|  |  | FSDS 2.24 a MWGFX.DLL - problem a reseni 10. 11. 2005 / 09:10 | |
|  | Nasledujici problem muze byt spojeny s HW, ovladaci, skvrnami na slunci atp. Nicmene tento prispevek by mohl pripadne nekdy v budoucnu pomoct nekomu, kdo se dostane do stejne situace.
Problem: FSDS 2.24 prestalo nacitat textury. Veskere pokusy o nacteni textury do programu koncily chybovou hlaskou FSDS o spatnem rozmeru. FSDS nebylo schopne otevrit ani normalni bitmapu, nezobrazovaly se nahledy, velikost stale 0x0 pixelu.
Story: Po nekolika restartech spojenych s reinstalaci FSDS jsem zacal vzpominat co jsem kdy instaloval, az jsem dospel k instalaci nejnovejsich MWG knihoven, ktere potrebuje nove DXTbmp. A svete div se, narazil jsem na spravnou stopu. Smazal jsem vsechny tyto knihovny a nainstaloval verzi o pul roku starsi a hle, textury se nacitaly, ale vypadaly tak, ze by se za ne nemusel stydet ani Andy Warhol (viz obrazek). Opet nasledovalo hledani starsich knihoven. Tentokrat to byla verze nekde z roku 2003. Vysledek se konecne dostavil, nicmene cernobile (ano, vsechny textury byly zobrazeny ve stupnich sedi). Kazdopadne, finalni reseni bylo nasledujici...
Reseni: Smazat nainstalovane mwg knihovny z windows\system32 (melo by stacit jen mwgfx.dll a mwgfx24.dll, ale ja to radsi vzal z jedne vody na cisto, takze pryc sly mwace.dll, mwacevb.dll, mwdds.dll, mwddsvb.dll, mwgfx.dll, mwgfx24.dll, mwgfxvb.dll). A nainstalovat znovu FSDS 2.24 (nebo update na FSDS 2.24). Ve stavajici instalaci by nemel nic prepsat, protoze by nemel najit starsi soubory, ale do system32 nakopiruje FUNKCNI mwgfx.dll a mwgfx24.dll).
Pokud nepouzivate dalsi programy vyuzivajici MWG knihovny, tak snad nemusite cist dale. Pokud ano, tak provedte nasledujici. Vezmete mwgfx.dll a mwgfx24.dll a z windows\system32 je presunte do adresare FSDS (treba c:\fsdesign\fsds2). Tim zajistite to, ze FSDS bude pri startu nacitat ty spravne (stare) knihovny, protoze kazdy program nejdriv hleda ve svem adresari a az pote v adresarich obsazenych v systemove promenne path (coz je i system32). Ted uz staci jen znovu nainstalovat MWG knihovny a voila, funguje jak FSDS, tak nejnovejsi DXTbmp.
PS: Zajimalo by me, zda se s timto problemem setkal i nekdo dalsi, protoze na Google jsem o nem nenasel nic. Ale kdo vi, treba jsem jen spatne hledal, precejen byla jedna rano... |
|
| |
|
 |  |  | Re: FSDS 2.24 a MWGFX.DLL - problem a reseni 10. 11. 2005 / 10:19 | |
|  | Ano mnel jsem presne stejny problem ,
RESENI:
UPlne jednoduche-- na strankach programku DXTbmp je update pro FSDSv2.24 ,to jsem nainstaloval a hned se to opravilo jak ma.
neni treba to slozite vyhledavat ve windows ale autor ma uptade s vlastnim instalerem coz asi udela to co popisujes samo. Ja jsem nemusel FSDS preinstalovavat jen jsem stahl to update a bylo to. |
| |
|
 |  |  |  | Re: Re: FSDS 2.24 a MWGFX.DLL - problem a reseni (edit) 10. 11. 2005 / 11:58 | |
|  | | |
|
 |  |  | Re: FSDS 2.24 a MWGFX.DLL - problem a reseni 10. 11. 2005 / 20:24 | |
|  | Jenom trosku souvisejici technicka - to poradi nacitani DLL je trosku jine ..
1) hleda v adresari kde je EXE
2) hleda v aktualnim adresari procesu
3) adresar windows\system32, resp. winnt\system32 atd (dle verze systemu)
4) adresar windows, resp. winnt
5) a az uplne naposled to hleda v PATHU
Toto poradi muzes uvlivnit tim, ze do klice HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\App Paths vytvoris klic pro svou aplikaci (pouze jmeno exace) a jako (default) hodnotu klice das k nemu kompletni cestu.
pokud pak pod timto klicem vytvoris textovou hodnotu "Path" do ktere das treba stredniky oddelene hodnoty (jako do environment promenne path) docilis toho, ze nejprve se budou DLL soubory hledat ve vyse zminenych adresarech v klici path a pak ve zbylych lokacich
|
| |
|
|