FlightSim.CZ   Reklama  
SW Virtual
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je pondělí 23. 12. 2024, svátek má Vlasta Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
ATR od Castanera - problem a autothrottle Jeden příspěvek | Celý strom
ATR od Castanera - problem a autothrottle   23. 10. 2005 / 22:19
forex
Chci se zeptat. Kdyz nastavim Airspeed napr na 250 a odbrzdim,letadlo se mi rozjede na 90 a pak se stahne plyn((( Nevite cim to je????
 

Re: ATR od Castanera - problem a autothrottle   23. 10. 2005 / 22:20
Kachna   
Rozjede? Na ATRs nejde zapnout autopilot na zemi.
 

Re: Re: ATR od Castanera - problem a autothrottle   23. 10. 2005 / 22:23
forex
No nevim jak v realu,ale ve FS me to jde.
 

Re: Re: Re: ATR od Castanera - problem a autothrottle   23. 10. 2005 / 22:26
Kachna   
ATR v reálu není schopna ani sama přistát. Autopilot jde připojit až, když MFC signál Aircraft on ground. Zkus sehnat jinej panel. Třeba to bude fungovat.
 

Re: Re: Re: Re: ATR od Castanera - problem a autothrottle   23. 10. 2005 / 22:35
forex
-nemas nejakej tip?? tohle je : ATR 42/72 panel for fs2004 only, made by Marco Spada
 

Re: Re: Re: Re: Re: ATR od Castanera - problem a autothrottle   23. 10. 2005 / 22:36
Kachna   
Tak v tom Ti neporadím.
 

Re: ATR od Castanera - problem a autothrottle   23. 10. 2005 / 22:35
Luděk Ch.
Už jsi viděl nějaké letadlo, které by vzlétalo na autopilota? Ty si fakt vymýšlíš takové problémy, které nikdo jiný nemůže potkat, protože takové nesmysly nezkouší Místo zkoušení desítek různých letadel a věčného ladění AI provozu si raději vyber jedno letadlo, přečti si o něm co nejvíc, nauč se ho plně ovládat a teprve potom dělej ve FS všechny ty ostatní věci co v ní děláš místo lítání. Jinak budeš pořád zaplňovat fórum takovými (nebudu komentovat jakými) dotazy a potom se divíš, když ti někdo (velmi často) odpovídá ironicky. Ale někdy se při tvých otázkách opravdu člověk neubrání smíchu. Samozřejmě nic proti začátečnickým dotazům, ale ty jsi začátečník už nějak podezřele dlouho a připadá mi to, že naprosto vždycky ještě dřív než něco dotáhneš do konce, odložíš to a začneš zkoušet zase něco jiného a tápeš v tom. Tako sice nebudeš vědět nic pořádně, ale zato o všem Promiň, jestli jsem se tě dotknul, ale fakt si nemůžu pomoct, prostě to tak vidím
 

Re: Re: ATR od Castanera - problem a autothrottle   23. 10. 2005 / 22:40
Kachna   
Ty znáš tak dobře ATRku, že vykřikuješ?
 

Re: Re: Re: ATR od Castanera - problem a autothrottle   23. 10. 2005 / 22:42
Luděk Ch.
Já nevykřikuju, jen vím, že žádné letadlo nestaruje s autopilotem
 

Re: Re: Re: Re: ATR od Castanera - problem a autothrottle   23. 10. 2005 / 22:45
Kachna   
Aby ses nedivil. Některé jednoduché autopiloty je možné přinutit uvézt letadlo do vzduchu z RWY.
 

