FlightSim.CZ   Reklama  
SW Virtual
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je středa 4. 12. 2024, svátek má Barbora Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
FPS, polygony vs BGLC funkcie Jeden příspěvek | Celý strom
FPS, polygony vs BGLC funkcie   22. 10. 2005 / 22:55
Priskac   
Caute,

mam na Vas jednu otazku. Vytvaram si vlastnu kniznicu stromov do FS a prisiel som do stadia kde mam dilemu. Urobit stromy ako jednu plane potiahnutu texturou stromu a pouzitim funkcie " rotate to user " by sa kazdy strom sam otacal k userovi, alebo urobit strom z 2 resp. zo 4 plane (2 + 2 pre zadnu stranu) ktore budu ulozene do kriza. Takze otazka je:

Co podla Vas "zere" viacej vykonu (a tym aj nizsie -vyssie FPS) prepocitavanie funkcie " rotate to user " pri kazdom strome, alebo pouzitie vyssieho (4x vyssieho) poctu polygonov?

Bol by som rad ak by sa vyjadrili ludia ktory do toho viacej vidia, a este pripominam ze sa tu jedna o to ak rozmiestnim nie jeden - dva stromy do scenerky, ale ked urobim napriklad les z takychto stromov.

Diky.

Peto

 

Re: FPS, polygony vs BGLC funkcie   22. 10. 2005 / 23:16
Fabo™   
Nemám ani šajnu čo koľko FPS žerie, ale môžem ponúknuť svoj (relatívne low-end) PC k testovaniu
 

Re: FPS, polygony vs BGLC funkcie   23. 10. 2005 / 00:15
anatolij   
2500 dvacetimetrových stromů bez crashboxů, na ploše cca 500x800 metrů, sledováno z 1km a výsledky následující:

žádné stromy ..... 25fps
stromky s 2 facy (otáčecí), bez textury .... 15fps
stromky s 8 facy (statické), bez textury.... 10.5fps
stromky s 2 facy (otáčecí), s texturou DXT3 256x64px .... 12fps
stromky s 8 facy (statické), s texturou DXT3 256x64px .... 9fps
 

Re: Re: FPS, polygony vs BGLC funkcie   23. 10. 2005 / 07:53
Cesmina
To je jasný , rotatetoaircraft se počítá až v určité celkem malé vzdálenosti od objektu , z 1 km jsou to všechno statické objekty
 

Re: Re: Re: FPS, polygony vs BGLC funkcie   23. 10. 2005 / 11:28
anatolij   
statické? Natočit k pozorovateli se musí v jakékoliv vzdálenosti, nebo ne?
 

Re: Re: Re: Re: FPS, polygony vs BGLC funkcie   23. 10. 2005 / 11:35
Tragédie v JRD
no vono kdyz je to daleko tak je to asi jedno ... to nejspis ani neuvidis .)
 

Re: Re: Re: Re: Re: FPS, polygony vs BGLC funkcie   23. 10. 2005 / 11:41
anatolij   
no moc daleko to není, protože z toho 1 km mám les před půl obrazovky a stromky dobře viditelné . A kdyby se netočily, tak zepředu les vidím a z boku a zezadu vůbec, což by bylo "docela divné". Teď jsem je sledoval z 5 km (bez nějakého velkého zoomu) a pořád rotovaly stejně jako z dvaceti metrů.

Chová se to tak, jak jsem předpokládál, i při 10.000 stromcích (2x2 km), akorát ten framerate je už trochu jinde .... 2-3fps
 

FS Medlánky
MZAK
L39.CZ
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2024 FlightSim.CZ