2005 / 23:24 | |
| | Jde o neoficialni nahravku,i kdyz je tam nekdo legalne,hned to neznamena ze muze legalne tocit. |
| |
|
| | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: video ATR 11. 12. 2005 / 23:47 | |
| | těžko říct, jestli byl kameraman v cockpitu na černo, nebo bylo všechno v pořádku. Ale v případě, že byl ve vnitř legálně, nevidím problém, proč by nemohl natáčet video...nejsem si vědom ničeho, co by mu v tom bránilo. Pokud někde ve vnitřních předpisech ČSA není explicitně nahrávání v kabině zakázáno, není co řešit. Nevidím rozdíl ve videu z kabiny pro cestující, nebo z cokpitu... |
| |
|
| | | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: video ATR 11. 12. 2005 / 23:52 | |
| | Rozdil mezi kokpitem a kabinou pro cestujici bych videl jako hooodne velky rozdil,aspon za letu.Ten problem bude asi v predpisech,jinak by ta posadka nemela zadny problem. |
| |
|
| | | | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: video ATR 12. 12. 2005 / 00:31 | |
| | Pokud vím, ale předpisy se mění, teď už to může být zase jinak, podle předpisů, mělo dojít k uzamčení dveří kokpitu před nástupem pax a odemčení po vystoupení posledního pax. Takže je celkem jasný, že přes uzamčený dveře nenásilně nikdo neprojde, v opačném případě se jedná o porušení předpisů ze strany posádky letadla nebo o pokus o únos.
Předpokládám, že když tam letí oficiálně tři, tak tam ten třetí bude mít na starost přezkušování někoho z těch dvou, takže si to asi nebude mít čas točit na video.
Snad i zarytí filmovači tváří pilotů pochopí, že tímto "manévrem" a následným zveřejněním záznamu doslova postaví šibenici oboum důvěřivým pilotům... |
| |
|
| | | | | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: video ATR 12. 12. 2005 / 00:37 | |
| | Me by zajimalo, jak to je s tim uzamcenim. Pred 2 mesici jsem letel s CSA a za letu jsem zahlidl otevreny dvere od kokpitu .... |
| |
|
| | | | | | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: video ATR 12. 12. 2005 / 12:06 | |
| | mám dojem, že takhle ten předpis zněl, když jsem od ČSA odcházel... Což už je ale dva roky..) |
| |
|
| | | | | | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: video ATR 12. 12. 2005 / 19:45 | |
| | jeden z pilotu byl mozna na zachode |
| |
|
| | | | | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: video ATR 12. 12. 2005 / 00:46 | |
| | No,neznamena to zase,ze kdyz jsou tam tri,tak ten treti musi byt zasadne INS apod. Ber v uvahu treba ucastnika tzv, "Observer letu".Jsou to osoby,ktere tam jsou legalne,potom je na posadce,jestli jim umozni toceni behem letu apod.Akorat ta dotycna osoba nesmi byt tak blba,a takhle tu posadku "srazit" na kolena. |
| |
|
| | | | | | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: video ATR 12. 12. 2005 / 12:06 | |
| | | |
|
| | | | | | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: video ATR 12. 12. 2005 / 20:28 | |
| | No, provozní příručka jasně definuje, kdo do kokpitu legálně může. Jsou tam kromě posádky, přezkušujících a tak i třeba zaměstnanci ČSA letící do/z práce, zaměstnanci (i bývalí) a rodinní příslušníci cestující na zaměstnanecké letenky a podobně. Takové samozřejmě beru.
Osobně bych s radostí bral i fandy, ALE: jedná se o překročení předpisu, za které se dotyční zpravidla snaží "odvděčit", airliners.net je plný fotek s nápisem "Děkuji kapitánu XY za fantastickou možnost ukázat mi za letu kokpit", "Věnuji skvělé posádce letu AF 123 CDG-JFK dne toho a toho, která mi ukázala kokpit". Jiní, a to jsem zažil, zase mají potřebu neustále žvanit a to i tehdy, kdy to absolutně není vhodné (ano, i piloti to dělají...). Takže můj postoj je jasný: nebrat. A je mi to dost líto a mnozí z vás, kteří mi o to psali na mail, to vědí...
Všude je tisíc očí a tohle, jak se ukazuje, je poměrně ostře sledovaná záležitost.
Ohledně zavítání dveří, letadlo do 50PAX nemusí mít ani teď pancéřové dveře, takže ATR 42 má mezi kabinou PAX a cargem papundeklové dveře s jednoduchým zámkem, a mezi cargem a kokpitem jenom takový obyčejný "lítačky". Zamykatelný pancíř má až ATR 72. Proto je při otevření dveří do carga možné vidět otevřené dveře do kokpitu.
