| | | Postřehy GMAX - Tessellate .-) --Dělení polygonů-- 13. 11. 2005 / 10:48 | |
| | Občas při texturování narazím na to, že potřebuji polygon více rozčlenit.. Bohužel oproti ostré verzi maxu mi zde chybí funkce connect při editaci hran.. -(( tak sem našel alespoň tessellate... Avšak umí rozdělit polygon na 4 a více nových polygonů... na míň bohužel nee .-( Nezná někdo něco jiného.? čím by šlo i na 2..? |
|
| |
|
| | | Re: Postřehy GMAX - Tessellate .-) --Dělení polygonů-- 13. 11. 2005 / 12:44 | |
| | Da sa to, ale musis to robit rucne (neexistuje na toto nic automatickeho, Tessellate to dokaze ako si povedal len na 4) a princip mams popisany vo videotutoriale Zjednodusovanie, princip v skratke:
nastavis si snap na midpoint, alebo egde, a potom v Modify - Edges pouzivas funkciu Divide, kukni videotutorial tam som to prave vysvetloval.
Peter |
| |
|
| | | Re: Postřehy GMAX - Tessellate .-) --Dělení polygonů-- 13. 11. 2005 / 21:00 | |
| | Pokud chces vytvorit novy hranyna potrebnym miste, bud muzes pres divide udelat novy vrcholy a ty pak spojit hranou a nebo muzes "rezat" hrany rovnou - kdyz mas part jako editable poly, tak v rezimu hran mas funkci "cut" a pak jen klikas, odkad kam ta hrana se ma vytvorit. Jednodusejs to uz asi tezko muze jit. |
| |
|
|