FlightSim.CZ   Reklama  
SW Virtual
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je neděle 24. 11. 2024, svátek má Emílie Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
Dotaz na make MDL Jeden příspěvek | Celý strom
Dotaz na make MDL   12. 12. 2005 / 10:47
Kobos   
Takze nova verze FSDSv3 uz je ke koupi, jak znamo puziva make mdl jak pro scenerie takpro letadla, jak jsem zjistil tak make mdl nesnasi mali soucastky ve virtualni kabine pokud maa soucastka moc bodu ktery jsou blizko sebe tak to hodi chybu " colocated verticles inside triangle " nebo taknejak , a pokud je soucastka mocmala a MDL to vezme tak ji vetsinou zdeformuje to znamena ze body posunou ,maly trupky nejsou kulaty ale hranaty ,atd proste to nadela peknej bordel , da se nejak toho zbavit? Je to jednoznacne problem Make MDL a ne FSDS . Zbavit se toho asi da tim ze se soucastka predela aby mnela mene bodu a mene polygonu ale tim zae vznikne to ze bude vsechno hranaty . Je nejaka jina cesta?
PS: pokud mate hotovy letadlo v fsdsv2.24 tak vas ceka mravenci prace -polovinu letadla predelat ,hodne soucastek delat znova , a zbyvajici rozsekat na soucastky ja musel z 250 casti v letadle udelat 600 protoze make mdl to nechtelo spapat)

napr pokud udelate trupku a odseknete zni 2 koncovy polygony a pak soucasty spojite v jednu tak uz to make mdl nevezme (
 

Re: Dotaz na make MDL   12. 12. 2005 / 12:27
Milan Lisner   
Myslim, ze makemdl ( a vychazi to myslim z FS jako takovyho ) ma limit na velikost partu ( resp. na minimalni vzdalenost vrcholu ) a lisi se to pro scenerie, model letadla a i interni kokpit letadla.
Pro letadlo FS2002 to bejvavalo 0,002m, pro FS2004 to bud je podobny a nebo mozna 0,001. pro VC je to myslim 1/2 toho, co ma externi model letadla. ( a stim se da myslim dobre vystacit )

Takze reseni je modelovat tak, aby se to veslo do toho limitu - v Gmaxu se na to da vyuzit funkce na svarovani vrcholu, kde se da ten limit nastavit.

A dalsi moznost je, vypnout u Makemdl "Optimization" a "Weldpoints" ( coz je defaultne zapnuty ), pak ti to vyexportuje tak, jak to mas modelovany.
Pripadne jeste vypnout to ignorovani ruznych chyb ( jak to pak zobrazi treba FSka, to uz je dalsi vec )

Takze jestli ti sel ten model exportovat uz driv , ze starsi verze FSDS a fungoval ve FS dobre, nemel by byt problem ho exportovat i ted.

Dobry je nechat zapnuty "Keep error log", tam pak je videt, proc to neslo zkompilovat a jsou tam i nazvy partu, takze se pak muzes zamerit primo na ne.

- - - -

Nevim, jak to presne FSDS posila do toho makemdl, ale jestli podobne jako Gmax, mozna by fungovalo kombinace makemdl+middleman+mdlcommander, kde pak si muzes ty options nastavit v prubehu exportu a jsou tam i volby navic ( treba ukladani tech *.X souboru )
 

Re: Re: Dotaz na make MDL   12. 12. 2005 / 17:39
Kobos   
Diky za vycerpavajici odpoved to jsempresne potreboval vedet ,ale je tu problem ten midleman a mdlcomander proste nefungujou s fsds v3

z fsds jde export do.x a nebo primo spousti makeMDL ale kdyz vyexportuju .x a pak spustim make mdl a vypnu weldpoints a optimization tak to udela to sami zdeformuje to maly soucastky takze asi to vypada ze ten .x export nejak blbne. proste to prozatim nejde .uz jsem to reportoval Abacusu snad se tim budou zabivat.
 

Gonzo
Czech Virtual Air Rescue Service
L39.CZ
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2024 FlightSim.CZ