Re: Re: Re: Re: Re: ATR od Castanera - problem a autothrottle   23. 10. 2005 / 22:56
Luděk Ch.
Ale jo, v FSce je všechno možné. Ale myslím, že snahou každého simpilota by mělo být, ovládat letadlo co nejblíže k realtě. Takže nejsem zastáncem takových pokusů. Ale když to někoho baví...
 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: ATR od Castanera - problem a autothrottle   23. 10. 2005 / 23:01
Kachna   
Já nemyslím jen v FS. Letadlo je jen stroj. A dělá věci, které má naprogramované. A autopilot, který není dokonalý, nebo to nemá naprogramováno odletí i ze země. A nemusíme chodit daleko. Já jsem jako nosný typ na škole bral b-737 a ta je prý schopna s využítím systému FMS odletět, Sice jsem to neviděl na vlastní oči, ale byla to testová otázka.
 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: ATR od Castanera - problem a autothrottle   23. 10. 2005 / 23:12
Luděk Ch.
Tak o 737 bych se zrovna dost hádal Jednak neudrží sama směr na středu dráhy a hlavně co by ji donutilo najednou při Vr zvednout čumák a letět? Nemluvě o tom, že u 737 pokud vím, nejde na zemi AP vůbec aktivovat nebo se to minimálně nesmí. O vzetu na autopilota to platí obecně a každé letadlo má povolenou nějakou minimální výšku nad zemí, ve které se nejdříve vůbec smí aktivovat AP. Jediné co funguje, tak je regulace tahu podle FMS, ale to je vše a nemají to ani všechny letadla s AP. O zasouvání podvozku a klapek ani nemluvím. I když netvrdím, že nějaký jednoduchý AP by nemusel být zablokován proti aktivaci na zemi, určtě se to tak nedělá. Vzlet je vždycky ruční a většina přistání taky.
 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: ATR od Castanera - problem a autothrottle   23. 10. 2005 / 23:19
Kachna   
1) režim APP
2) nastavený hdg (jako na přiblížení)
3)nastavený ILS příslušné dráhy.
4)Automatickou regulaci tahu Zaarmovanou
A celé to jde přes režim T/O, GA
Samozřejmostí jsou správné hodnoty ve FMS v1, vr, v2
Ty rychlosti tam nejsou pro srandu. Piloti je mají napsány v manuálech. Na to FMS nepotřebují.
 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: ATR od Castanera - problem a autothrottle   24. 10. 2005 / 19:27
Luděk Ch.
Trošku nechápu, co přesně tím myslíš, třeba ten režim APP? Nastavený HDG - OK, ILS příslušné dráhy - OK, nicméně to nemá nic společného se vzletem na autopilota, protože autopilot prostě NENÍ aktivní a aktivuje se teprve po vzletu, minimum je myslím 500ft nad zemí nebo podobně. Funguje pouze regulace tahu, ale ne v souvislosti s rychlostí jako při letu v hladině, ale vzletovým režimem motorů podle aktuálních podmínek a FD ti jen ukazuje jak by jsi měl letět, ale autopilot sám neovlivňuje ani dráhu letu, ani tah motorů.
 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: ATR od Castanera - problem a autothrottle   25. 10. 2005 / 13:45
A.J.Scandall   
Kachno, nerad to píšu (j ako mechanika typu na kterym lítám bych tě měl spíš hájit, ale tady opravdu mícháš několik věcí dohromady.

1) 737 není technicky schopná odstartovat s autopilotem. To, že do FMS zadáváš V1, Vr, V2 nemá s tímhle nic společného, význam je ve zobrazení těchto hodnot na speed tape. 737 nemá autopilotem řízenou směrovku. Proto i v případě autolandu musíš ihned po dosednutí AP odpojit. Navíc AP nemá žádný mód na provedení rotace. Nebudu teďka mluvit o tom, že kdysi kdosi tohle někdo nějak udělal na simulátoru, je to na stejné úrovni jako když do Blaníka dáš dopředu dva pytle cementu a cukneš ho na navijáku. Taky se ti odlepí.

2) že můžeš odletět s pomocí FMS znamená něco jiného, a to, že ve výšce 400ft (do které musíš vždycky letět přímo) připneš LNAV (a dle postupů provozovatele i třeba VNAV) a FMS tě přes flight directora vede přesně po odletové trati, včetně všech výškových omezení a podmínek (s drobnými nedostatky způsobenými softwarem). A samosebou v minimální výšce můžeš AP připnout, u 737 je to 1000ft Tohle třeba FMS u ATR zdaleka nezvládá v takové míře.