A perlička: jednou jsme vezli fandu, němce, chtel do kokpitu, bohužel jsem mu nevyhověl. Tak jestli mu alespoň vyplním Flight Report. A letuška přinesla A4, z obou stran plnou kolonek. Od detailních údajů o letadle (imatrikulace, výr.číslo), přes váhy, rychlosti V1, VR, V2, kterou jsme měli, přes motory, výkony, trať plánovanou, letěnou, SID, STAR, ATISy.... |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: video ATR 12. 12. 2005 / 20:36 | |
| | To si taky delam, ale mam to jenom na 3/4 stranky. Neco si predvyplnim sam, abych s tim piloty co nejmin zatezoval.
Dva ze vzkazu: "This is an almost new A/C with only 215 landings and 340 hours old. We burn 2.4 Tons of fuel..."
"Sunny day up here" |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | Re: 10x: video ATR 12. 12. 2005 / 21:08 | |
| | A když už jsme u toho, tak nelze udělat ani foto v kokpitu po přistání, protože by to dotyčný moula mohl taky někde zveřejnit a posádky by to opět odnesla průserem.
Takže pánové, NO PHOTO, NO CAMERA. ( Za vším stojí amík a za ním terorista. |
| |
|
| | | | | Re: Re: Re: video ATR 11. 12. 2005 / 23:17 | |
| | do kokpitu te prece nesmej pustit! |
| |
|
| | | | Re: Re: video ATR 12. 12. 2005 / 01:51 | |
| | To by mne strašně zajímalo, komu velezajímavému se to video dostalo doruky že z toho měla posádka takový STRAŠNÝ průser ????? !!!!!!!
Lidi !!! Začínám se opravdu děsit vaší rostoucí paranoie a neskutečně přehnaných "bezpečnostních pravidel" a reakcí.
To jste nikdy neudělali něco špatného, jeli na červenou.....
Chtěl bych to fakt více rozebrat ale bohužel na to už nemám sílu.
Nechtěl bych se tě nějak dotknout, ale doufám, že konkrétně tebe nikdo do kokpitu nepusti ani kouknout. Nahodou bys mohl obličeje posadky později někde na obrázku poznat...
Ještě si pozorně přečti kolik (a jakých) lidi o to video mělo skutečně zájem. Cítím se teď provinile že jsem ho také ztáhnul a zhlédl.
http://flightsim.periskop.cz/forum_prispevek.php?id=50122&lan=0&gr=0&style=2 |
| |
|
| | | | | Re: Re: Re: video ATR 12. 12. 2005 / 02:02 | |
| | Nejak mco jsem tu tvoji reakci nepochopil ... resp. jakou vinu na tom ma OndraK ze ti piloti z toho meli pruser ... ???? on tady jenom upozornuje na fakticky stav... takze ten tvuj prispevek mi prijde jako dost mimo ... |
| |
|
| | | | | | Re: Re: Re: Re: video ATR 12. 12. 2005 / 06:59 | |
| | Asi máš pravdu... Moje zbytečná reakce. Takže Ondro.K sorry, dívám-li se na to zpětně, tak jsem to neprávem vztáhl k tobě. |
| |
|
| | | | Re: Re: video ATR 12. 12. 2005 / 09:39 | |
| | To video bylo legálně natočené na observer letu pro studenty FD. Protože kamaramanka sdílí s kapitánem společnou domácnost, sotva jde o podloudné zveřejňování obličejů posádky. |
| |
|
| | | | | Re: Re: Re: video ATR 12. 12. 2005 / 09:49 | |
| | Promiň, že odpovídám zrovna na Tvůj přispěvek, ale už jsem byl tak rozčertěný, že jsem musel.
No, jestli jsem pochopil, tak tam byla legálně, tak co kurňa řešíte? To by jsme tam nemohli být ani my. A to se někdy stává, že mechanik nastupuje až po lidech. Sakra, v tom se někdo začal šťourat, protože někdo moc mluvil na nesprávném místě...
Ten, kdo někdy seděl v ATRce ví, že to video ani jinak natočit nejde.
A pak když jsem letěl s výcvikem z LKKL na LKPR a natáčel jsem si to, tak jsem se také dopustil trestného činu?
Někdy vaše reakce vážně nechápu. Tvářítě se , jako by jste rozhodovali o bytí a nebytí v letectví. Někdy se vážně zkuste zamyslet, zahledat ve fóru (přesně tak, jak každého káráte, že ton nedělá) a pak to sem napište.
