| | | FPS, polygony vs BGLC funkcie 22. 10. 2005 / 22:55 | |
| | Caute,
mam na Vas jednu otazku. Vytvaram si vlastnu kniznicu stromov do FS a prisiel som do stadia kde mam dilemu. Urobit stromy ako jednu plane potiahnutu texturou stromu a pouzitim funkcie " rotate to user " by sa kazdy strom sam otacal k userovi, alebo urobit strom z 2 resp. zo 4 plane (2 + 2 pre zadnu stranu) ktore budu ulozene do kriza. Takze otazka je:
Co podla Vas "zere" viacej vykonu (a tym aj nizsie -vyssie FPS) prepocitavanie funkcie " rotate to user " pri kazdom strome, alebo pouzitie vyssieho (4x vyssieho) poctu polygonov?
Bol by som rad ak by sa vyjadrili ludia ktory do toho viacej vidia, a este pripominam ze sa tu jedna o to ak rozmiestnim nie jeden - dva stromy do scenerky, ale ked urobim napriklad les z takychto stromov.
Diky.
Peto
|
| |
|
| | | Re: FPS, polygony vs BGLC funkcie 22. 10. 2005 / 23:16 | |
| | Nemám ani šajnu čo koľko FPS žerie, ale môžem ponúknuť svoj (relatívne low-end) PC k testovaniu |
| |
|
| | | Re: FPS, polygony vs BGLC funkcie 23. 10. 2005 / 00:15 | |
| | 2500 dvacetimetrových stromů bez crashboxů, na ploše cca 500x800 metrů, sledováno z 1km a výsledky následující:
žádné stromy ..... 25fps
stromky s 2 facy (otáčecí), bez textury .... 15fps
stromky s 8 facy (statické), bez textury.... 10.5fps
stromky s 2 facy (otáčecí), s texturou DXT3 256x64px .... 12fps
stromky s 8 facy (statické), s texturou DXT3 256x64px .... 9fps
|
| |
|
| | | | Re: Re: FPS, polygony vs BGLC funkcie 23. 10. 2005 / 07:53 | |
| | To je jasný , rotatetoaircraft se počítá až v určité celkem malé vzdálenosti od objektu , z 1 km jsou to všechno statické objekty |
| |
|
| | | | | Re: Re: Re: FPS, polygony vs BGLC funkcie 23. 10. 2005 / 11:28 | |
| | statické? Natočit k pozorovateli se musí v jakékoliv vzdálenosti, nebo ne? |
| |
|
| | | | | | Re: Re: Re: Re: FPS, polygony vs BGLC funkcie 23. 10. 2005 / 11:35 | |
| | no vono kdyz je to daleko tak je to asi jedno ... to nejspis ani neuvidis .) |
| |
|
| | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: FPS, polygony vs BGLC funkcie 23. 10. 2005 / 11:41 | |
| | no moc daleko to není, protože z toho 1 km mám les před půl obrazovky a stromky dobře viditelné . A kdyby se netočily, tak zepředu les vidím a z boku a zezadu vůbec, což by bylo "docela divné". Teď jsem je sledoval z 5 km (bez nějakého velkého zoomu) a pořád rotovaly stejně jako z dvaceti metrů.
Chová se to tak, jak jsem předpokládál, i při 10.000 stromcích (2x2 km), akorát ten framerate je už trochu jinde .... 2-3fps |
| |
|
|