| | | IVAO prolomilo magickou hranici 100 POHYBU za bezny online vecer. 19. 10. 2005 / 00:03 | |
| | Dnes večer se podařil nový skvělý výsledek na síti IVAO. Je to poprvé co se při obyčejném online úterý podařilo prolomit magickou hranici 100 pohybů za večer.
Ve skutečnosti již tato byla dvakrát prolomena a to na jaře při akci LKAA 30 HODIN ONLINE. To ale byla speciální akce s velkou reklamou a pozvánkami rozeslanými do celého světa.
Dnešní den je tedy průlomový v tom že tato magická hranice padla při obyčejném úterý, na obyčejném "malém" sletu.
Současně ješté zmíním že v průběhu večera bylo v LKAA FIR otevřeno celkem 4 mezinárodní veřejná, jedno mezinárodní neveřejné a jedno vnitrostátní letiště a následující ATC pozice:
LKAA_CTR
LKPR_APP
LKPR_TWR
LKPR_GND
LKKV_APP
LKTB_APP
LKTB_TWR
LKMT_APP
LKMT_TWR
LKLN_TWR
LKBE_FSS
Doufám že následující akce se ponesou v podobném trendu
Současně z náhledu do statistik vyplývá že za poslední měsíc ( tedy od 18.9.2005 do 18.10.2005 ) pouze 4x nebyla pokryto alespoň stanoviště LKAA_CTR. Pro srovnání - v loňském roce se přibližně v tuto dobu vyhašovalo online úterý jako jediný pravidelný online den, kdy bude zajištěno pravidelné pokrytí a otevíralo se jedno, případné dvě stanoviště (APP+ACC). To tedy znamená téměr sedminásobné pokrytí oproti loňskému roku. Snad se tedy brzo dočkáme prolomení další mety, a to zacelení těch posledních nékolika "volných" večerů v měsíci a pokrytí kvalitními ATC 7 dní v týdnů, každý den.
|
| |
|
| | | Re: IVAO prolomilo magickou hranici 100 POHYBU za bezny online vecer. 19. 10. 2005 / 00:35 | |
| | Díky všem ATC za pokrytí řízením a službu nám polétavcům. )
Rovněž díky organizátorům akce Slavonian evening.
A brzy naslyš. |
| |
|
| | | | Re: Re: IVAO prolomilo magickou hranici 100 POHYBU za bezny online vecer. 19. 10. 2005 / 00:41 | |
| | Jinak bych doplnil, ze z tech 100letu do Prahy nebo z Prahy smerovalo 49 letu, podrobnejsi statistika dnes v prubehu dne .))) |
| |
|
| | | | | Re: Re: Re: IVAO prolomilo magickou hranici 100 POHYBU za bezny online vecer. 19. 10. 2005 / 01:04 | |
| | ja pridam svoj kusok do mlyna, bolo to super, dokonca som v IVAE chvilu videl aj LKPR_DEL Inak co sa tyka lietania, tak v pribehu dneska vytriedim nejake pekne screeny a dam ich na Flight.libor.name, tak si ich tam potom juknite a posudte
PS: nebudte na ne moc kruti, ja som len zaciatocnik |
| |
|
| | | | | | Re: Re: Re: Re: IVAO prolomilo magickou hranici 100 POHYBU za bezny online vecer. 19. 10. 2005 / 16:35 | |
| | Mám také nějaké fotečky, tak až bude chvilka, také nějaké přihodím.
Jinak pokud jde o polské řídící, mám z toho smíšené pocity. To, že jim neustále nějak blblo spojení bych bral, ale pokud se týče mě a mého přiblížení na EPKT, přišlo mi, že jsem padal trochu v zapomění, protože mě zprvu nechal přeletět ILS aniž by mi dal do něj povolení (už nevím přesně, ale bylo to už docela blízko - tak 10 majle), ikdyž přede mnou nebylo nic, a pak mě převektoroval na HDG240, který v dané chvíli směřoval na střed letiště, se současným povolením ILS aproach a tudíž to vlastně nebylo technicky proveditelné. naštěstí než jsem se stačil prodrat éterem přes jiné volající pro upřesnění navigace, tak mi šoupnul 180. I tak to bylo nakonec spíš vizuální přiblížení, jinak bych to asi neuhonil.
Rovněž mi přišlo, že se pod dojmem náhlého přívalu přilétících letadel rozhodla řada řídících utéct a střidali se jak na běžícím páse. Nakonec jim tam zůstal jen EPKK_APP, ale s tím už to bylo vpoho.
