FlightSim.CZ   Reklama  
CVARS - zrychlí vám tep...
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je pondělí 23. 12. 2024, svátek má Vlasta Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
GOOD BYE OK-AFE Jeden příspěvek | Celý strom
GOOD BYE OK-AFE   2. 11. 2005 / 07:06
Kachna   
Tak jsme se dnes za brzkých ranních hodin rozloučily s ATR 42-400 OK-AFE. Odletem "Emila" se zároveň uzavřela kapitola přepravy cestujících a vůbec i civilního provozu verzí 400. Oba krasavci (spolu s AFF) by měli směřovat k Italskému námořnictvu, které vlastní další dva z celkových 5 vyrobených kusů. V prostorách ČSA sice máme ještě AFF, který se podrobuje předávací revizy, ale do aktivní služby u ČSA již nenastoupí. Emil odlétal v základním bílém markingu ze starého letiště v 05:30.
 

Re: GOOD BYE OK-AFE   2. 11. 2005 / 13:30
forex
No vidis,ja co mam to OK-AFF,tak to je jako 42-500))
 

Re: Re: GOOD BYE OK-AFE   2. 11. 2005 / 14:40
Kachna   
Tak si změň imatrikulaci.
 

Re: Re: Re: GOOD BYE OK-AFE   3. 11. 2005 / 14:35
zelí
takze to enbyla nova masina....jak dlouho tu vlastne byla?
 

Re: Re: Re: Re: GOOD BYE OK-AFE   3. 11. 2005 / 14:52
A.J.Scandall   
Čtyřstovka, to je takový předčasně a nechtěně narozený dítě. Kromě ČSA o ní nikdo z civilních provozovatelů neprojevil zájem, protože měla dost špatný poměr mezi výkonem a hmotností. Výrobce proto přišel ihned se silnější verzí -500, která se dobře chytla. Je "vizitkou" ČSA, že odmítla tehdy objednávku převést na pětikila, a donutila tím firmu dokončit civilní certifikaci. Kvůli dvěma kusům Přišly v roce 1995 (nebo 96?). Z mého úhlu pohledu - ronit slzy nad jejich odchodem (narozdíl o třístovek) nebudu, pro pilota to bylo na obsluhu téměř stejný jako pětikilo, ale byla to děsná zdechlina co se výkonů týče. Pro italskou pobřežní stráž asi problém nebude, když se brouzdají nad mořem malou rychlostí (těm jde hlavně o spotřebu), ale pro obchodní dopravu nic moc. Jedna věc se jim ale musí nechat - byly ze všech ATR v kokpitu nejtišší. Verze -500 už má poměrně hlučnou klimatizaci, navíc aerodynamický šum od vyšší rychlosti taky udělá svý...
 

Re: Re: Re: Re: Re: GOOD BYE OK-AFE   3. 11. 2005 / 14:54
zelí
v roce 1996?a kolik od ty doby nalitaly?zhruba?
 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: GOOD BYE OK-AFE   3. 11. 2005 / 14:59
A.J.Scandall   
No, potvrdit ti můžu nálet jenom těch padesáti hodin, co na ní mam
 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: GOOD BYE OK-AFE   3. 11. 2005 / 16:09
zelí
tak to jo...a proc se jich vlastne csa zbavujou?
 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: GOOD BYE OK-AFE   3. 11. 2005 / 17:01
Antonio
Skončil pronájem (leasing) a letadla se vrací. Místo nich už máme čtyřicet dvojky verze 500 - v současné době 7 ks.
 

Gonzo
FS Medlánky
L39.CZ
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2024 FlightSim.CZ