|  |  | gmax dotaz 3. 12. 2005 / 09:37 | |
|  | Mam takovouhle kostku s rimsou a nepotrebuji vnitrek. Takze jsem nechal tu zlute vyznacenou plochu vcelku, stejne tak svisle plochy modre kostky. Po odmazani spodni plochy modre kostky to je 22 trojuhelniku. Jak s tim nalozi FS. On vlastne stejne musi ty plochy rozsekat a spocitat je samostatne, tedy 42 vnejsich a 12 vnitrnich trojuhelniku. Myslim tim kvuli viditelnosti, nasviceni, mapovani textur atd. Nebo ma na to nejaky trik, ktery me ve skole neucili Ptam se proto, ze kdyz je rozsekam ja sam, tak je to sice vic prace, ale usetrim ty vnitrni plochy a navic se mi lepe mapuji textury. |
|
| |
|
 |  |  | Re: gmax dotaz 4. 12. 2005 / 17:29 | |
|  | nevím no .-) nějak nechápu pointu toho dotazu .-) a proto přikládám jen tak obr.. to bylo mapováníčko... zná někdo lepší způsob jak to udělat..? mimo textury s a ch.. |
|
| |
|
|