|  |  | Problem s letadlem 10. 11. 2005 / 20:24 | |
|  | Mam takovy problem,napriklad kdyz stojim u gat nebo kdekoliv na zemi,stava se mi ze mi letadlo pomalinku jede dopredu,sice se to stava jenom obcas,ale nekdy to je celkem neprijemny.Navic se to stava i kdyz chci po pristani dat REVERSE a letadlo nic,jako kdyz by byl trosku pridanej plyn. Nevite prosim cim to muze byt? |
| |
|
 |  |  | Re: Problem s letadlem 10. 11. 2005 / 20:27 | |
|  | pouzivej trosku rozumejsi nadpisy, ze kterych je videt jaky problem mas
ale k veci .. pkud se Ti to deje i se zabrzdenym letadlem (bohuzel z tvyho dotazu neni poznat jestli se ti to deje u zabrzdeneho letadla, nebo jestli je to zpusobene necim jinym), tak s tim nic neudelas.. je to drobna chybicka fsky (bylo tu uz reseno)
jinak, muzes mit blbe zkalibrovany joystick a mas permanentne pridany "plyn", takze letadlo ma tendence pojizdet
dale jsou letadla, ktera i kdyz mas uplny volnobeh maji tendence regulerne pojizdet (je to pripad napr. defaultniho king aira), s tim taky nic neudelas... zabrzdis...
a reversy .. nevim co mas na mysli ... neni z toho moc pozant... |
| |
|
 |  |  |  | Re: Re: Problem s letadlem 10. 11. 2005 / 20:38 | |
|  | Tak promin za spatne vyjadreni,myslel jsem,ze uz to tu bylo tak mi nekdo rychle zopakuje cim to je. Dela to jak kdyz mam zabrzdeny letadlo,tak i kdyz je odbrzdeny,ty reversy tam je problem takovej,ze kdyz dam F2 tak reversy naskoci,ale tak se rozsvitej zelene jako ze OK,ale asi po vterine zhasnou,z toho predpokladam,ze je problem nekde u plynu...Zacalo to delat nekdy pred mesicem... |
| |
|
 |  |  |  |  | Re: Re: Re: Problem s letadlem 10. 11. 2005 / 20:54 | |
|  | Fakt prohrab tu historii - bylo to tu vsechno receno.A taky bych predpokladal, ze je to joyem |
| |
|
 |  |  |  |  |  | Re: Re: Re: Re: Problem s letadlem 10. 11. 2005 / 21:00 | |
|  | Tak to nevim,zkusim ho nakalibrovat mam tu X52 a myslim,ze by to tim byt nemelo... |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  | Re: Re: Re: Re: Re: Problem s letadlem 11. 11. 2005 / 16:48 | |
|  | F2 reversy nespustíš. Musíš držet F1. Když používáš plyn na joysticku, tak musíš držet F1, jinak má plyn tendenci se vrátit "do neutrálu." Alespoň je to tak u mě. |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Problem s letadlem 11. 11. 2005 / 17:07 | |
|  | zalezi na tom jak ma zkalibrovany joystick a (asi) jaky ma typ .. pokud ma USB a ma ho dobre nakalibrovany, tak staci drzet F2, resp. ani ne drzet... F2 staci nastavit reverzy a pak F2 pustit a krasne to reverzuje |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  |  | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Problem s letadlem 11. 11. 2005 / 18:25 | |
|  | co řešíš? Používej autobrake a máš to... |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  |  |  | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Problem s letadlem 11. 11. 2005 / 18:41 | |
|  | A používej všude taky autopilota, autoland, autotakeoff, autotaxi, autostartup, auto... nevím co, a máš to taky.....(no coment)
A máš dojem, že autobreak zapíná ve všech režimech Revers? ...(námět k zamyšlení) |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Problem s letadlem 11. 11. 2005 / 18:53 | |
|  | já osobně používam raději autobreak než revers |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Problem s letadlem 11. 11. 2005 / 18:57 | |
|  | To nechápu, jak můžeš pomocí autobrake nahradit revers??? Autobrake jsou normální brzdy, jen že brzdí po dosednutí automaticky. Revers dělají motory obrácením tahu a slouží právě k rychlejšímu zastavení a snížení opotřebení brzd. Proto se v reálu standartně revers používá, snad s vyjímkou nějakých letišť s dostatečně dlouhou dráhou a kvůli omezení hluku. Ale jinak je běžný postup brzdy na autobrake a k tomu revers. |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Problem s letadlem 11. 11. 2005 / 18:59 | |
|  | Moje řeč. Jen pro příklad letišť kde se nesmí používat revers nemusíme chodit moc daleko. Na takové Ruzyni se třeba nesmí revers používat v nočních hodinách (tuším od 22:00 do 6:00 LOC, ale ruku do ohně za to nedám). |
| |
|
|