No, Víťo, já bych to řekl z mého pohledu takto: jestliže mám v hlavě rychlosti v kmh na přistání, které nejsou konstantní, od dálné pořebuji zhruba na každý kilometr uletěné vzdálenosti plynule vytratit 10kmh - abych byl přesný, nad dálnou mám 350kmh, to je asi 4 kilometry před dráhou a nad prahem dráhy mám mít 310 kmh, tak vím, že když mám na třebas šestém kilometru rychlost 340, tak mám krátký rozpočet a musím přidat plyn, jinak to prásknu bez změny režimu letu 2 kilometry před dráhu, takže já osobně bych asi nedokázal létat s mašinou, která by měla rychloměr v kias nebo čemkoli jiném, resp. časem dokázal, ale musel bych se naučit úplně nová čísla, jak rychlosti, tak otáčky, jejich souvislosti atd, takže pro mě by to byl problém, o tu asi jde. )) |
|