| | | Svaty kopecek - Mikulov / scenery 3. 11. 2005 / 01:15 | |
| | Delate nekdo Svaty kopecek u mikulova? dneska jsem testoval co to vlastne ten Gmax umi a ejhle, prvni vec hotova [vezicka krizove cesty na sv. kopecku].
takze pokud ne, tak protoze delam i cell 419-117 tak se do teho pustim..
|
|
| |
|
| | | Re: Svaty kopecek - Mikulov / scenery 3. 11. 2005 / 01:27 | |
| | Cau, no je to pekne z toho gmaxu, ale este by sa to dalo viacej optimalizovat mas tam zopar zbytocnych pointov, ale ako zaciatok to je dobre.
Peter |
| |
|
| | | | Re: Re: Svaty kopecek - Mikulov / scenery 3. 11. 2005 / 01:33 | |
| | Dik
bohuzel nejsou dobre textury [fotky].. prosmejdil jsem web krizem krazem..
ktere pointy jsou zbytecne? strechu jsem jen "vytahl" z kostky.. mensi pocet segmentu uz me na objektu 2*2*3m nenapadl... [segemnty 1*2*3] vyska deformace pro strechu je pak 1m..
porad mi plz, low poly sic asi zas tak nepotrebuju, ale klidne to tak udelam.. |
| |
|
| | | | | Re: Re: Re: Svaty kopecek - Mikulov / scenery - EDITOVANE 3. 11. 2005 / 01:41 | |
| | Toto su uplne zbytocne body, samozrejme to plati aj z opacnej strany (co sa neda vidiet) a ono sa to da urobit z jednej kocky, samozrejme sa s tym musis trosku pohrat, ale ide to.
EDITOVANE:
Urobil som dalsi videotutorial aby aj ostatny ludia videli ze co som myslel s tym ze zjednodusit, tutorial by mal byt v priebeho stvrtka k downloadu na periskope. Dufam ze Vam aspon trosku pomoze a objasni nieco z optimalizovania modelov.
S pozdravom
Peter "Priskac" Priskin |
|
| |
|
| | | Re: Svaty kopecek - Mikulov / scenery EDIT 3. 11. 2005 / 08:52 | |
| | Jak psal Priskac mas to rozdeleny zbytecne na moc segmentu.
Na vysku mas tri. Da se to udelat ze dvou zakladna + strecha.
Pekne je to popsany v Gamepack SDK k FS2004.
Strucne:
1.udelas kostku, jak jsi psal, jeden segment
2.horni stenu "strop" kvadru vytahnes
3.-spojis dva a dva protesi body vytazene casti, vznikne strecha
a je to
uz jen otexturovat
EDIT
koukam, ze ty jsi body 2 a 3 udelal, no nic tak aspon info pro ostatni |
| |
|
| | | | Re: Re: Svaty kopecek - Mikulov / scenery EDIT 3. 11. 2005 / 09:28 | |
| | Sel sel spat ve dve v noci a ted mi to moc nemysli ale:
1. ok, mam kostku jeden segment, tj 8 bodu
2. vytahnes? za jake body? mam jen 4 a to jsou hranove pruseciky.. mam si nejake dva body pridat na stred? jak se pridaji body?
napada mne jenom tohle:
udelat kvadr z dat mu 2 segmenty na sirku/delku [to je fuk]
pak tam mam pricku steny [osu] a ta ma dva body pro mne.. zaselektuju oba body [staci drzet CTRL] a vytahnu je [viz. GMAX TEXTURE TUTORIAL tady na Persikopu]
ubydou mi tak polygony, tj. ale hur se mi bude natahovat textura [budu mit mene bodu k dispozici] a chte nechte, fotky co jsou k mani jsou lehce umelecke [a maji male rozliseni], takze zadny bokorys atp.. ikdyz jsem plochy oSKEWoval [a dokreslil], porad jsou mirne nepravouhle a na modelu to pak dela viditelne deformace.. s tim poctem segmentu co mam se da lepeji potahovat textura po modelu...
Muzu je nakreslit celkove, ale: ta kaplicka ma 2x2x3-4 metry.. tazke si ji predstavte ve FS a je vam jasne, ze je skoro neviditelna a cas straveny na kresleni textury radeji venuji G2K4..
nevite kolik zastaveni ma Krizova Cesta? 12? 10? |
| |
|
| | | | | Re: Re: Re: Svaty kopecek - Mikulov / scenery EDIT 3. 11. 2005 / 10:52 | |
| | Muzes treba udelat kvadr, dva segmenty na vysku.
Prevedes na editable mesh a u horniho segmentu spojis dva a dva body a je to, ne!
Na texturu to snad nema vliv, kolik mas segmentu.
Nebo jak to myslis?
Krizova cesta ma 15 zastaveni, co jsem se docetl. |
| |
|
| | | | | Re: Re: Re: Svaty kopecek - Mikulov / scenery EDIT 3. 11. 2005 / 18:31 | |
| | Ked tqk sa na to pozeram tak to ma presne taky tvar ako hangar z Priskacovho tutorialu - az na rozmery - omrkni to |
| |
|
| | | | | | Re: Re: Re: Re: Svaty kopecek - Mikulov / scenery EDIT 3. 11. 2005 / 19:51 | |
| | jiste )) ale to je nahoda... hned ty dalsi objekty maji jine tvary: spicatou mikrokapli a ten kostel uz si uziju bez pruvodce
jinak na tom cellu je cely Valticko Lednicky areal coz je huste mnozstvi objektu k modelovani; urcite se jeste chci podivat na zub zriceninam hradu na kopcich kolem [Palava] a pak mi nekdo slibil ze se pokusi o skvely nocni VFR bod - vysilac Devin.. [zas Palava]
Snad se to povede.. |
| |
|
| | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Svaty kopecek - Mikulov / scenery EDIT 3. 11. 2005 / 20:28 | |
| | Nechci tě odrazovat od úsilí, ale ty kapličky , pokud sebudeš držet v bezpečné výšce uvidíš v rozlišní max 50 bodů, takže veškeré textury jsou dost zbytečné. Jenom, jestli nechceš sledovat kopeček těsně před tím než se do něj strefíš |
| |
|
| | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Svaty kopecek - Mikulov / scenery EDIT 4. 11. 2005 / 11:47 | |
| | no mam tu jedno ull leetadlo co se na obhlizeni krajiny extremne hodi.. je to ten Challanger 2 )
s tim je bezpecna jakakoliv vzdalenost |
| |
|
| | | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Svaty kopecek - Mikulov / scenery EDIT 4. 11. 2005 / 13:27 | |
| | Da se pouzit i horkovzdusny balon, muzes trenovat sedani kosem primo na kaplicku, ale neponicit !!!!!!! |
| |
|
| | | | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Svaty kopecek - Mikulov / scenery EDIT 4. 11. 2005 / 19:49 | |
| | a ma nektery ve VC peknou fotku kocky a funkcni CD prehravac? To je duleztite! [a to nemluvim o simulaci directional finderu! skvela krabicka ) ] |
| |
|
| | | | | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Svaty kopecek - Mikulov / scenery EDIT 4. 11. 2005 / 20:38 | |
| | Samozrejme, kos balonu obsahuje jednu kocku s helmou a na dne kose mas sampano a nejake pochutiny, nekecam ! |
| |
|
| | | | | | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Svaty kopecek - Mikulov / scenery EDIT 4. 11. 2005 / 21:52 | |
| | | |
|
| | | | | | | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Svaty kopecek - Mikulov / scenery EDIT 4. 11. 2005 / 23:02 | |
| | | |
|
|