Myslím, Eurostar jasně napsal v minulém stromu, že ta kameramanka je studenka FD na ČVUT. A studuje na Dopr. Pilota a byla tam legálně. |
| |
|
| | | | | | Re: Re: Re: Re: video ATR 12. 12. 2005 / 10:39 | |
| | Jezis,asi uz po X-te. Posadka z toho mela problemy,takze bylo nekde neco spatne.Moje reakce mi neprijde nijak prehnana,spis nektere odpovedi na ni !A pokud ti prijde "prehnana",tak je to celkem i v poradku.Mam doma kupu neoficielnich DVD CSA,a vsude tam uvidis maximalne ruku pilotu,ale i tak me nikdy nenapadne to sirit dal,protoze posadka si to z prosteho duvodu neprala a proc? Oni moc dobre vedi proc !! Nechapu,co je na tom nepochopitelneho!
"Někdy se vážně zkuste zamyslet, zahledat ve fóru (přesně tak, jak každého káráte, že ton nedělá) a pak to sem napište"
No nevim,radsi mluv za sebe... |
| |
|
| | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: video ATR 12. 12. 2005 / 10:46 | |
| | Jak vis, ze z toho posadka mela problemy? Absolutne mi unika ta souvislost, proc by z toho mela mit posadka problemy, pokud doslo k natoceni toho videa legalne, tudiz asi mel nekdo nejakej papir se stemplem z vyssich mist atd. At se na to divam z jakehokoliv pohledu, nutne dochazim k zaveru, ze posadka je v tom naprosto nevinne a neni jedina sance, jak ji nejak postihovat. Jedine, kdo by z toho mohl mit problem je autor toho videa, pokud by soucasti toho povoleni byla nejaka zaruka, ze se material nedostane ven. |
| |
|
| | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: video ATR 12. 12. 2005 / 11:11 | |
| | Doneslo se mi to ze dvou nezavislich zdroju.Je mozne,ze z toho mel problem i autor videa.
http://flightsim.periskop.cz/forum_prispevek.php?id=50122&lan=0&gr=0&style=2
Z nekterych prispevku jiz bylo zrejme,ze o zverejneni autor nevedel (jak to bylo potom,to nevim) a zaroven jsou tam evidentni naznaky toho,ze by z toho mohli byt problemy.Jejich obavy se potvrdily.
Nevim,jestli ma cenu to dal resit,je to na dlouhou diskusi.Chtel jsem jen pripadne autory techto nahravek upozornit na pripadne problemy,ktere by mohly nastat.Tot vse. |
| |
|
| | | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: video ATR / problém internetu 12. 12. 2005 / 13:10 | |
| | Zajímavé téma, které možná otevírá ještě jiná podtémata. Já o tomhle příběhu nic nevím, ale je mi jasné, že žádná společnost nebude nadšená z toho, že se něco o ní natáčí a zveřejňuje za jejich zády. Proto existují různé oficiální kokpit videa. Proto možná kdejakej reportér z ČT, co točí dokument o pilotovi, bez problému natáčí za letu a normální smrtelník nesmí kameru ani spustit atd. Jakmile společnost o tom ví, dá svolení, asi i k tomu účelu vybere posádku, letadlo, trasu a vše zařídí. Natočený materiál potom určitě musí autorizovat apod. Takže docela chápu, že pokud se k ní dostal takovej neoficiální materiál, začaly létat blesky. A protože si na studentce moc nevezmou, mohli potrestat i posádku, která v tom byla vcelku nevinně, protože tam dotyčná studentka byla legálně a točila si to třeba pro svou potřebu jako studijní materiál (což nemuselo být v rozporu s nějakými interními pravidly, fakt netuším…).