3) ano, jsou již letadla schopná s pomocí AP technicky odstartovat, ale nepoužívá to (a nemá ani schválené) nikdo. Nejsem si tím zcela jistej, ale první tohle zvládl v roce 1972 při vývoji TriStar. Nevím ale o letadle, které by mělo povolené připnutí AP pod 100ft. Jde o to, že z důvodu velké rizikovosti přerušených vzletů a s tím souvisejícího rozhodovacího procesu se to nechává i u přeautomatizovaných letadel jako A320-340 na lidech (netajím se tím, že posledních 5sec před V1 patří mezi mé nejneoblíbenější okamžiky v životě)
 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: ATR od Castanera - problem a autothrottle   25. 10. 2005 / 13:57
OK-Milda (BHA410)   
No vidíš a v tom je rozdíl reality oproti simuláturu. Já se zase těch několik vteřin před vzletem těším s vědomím, že pokud se něco vy .... tak se z toho ne ... a v krajní mezi mám tlačítko "P", abych si prohlédl místo nové skládky staráho železa, v klídku se zajdu uklidnit návštěvou lednice a po restartu letu to s novými kaštany zkusím znovu.
 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: ATR od Castanera - problem a autothrottle   25. 10. 2005 / 14:40
forex
To je presne to co jsme tu predevcirem napsal na reakci jednoho rozcileneho, ktery oznacil me prispevkyza..... Proste je nutne si uvedomit,ze FS je jen hra,ktera se realite ne vzdy priblizi a ve FS to jde pres autopilota vzletnout,takze j epak tezke nekoho za to peskovat. V realu restart nejde((
Nicmen dekuju AJ Scandalovi za prispevek, ale kdyby k te ATR jeste neco mohl rict,resp k tomu Autothrottle. Bohuzel debata se odsunula k rozjezdu n aAP,coz nebylo mym puvodnim zamerem.
 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: ATR od Castanera - problem a autothrottle   25. 10. 2005 / 14:57
Kachna   
Já se nechci přít, jen jsem publikoval, co mi učili. Po minulém stromu, kdy jsem se dohadovali o odstartování 737 jsem se ptal spuložáků a potvrdili mi, že jsem výklad pochopil jako oni. Tehdá jsem z toho byli "na větvi". Proto jsem jej tady publikoval. Je možné, že dočlo k nepřesnému výkladu a k našemu chybnému vyložení. Jinak s názerem na HT 1000 souhlasím. Je to jen "vylepšená" GPS. Jinak mi hájit nemusiš, já mám rád diskuzi. Proto se také zde zapojuji. Kdybych nechtěl diskutovat, nechával bych si svá "moudra" a názory pro sebe.
 

ATR 72-500 Pro A. J.e   25. 10. 2005 / 15:01
Kachna   
Mám ještě dotaz, jte už přeškolování na 72-500? U nás se mluví o tom, že by měli zanedlouho přijít. Je to sice "jedna pani povídala" (nechtělo se mi napsat kachna), ale docela bych tomu i věřil.
 

Re: ATR 72-500 Pro A. J.e   25. 10. 2005 / 15:08
A.J.Scandall   
No, zprávy o 72-500 jsou spíš z oblasti zbožných přání, jediná seriózní informace, ke které jsem se dostal je, že jestli se to vymění, tak asi za dva roky. Na druhou stranu já mam starý bombarďáky 72-200 a Skyridera docela rád.
 

Re: Re: ATR 72-500 Pro A. J.e   25. 10. 2005 / 15:22
Kachna   
Já též, až na noční, kdy skáčeš okolo PW-124. A u VFI mi docela fascinuje zapnutí baterie a pak připojení zdroje. S tím, co vyvádí, jsem se nesetkal ani v BFH/G. Obvzlášť VFI poznáš po zvuku a víš, že máš na zemi éro a nemusíš koukat z okna. Letuchy na VFI nadávají. Holt nemají cit k pravím letadlům. Ale docela jsi mi Tvým názorem udivil. Několik Tvých kolegů by se nejraději VFI zbalilo. U nás se mluví, že by 72-500 měli prijít na řadu po odevzdání AFF. Ještě jsem neviděl plán na příští rok, takže to může být kachna.
 

