| | Realita PMDG 26. 10. 2005 / 06:48 | |
| | Mám několik dotazů k funkčnosti některých systémů u PMDG, konkrétně B737 600/700.
1. v případě výpočtu rychlosti V1 a násl. pro vzlet, bere systém skutečně v úvahu délku dráhy? Vím, že pokud nechám tyto rychlosti vypočítat a následně změním dráhu, musím provést (FMC) výpočet znovu, ale rychlosti vyjdou pokaždé zase stejně.
2. má nějaký vliv před startem uzavření odběru vzduchu od motorů, tak aby byl zvýšen (využit) maximální výkon?
3. naposledy jen pro upřesnění. Při zadávání údajů do FMC ohledně nastavení výkonu pro start a stoupání, úmyslně pozměněný údaj o venkovní teplotě, tak aby bylo docíleno zvýšení N1, případně snížení pro šetření motorů, funguje asi nějak divně, protože ty hodnoty se mění proti logice věci.
Dík za reakce. |
| |
|