Asi to nebude takovej průser, jako kdyby ten záznam pořídil nějakej pasažér nebo kamarád pilota. Jde prostě spíš o to šíření a snahu se pochlubit co nejširšímu okolí. To je ale problém dneška – internetu. Dřív, když jste se někam takhle dostali a načerno něco natočili, tak to skončilo na nějaké HI-8 doma na poličce pro pobavení kamarádů při domácí párty. Asi každej měl v životě nutkání využít prostředí, kam se jiný smrtelník třeba nedostane, a zdokumentovat si ho, natočit pár blbostí. Takhle jsem před x lety natáčel „kraviny“ v laboratořích ČVUT, pak na civilce apod. Protože ale nebyly takový možnosti jako dneska, všechny ty záznamy hnijou někde v kredenci na VHS a jednou za 5 let se s nima pobavím. Ale třeba jsem taky před pár lety natáčel svůj první amatérský film na téma Ruská mafie a potřeboval jsem vyloupit benzínovou pumpu. ) Nejen, že jsem takovou pumpu, co se nechá s bouchačkou v ruce přepadnou, našel, ale ještě se k tomu připletli skuteční poldové, co si prostě chtěli zahrát, a tak mám ve svém filmu, s rozpočtem nula, akční záběry, jak policajti se spuštěným majákem zasmykujou před benzínkou a s ostrýma bouchačkama zatknou „mýho“ herce a v poutech ho odvedou do policejní felície… No myslíte si, že kdyby se to dostalo na veřejnost, že by ti poldové neměli okamžitě padáka? Připomínám, že byli celou dobu ve službě, vytahovali skutečný pistole, s kterejma mířili na nevinnýho člověka, houkali a kvíleli gumama jak šílený. ) Prostě si to evidentně užívali a chtěli si sami zkusit to, k čemu se jako dopraváci asi nikdy nedostanou. Hotovej film je jen v jednom provedení na DVD u mě. Samozřejmě mě mrzí, že ho můžu vidět jen já a pár známých, co se stavěj na skleničku, ale taková je daň ) Rozhodně bych to nepustil do světa, pro trochu ovací od bezejmenných virtuálních přátel někde na internetu s rizikem velkýho průseru zúčastněných protagonistů, jejichž obličeje jsou x krát přes celou obrazovku.
K tomuhle má blízko i ten aktuální případ kalifornskejch poldů, co si pro srandu natočili to video o svý práci (zatýkali šlapky, přejížděli bezdomovce, všechno „jako“ a s nadsázkou samozřejmě). Chápu, že se chtěli pobavit, „vypustit vzduch“. Navíc takovýhle home-made video dokáže určitě stmelit celej tým lidí, kteří na tom dělali. Takže je to i tak trochu teambuilding ) lidí, kteří jinak pracují samostatně a nsazují dennodenně v práci svůj krk. Nevidím na tom nic špatného, do doby, než se to dostane ven. A to se stalo a je jasný, že začnou padat hlavy. O to víc v Americe, kde stačí jedna dotčená a pohoršená babička a začnou se chvět křesla na vyšších místech.
Internet je prostě riziko a s touhle svobodou roste i zodpovědnost. Na druhou stranu zase díky internetu se k nám dostane video o týrání vězňů v Iráků nebo třeba pornofotky nějaké celebrity.
|
| |
|
| | | | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: video ATR / problém internetu 12. 12. 2005 / 14:18 | |
| | Řekl bych, že ten tvůj příklad s policajtama se nevztahuje tak úplně k tomu, co se tu řeší. Ten bys tak možná mohl užít, pokud by ti piloti třeba "podlítávali mosty" nebo dělali jinou nekázeň, ale pokud si dobře pamatuju tak nic takového tam nebylo.
Edit: Ještě jestli je neskřípli za to, že dovolili natáčet s digitální kamerou. |
| |
|
| | | | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: video ATR / problém internetu 12. 12. 2005 / 16:30 | |
| | Jo,nez jsem prisel domu,tak jsem o tom trochu premyslel.Rekneme,ze student mel (mozna) povoleni k nataceni,ale pouze ke sve potrebe a za predpokladu,ze se to nebude dale sirit na verejnosti.Ale jak to bylo,uz se asi nedovime.Kazdopadne JE to problem internetu,protoze pokud se takova vec apod. dostane na "internetovou" verejnost ,tak uz to nejde prakticky vratit zpet a nezbyva nic jineho nez cekat,kdy to "praskne". |
| |
|
| | | | | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: video ATR / problém internetu 13. 12. 2005 / 07:04 | |
| | Odpovídám přímo Tobě, včera jsem mluvil se dvěma kapitány, hledal v předpisech ČSA.
V předpisech žádný zákaz natáčení během letů není.
A z rozhovoru s kapitány vyplinulo následující: Pokud byla dotyčná osoba v kokpitu legálně, bylo zachováno správné rozmístění po pozicích, pak není co řešit. A o žádném postihu svých kolegů v tomto případě nikdo nevěděl.
|
| |
|
| | | | | | | | | | | | Re: 9x: video ATR / problém internetu 13. 12. 2005 / 10:44 | |
| | Asi jsi se koukal pouze na to natáčení, ale na služebním sedadle smí sedět pouze osoba, která na to má oprávnění. Nikdo jiný. A inspekce je na jakýkoliv teplý bonz velmi háklivá. Takže byt dotyčný by to měl i posvěcené, tak by tam v podstatě neměl i tak co dělat. Takže se spíš podívej na tento zákaz, jak je u ČSA.