Re: Re: Re: ATR 72-500 Pro A. J.e   25. 10. 2005 / 15:28
A.J.Scandall   
Když já chtěl vždycky lítat Liberátor a OK-VFI k němu má nejblíž
 

Re: Re: Re: Re: ATR 72-500 Pro A. J.e   25. 10. 2005 / 16:05
Kachna   
))) No vídíš, já bych chtěl létat AN-24, 26. Ale už dnes vím, že nemohu. Mám druhou třídu. Tak zůstanu "orlem výšin". Protože přchod na motoráky nemá pro mě význam. Je to příliš drahé létání.
 

Re: Re: ATR 72-500 Pro A. J.e   25. 10. 2005 / 15:39
Fabo™   
Skyrider - 72-300?
 

Re: Re: Re: ATR 72-500 Pro A. J.e   25. 10. 2005 / 15:42
A.J.Scandall   
Skyrider - ATR 42-320 OK-VFI. Jediné letadlo ve flotile ČSA pokřtěné jinak než názem města. A je to poslední ATR u ČSA, u které se motory ovládají jak na L-410 anebo (téměř jak u Constellationu
 

Re: Re: Re: Re: ATR 72-500 Pro A. J.e   25. 10. 2005 / 15:48
Fabo™   
Aha No tak sorry za kecanie blbostí.
 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: ATR od Castanera - problem a autothrottle   25. 10. 2005 / 15:28
forex
A tady je prispevek,kterej jsem tu nasel,kterej ma slova o FS jako hre potvrzuje. http://flightsim.periskop.cz/forum_prispevek.php?id=38973&lan=0
 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: ATR od Castanera - problem a autothrottle   25. 10. 2005 / 15:41
OK-Milda (BHA410)   
Ty jsi ale šťoura , viď? Jenž e promiň, ale nejde o to, že by se FSka nějak významně blížila realitě, to v mnoha ohledech určitě ne, ale jde o to, že se k té realitě snažíme přiblížit my někteří ostatní a tak se snažíme si z reálných postupů a pravidel přenést do FSky co je možné a čeho jsme sami schopni. Zničené letadlo je v simu banalita, ale to neznamená, že pokud udělám chybu, že se z ní neponaučím. Pokud chceš prostě jen tak poletovat a koukat jakej kolem tebe cvrkot popř. mít pocit, že jsi už letěl kde čím, nic ti v tom nebrání, ale pak bych neřešil nějaký "divně fungující autopilot". Být tebou, tak jak už ti tu někdo radil, pořídím si jedno (max. dvě) pořádné letadlo (třeba zrovna ATR od F1) a to se prostě naučím se vším všudy.
Na druhou starnu, kdo chce kam ...
 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: ATR od Castanera - problem a autothrottle   25. 10. 2005 / 16:01
forex
..pomozme mu tam.)))))) Jde o to,jak sam Scandal uvedl, ve FS se vrtulaky moc realite neblizej Takze i to ovladani je takove hrackove( Nemam Flight1 ATR,takze nevim,mluvim o freeware A stoura jsem, to nepopiram.
 

ATR od Castanera - problem a autothrottle - AUTOPILOT   25. 10. 2005 / 18:21
PjSky   
no ja jsem uplny trdlo a nic o tom nevim: ale rok zpatky davali na CT2 film o nove 777 - vyvoj a schopnosti a tam ten amik [55 let kapitan a veteran klasickych americkych linek] rikal se 777 umi pristat s AP i na jeden motor a v silnem bocnim vetru, coz pry zadny clovek nedokaze.. taky rikal a ukazoval, jak sama pojizdi po letisti po pristani.. nepamatuji jistli jela i po TWY, ale myslim ze to uz ne.. doufam )
Taky rikal, ze letadla jako 777 v podstate uz moc pilota nepotrebuji a rek ten vtip o psovi v kokpitu )
 

