co dodat, vizuální zvěrstvo (v dobrém smyslu). Někde, snad na scenerydesign.org, jsem viděl detail čar na pojížděčkách - taky neuvěřitelné.
Jen by mě zajímalo, jestli je nějak alespoň přibližně řešeno vrhání stínů a korektní kolize s vymodelovaným 3D terénem. Korektní kolize myšleny tak, že letadlo hned nebouchne, ale bude schopné jet po naklonené rovině. Sice je pravda, že s letadlem nikdo nebude (neměl by) jezdit mimo letiště a zkoušet, jak se to chová třeba na tom svahu u vody, ale.. . Chtěl bych vědět, jestli se ta technologie dá nějak alespoň trochu uspokojivě použít i na mírně zvlněnou krajinu.
Předpokládám ale, že pro ucházející stíny a kolize by bylo nutné přesně modelovat FSkový terén těsně pod 3d model terénu z gmaxu.
(LPMA s modelovaným terénem http://www.freewebs.com/lpma/ ) |
|