A nevím, jak to je v játru, ale v bulíku kdyby jsi musel dělat např. evakuaci přes sklopený jump seat, tak je to velký problém a i pro člověka, který ví, jak se sklápí to chvíli trvá. Tím nechci hájit inspekci, ale na každém zákazu se dá najít i něco rozumného.
Ale nechci tady rozdmýchávat nějaký flame. |
| |
|
| | | | | | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: video ATR / problém internetu 13. 12. 2005 / 11:52 | |
| | Uz by taky zajimalo jak to teda je !Rekl bych,ze i to co neni v predpisech (rekneme nepsane pravilda ) se nemusi hned nejakymu hlavounovi libit a vzdy si nejaky duvod najde.Prece si ten pripad nikdo nevymyslel ne?! Co vim,tak maji v predpisech zmatek,ci jine nedostatky .Ted nemluvim o CSA ale spise o Letisti Praha.Neni ani divu,protoze vymyslet dokonale predpisi apod. na letisti jako je Praha,nevim no.Jak rikam,tohle tema je na dlouhou diskusi a je to zarovne i sporne,rekl bych. |
| |
|
| | | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: video ATR 12. 12. 2005 / 13:15 | |
| | Ondro,
částečně s tebou souhlasím. To, že legálně sedím v kině neznamená, že mohu legálně natáčet video z promítání.
Na druhou stranu, pokud existuje nařízení (a já věřím, že je stále v platnosti), že se během letu nesmí pořizovat video či foto dokumentace, je poviností kapitána nepřipustit nahrávání. Pokud to dovolí musí na sebe vzít odpovědnost. Taky si nepamatuju, že by na videu bylo upozornění na skutečnost, že není určeno pro veřejnost. Potom je otázkou, zda náš milý kamarád, který dal video k dispozici vůbec věděl, že se nejedná o veřejný materiál.
Bezpečností předpisy žádné aerolinky neberou na lehkou váhu. Mít zamknutý kokpit je mezinárdní předpis a nakonec je to simulováno a zmíněno i u nového PMDG. Na letištích v Californii jsme se při osobní prohlídce musel i vyzout a v San Diegu me zavreli do skleneneho kvadru, kde me "ohmatal" vzduch, což bylo krajně nepříjemné. Jediné, co jsem s tím mohl dělat, bylo použít zaoceánský parník... |
| |
|
| | | | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: video ATR 12. 12. 2005 / 18:19 | |
| | Studenti FD ČVUT mohou při observer letech pořizovat video nahrávky a i fotky a mohou ho reprodukovat na stránkách ČVUT. Pro zájemce mohu poslat fotky dokumentů, které byly v roce 2004 na internetu ČVUT.... |
| |
|
| | | | | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: video ATR 13. 12. 2005 / 11:14 | |
| | Konečně konstruktivní příspěvek. Já bych to chtěl vidět. |
| |
|
| | | | | | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: video ATR 13. 12. 2005 / 19:26 | |
| | | |
|
| | | | | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: video ATR 13. 12. 2005 / 21:38 | |
| | Me by to taky zajimalo, diky |
| |
|
| | | | Re: Re: video ATR 12. 12. 2005 / 15:54 | |
| | Tahle debata je asi zbytečná ale přidám svou zkušenost. Mám licenci na televizi a tudíž když jsem natáčel dokument o pilotovi tak jsem opravdu požádal ČSA o možnost natáčení na palubě letadla. Vyjádření ČSA: po 11.září prakticky NELZE ! Dovolili nám natáčení předletové přípravy a snad jeden záběr by nám povolili v hladině, ale pouze za jimi stanovených bezpečnostích opatření které bysme my zaplatili. Takže opravdu nelze normální cestou, pokud nejsi brácha od Tvrdíka, nic točit v kokpitu. |
| |
|
| | | Re: video ATR 12. 12. 2005 / 17:25 | |
| | ehm, se to rozjelo torchu jinym smerem. Byl by nekdo ochoten mi to poslat, prosim (100kB/s down) |
| |
|
| | | | Re: Re: video ATR 12. 12. 2005 / 18:36 | |
| | Ehm.. docela dobra provokace |
| |
|
| | | | | Re: Re: Re: video ATR 12. 12. 2005 / 18:38 | |
| | nemyslim taky sem to chtěl napsat. Dyž už je to venku tak to už je jedno |
| |
|
| | | | | Re: Re: Re: video ATR 12. 12. 2005 / 20:08 | |
| | nemyslel jsem to jako provokaci samozrejme, ale na co to budem tutlat kdyz to uz maji lidi na disku. Neco jineho je to poslat jen tak a neco jineho je to dat verejne, alespon si to myslim... |
| |
|
|