Re: ATR od Castanera - problem a autothrottle - AUTOPILOT   25. 10. 2005 / 18:45
Kachna   
Taky jsem ten dokument viděl. Je to docela propagace. Mě uchvátila ta letuška, která říkala, že cestáci v letadlech strašně prděj, a že v 777 ne. A konstruktéři navrhli záchodové prkénko, které za letu nemlátí. Myslel jsem, padnu do kolen))
 

Re: Re: ATR od Castanera - problem a autothrottle - AUTOPILOT   26. 10. 2005 / 00:49
OK-Milda (BHA410)   
No a nejni snad nic horšího, když kapitánovi, soustředěnému na nějaký veledůležitý problém, bouchne někde za zády prkénko? Vždyť může leknutím třeba vypnout tlakování kabiny. Správně to ti američtí konstruktéři udělali. )
 

Re: Re: ATR od Castanera - problem a autothrottle   23. 10. 2005 / 22:43
forex
No ono to dela stejne i ve vzduchu,ale to je jedno. Ale zkus ve FS nastavit autopilota na zemi a zjistis, ze to jde,ale to je jedno. Mozna az si z Vas nekdo pripusti, ze FS je porad jenom hra a ne skutecne letadlo, tak to bude taky o necem jinem. Ale vetsina z Vas si tu hraje na "machry".
 

Re: Re: Re: ATR od Castanera - problem a autothrottle   23. 10. 2005 / 23:27
PjSky   
'A tak prispevky ktere jsou k vjeci pak rychlejc padaji do history a lecko si jich pak nevsimne..
 

Re: Re: Re: ATR od Castanera - problem a autothrottle   23. 10. 2005 / 23:28
Luděk Ch.
Na machry si tu nikdo nehraje. Ale že FS bereš jako hru, to je tvoje věc. Většina lidí se to snaží brát jako simulátor a dělá vše proto, aby se co nejvíce blížili reálným postupům (což zravna vzlet s autopilotem není) a s využitím některých add-onů to jde opravdu dost do hloubky. Jasně že to nejde dokonale, ale jde to dost dobře na to, aby se dalo vyhnout takovým problémům. Nemluvě o tom, že mnoho lidí tady má i zkušenosti z reálu a kdyby to byla jen obyčejná hra, nebudou tím ztrácet čas. Ale jak říkám, nechci se tě nijak dotknout, možná prostě jen bereš FSku z jiné strany, než většina ostatních, jen prostě jako krajinu, kterou si můžeš měnit sceneriemi, lítají ti v ní AI letadélka atd. a samotné létání tě ani moc nezajímá. Jinak by jsi byl už mnohem dál a to jen s pouhým čtením toho, co se tady objeví. Letactví je obecně i v reálu hodně o samostudiu a shánění informací. Ale ok, nic proti. Zkus jen víc číst a když narazíš na problém, hledat o co může jít. A nemyslím jen v diskuzi, ale i opakovanými pokusy a přemýšlením. Problém je taky v tom, že plno free letadel z netu nemá moc dobře nastavenou dynamiku ani AP a to je pravděpodobně zrovna problém s tvojí ATR. Prostě zrychluje tak rychle, až se toho AP lekne a stáhne motory, potom je zase přidá, stáhne..... Ale to dělají za určitých okolností i defaulty. Tak si prostě sežeň jiné letadlo, které tuto chybu nemá a je to nebo si kup komerční
 

Re: Re: Re: Re: ATR od Castanera - problem a autothrottle   23. 10. 2005 / 23:33
forex
On neprida a nestahne,on po dosazeni 90 stahne Torgue na 0 a konecna..A to ne jen pri pojezdu po zemi,ale kdyz jsem ve vzduchu a prepnu na autothrotle,tak jde do 0 a pak k zemi. Je vubec otazka,jestli ATR ma vubec funkci Autothrottle mit??To ze je na panelu,to ze je v aircraft.cfg nastavena neznamena,ze to musi letadlo podporovat,ale na to neznam odpoved.
 

Re: Re: Re: Re: Re: ATR od Castanera - problem a autothrottle   23. 10. 2005 / 23:39
Kachna   
ATR má dokonce systém, který Ti reguluje TRQ po celo dobu letu. Pilot při vzletu nastaví Plynové páky to tvz Notche A stáhne je až na přiblížení. Jinak to dělá tusím AHRU s AFU a EEC u počítačových ATRs. Rychlost letu se dá nastavit taky.
 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: ATR od Castanera - problem a autothrottle   23. 10. 2005 / 23:52
Zbyněk
Já si doteď myslel, že ATR umí udržovat rychlost jen pomocí změny podélného sklonu.
Nebo to snad některé ATR umí i pomocí automatického ovládání výkonu motorů?
 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: ATR od Castanera - problem a autothrottle   24. 10. 2005 / 06:37
Luděk Ch.
Mimochodem, možná by stálo za to najít příspěvek od AJS, který tady nějaký měsíc zpět myslím zrovna toto popisoval a jelikož s ATR osobně létá, tak je to bohatý a přesný zdroj informací.
 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: ATR od Castanera - problem a autothrottle   24. 10. 2005 / 09:31
forex
No kazdopadne to ve FS nefunguje((((((((((((( Nasel jsem k ATR pouze 3 panely. Jeden byl v baliku s ATR, uz ani nevim kde jsme ho sehnal,mam ho 2 roky.Ten ma vsak nejak divne rozhazene budiky,tam snad ani nejde ta rychlost nastavit,ale je tam TORGUE MANAGER,tam se da neco nastavovat,ale moc to taky nefunguje((((((( Pak jsem nasel ten od Marco Spada,tam je potiz tohoto typu,ze to nejde vubec(( A pak jsem nasel nejak Photorealisticky,ten jsem nestahoval,ale ma silenou texturu palubovky. Koukal jsme i do Aircraft.cfg,tam bylo puvodne autothrottle vypnute,tak jsme dal hodnotu 1, ale nepomohlo to, jen to ze se ta "packa" zacala hybat.zaclo to zrychlovat k tem 90 a pak nic. V pripade letu jakmile prepnu na Autothrotle , vykon pada na 0,paky jdou dolu na pedestalu.
 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: ATR od Castanera - problem a autothrottle   24. 10. 2005 / 11:05
Zbyněk
Doporučuju vrátit v aircraft.cfg hodnotu autothrottle na 0 a smířit se s tím, že ATR nic takového nemá (aspoň já o tom nevím - pokud to některé ATR v reálu umí, tak mne někdo prosím rychle opravte) a ani autoři panelu s něčím takovým nejspíš nepočítalia proto ti to dělá ty psí kusy.
 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: ATR od Castanera - problem a autothrottle   24. 10. 2005 / 11:07
Jaakov   
tohle kdybys napsal na začátku, že si se rejpal v aircraft.cfg a změnil hodnotu autothrottle z 0 na 1, tak ta diskuse nemusela bejt vůbec dlouhá. Prostě jak kolikrát řekli přede mnou: ATR prostě autothrottle nemá a pokud AT chceš, tak si sežeň letadlo, který ho má.
 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: ATR od Castanera - problem a autothrottle   24. 10. 2005 / 11:12
forex
Spis me zmatlo,ze ten panel ATR ho na sobe ma,tak to se omlouvam.A diky
 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: ATR od Castanera - problem a autothrottle   24. 10. 2005 / 11:19
Jaakov   
no já myslim, žes to trochu prohodil. ATR má pokud se nepletu vertikální mód autopilota, kde nastavíš rychlost,výšku, power levers ručně a letadlo stoupá do nastavené výšky nastavenou rychlostí, které dosáhne regulováním podélného skolnu letadla....jakmile dosáhneš hladiny, tak se to nedá použít a musíš ručně. A jak už tady někteří předeslali, AP se v drtivé většině případů na zemi ani zapnout nedá. (nepočítám v to, TO/GA s výkonem motoru řízeným přes FMC)
 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: ATR od Castanera - problem a autothrottle   24. 10. 2005 / 12:54
forex
No jsou tam AP, HDG, ALT, VS, APPR, IAS
A pak je tam packa, na kterou kdyz najedu,tak vyskoci okenko Autothrottle, ale pokud nedam v aircraft.cfg hodnotu 1, tak se to nehejbalo.) Tomu systemu managerovani motoru jsem neporozumel,resp to nejak nedelalo nic.
Je tam jeste polozka v aircraft.cfg autothrotle_takeoff_ga=0 a autothrotle arm=0(to je co??)

 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: ATR od Castanera - problem a autothrottle   24. 10. 2005 / 18:38
Kachna   
ATR má IAS. řídí to autopilot, ale neřeknu kdy a za jakých podmínek. Když přijdu do mašiny, tak je bug nastavený mezi min rychlostí a rychlostí pro velké klapky (záměrně nepíšu hodnotu, ta je u každé verze ATR jiná). Jinak rychlost v horizontu hlídá AHRU. To je ta rychlost se šrafovanou ručičkou (max speed). Letadlo v auto modu ji nikdy nepřekročí.
 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: ATR od Castanera - problem a autothrottle   24. 10. 2005 / 18:42
forex
Kdyz jsem nechal puvodni nastaveni,tzn :

autothrottle_available=0
autothrottle_arming_required=0
autothrottle_takeoff_ga=0
autothrottle_max_rpm=90.000

tak AP beha,ale IAS jde sice nastavit, bohuzel bez reakce.

Funkce CL,TG,CR a TO1 tam jsou,ale ty taky nejak nic nedelaj

Jinak to leti)))))))
 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: ATR od Castanera - problem a autothrottle   24. 10. 2005 / 18:52
Kachna   
Zkus dát Plyn. páky k bílému označení na stupnici (notch) Když ani pak nic, klikni na ně pravým tlačítkem myši.
 

Re: -: Re: ATR od Castanera - problem a autothrottle - EDIT   24. 10. 2005 / 19:07
forex
Nj vystoupal jsem,nastavil IAS na 320,stahl plyn dolu a zmackl na Power managment "CR"(asi jakocruice) ,a leti to.))

EDIT: Nj,ale prelezlo to 320 a uz je tam 335 a Overspeed.((((
 

Re: Re: -: Re: ATR od Castanera - problem a autothrottle - EDIT   25. 10. 2005 / 19:41
Jaakov   
šmarjáááá, 320IAS na ATRku??????
 

Re: Re: -: Re: ATR od Castanera - problem a autothrottle - EDIT   25. 10. 2005 / 20:07
Luděk Ch.
Hmm, nepřipadá ti 320kt trošku dost na turbovrtulák? Vždyť to sotva letí B737. A pak se divíš mým reakcím. Ale nic ve zlém
 

Re: Re: Re: -: Re: ATR od Castanera - problem a autothrottle - EDIT   25. 10. 2005 / 20:55
forex
Ja ten config netvoril,proste tolik leti,ale o tom to neni,slo v tomto pripade o to,ze se to na nastavene IAS nezastavilo a neudrzovalo ji to,ale lezlo to nahoru.
-jinak ja se na nikoho z Vas nezlobim.Proste od FS asi ocekavam neco jineho nez ostatni.
 

Re: Re: Re: Re: -: Re: ATR od Castanera - problem a autothrottle - EDIT   25. 10. 2005 / 21:22
Luděk Ch.
Jasně, v pohodě. Jde o to co jsem už párkát psal, že na velkou část letadel z netu prostě není vůbec spoleh co se týče realističnosti, protože spousta autorů sice dokáže vytvořit krásně propracované letadlo, nádherné repainty, ale třeba vůbec nerozumí letové dynamice, tak tam prostě šoupne dynamiku z jiného letadla a neřeší to. Naštěstí se to netýká našich autorů nebo vývojových skupin, kde si každý vezme na starost to, čemu dobře rozumí a výsledky stojí za to. Z oboru dopraváků jsou na tom po této stránce dobře ve většině případů opravdu jen komerční add-ony, i když jsou samozřejmě vyjímky na obou stranách. Jednak perfektní free dopraváky zejména ruské výroby a naopak existují i komerční slátaniny. Ale stejně by mě zajímalo, co tedy vlastrně od FSky očekáváš jiného?
 

VWAC
MZAK
L39.CZ
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2024 FlightSim.CZ