Vyjadřuji protio nezkonalý obdiv naši řídícím. Děkuji za ně. Děkuji i Matesovi za narušení mé nervové soustavy - on ví proč ) |
| |
|
| | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: IVAO prolomilo magickou hranici 100 POHYBU za bezny online vecer. 19. 10. 2005 / 16:55 | |
| | tak aj ja teda pridam svoje hodnotenie riadiacich, na LKPR a vobec v LKAA to bolo super, ba priam vynikajuce, co sa tyka LZBB, tak CTR a APP nemozem moc posudit, bol som na frekvencii kratko, ale po tu dobu som nemal nejaky problem. Co sa tyka LZIB_TWR tak to uz bolo horsie, riadiaci posobil na mna trochu divnym dojmom, na pristati v poho, no na starte som na holdingu tvrdol aspon 15min. Boli sice styri era na pristati, ale bolo medzi nimi dost miesta, takze si myslim, ze veznik nas mohol pustit medzi nimi(lietadlo na siedmej maili a draha volna je myslim dostatocny priestor aj pre IL86) no a v Polsku som bol cely cas pod EPKK_1_APP aj ked tam uz boli spominane problemy s kontaktovanim. Takze este raz pripajam sa a vyjadrujem obdiv a velku podporu ceskym riadiacim, klobuk dolu |
| |
|
| | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: IVAO prolomilo magickou hranici 100 POHYBU za bezny online vecer. 19. 10. 2005 / 16:58 | |
| | Aha tak to ty si bol tam na tom Iljusine Tktiež si myslím, že by sa daly v prípade extrémne hustej prevádzky použiť obe dráhy, vežníka komentovať nemôžem, neletel som a nebol som na freq, bol som LZKZ_APP (0 vzletov 0 pristátí ) |
| |
|
| | | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: IVAO prolomilo magickou hranici 100 POHYBU za bezny online vecer. 19. 10. 2005 / 17:04 | |
| | nie ja som nebol IL86 aeroflotu, ja som stal za nim s mojim B738 TVS270 |
| |
|
| | | | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: IVAO prolomilo magickou hranici 100 POHYBU za bezny online vecer. 19. 10. 2005 / 17:07 | |
| | aha... no nevadi |
| |
|
| | | Re: IVAO prolomilo magickou hranici 100 POHYBU za bezny online vecer. 19. 10. 2005 / 12:25 | |
| | Děkuji všem zúčastněným za výbornou práci.Bylo krásné sledovat i na radaru 8 strojů letících za sebou z LZIB do LKPR. I já jsem přispěl s ATRoušem, ovšem největší zážitek byl na LKMT kde stál "Drobeček A380-800" Lufthansa.Měl jsem tisíc chutí proletět se i svým, ovšem:
1. to mám zatím zakázané rozumnou radou,abych začal s něčím menším.
2. zatím se učím tu anglickou frazeoligii a jenom pro vnitrostátní let vyparkovat takového obra - to by mne kolegové létavci určitě a zaslouženě považovali za " tydýta"
Zkrátka chlapi díky, byl to skvělý zážitek. |
| |
|
| | | Slavonian Event - LKPR STATS 19. 10. 2005 / 14:28 | |
| | Máte radi tabulky a grafy čehokoliv ?
Na mých stránkách http://www.ski-austria.wz.cz , sekce IVAO, statistiky všeho možného ze včerejší LKPR.
|
| |
|
| | | | Re: Slavonian Event - LKPR STATS 19. 10. 2005 / 14:43 | |
| | Můžeš si doplnit mou DC-9-31
BHA410 |
| |
|
| | | | | Re: Re: Slavonian Event - LKPR STATS 19. 10. 2005 / 14:49 | |
| | A ja jsem letel s BE20, ne BR20
Jinak fakt super tabulky, peknej prehled...
BHA198 |
| |
|
| | | | | | Re: Re: Re: Slavonian Event - LKPR STATS 19. 10. 2005 / 15:07 | |
| | | |
|
| | | | | | | Re: Re: Re: Re: Slavonian Event - LKPR STATS 19. 10. 2005 / 15:14 | |
| | Nechci být příliš velký šťoura, ale ještě jsi tu moji DC-9 nevyplnil v seznamu použitých typů. Jinak CSA043 letěl, jestli se nepletu, z LKBE na LKTC a LKPR s BE-58. Potkal jsem ho v Nesvačilech, při marném pokusu o skupinový let se svou Z-142. |
| |
|
| | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Slavonian Event - LKPR STATS - edited 19. 10. 2005 / 15:20 | |
| | CSA043 takhle klidně letět mohl, jenže já jako LKPR_GND vidím kousek za prah dráhy a tak přílety a odlety vyplňuju podle stripů. Máš pravdu, zapoměl jsem ho doplnit všude. Im so sorry . Jdu na to.
EDIT : A je to |
| |
|
| | | | | | Re: Re: Re: Slavonian Event - LKPR STATS 19. 10. 2005 / 21:31 | |
| | Ano, skvělá tabulka... jen co je pravda... Ono, kdyby měl Borek co na práci, neměl by čas hrát si s takovejma ptákovinkama, viď..?)) |
| |
|
| | | | | | | Re: Re: Re: Re: Slavonian Event - LKPR STATS 19. 10. 2005 / 22:26 | |
| | Och...děkuji....jsem neskonale potěšen chválou z míst nejvyšších )))) ono, kdyby si to Pseudopilot uměl zařídit, třeba by měl čas i na podobné ptákovinky, viď. ? |
| |
|
| | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Slavonian Event - LKPR STATS 19. 10. 2005 / 22:33 | |
| | ... já prostě žeru tu přátelskou atmosféru na tomto fóru, proto jsem tu tak rád )))))))))))) |
| |
|
| | | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Slavonian Event - LKPR STATS 19. 10. 2005 / 22:51 | |
| | ja si taky rejpnu nekdo umi vyplnovat stripy, nekdo zvlada v pohode pri tom delat statistiku, nekdo se to teprve uci (ja) ))))))
LS |
| |
|
| | | | Re: Slavonian Event - LKPR STATS 19. 10. 2005 / 15:20 | |
| | Hmmm... kto leel s Concordskim? (tu144) |
| |
|
| | | | | Re: Re: Slavonian Event - LKPR STATS 19. 10. 2005 / 17:11 | |
| | Myslím, že to byl OKLOK, potkal jsem ho těsně po půlnoci na LKPR, odlétal směr Paříž. Ale asi měl překlep v identitě IVAO, já jsem ho viděl označený jako Tu114 a i obraz tomu odpovídal - dlouhé nohy, 4 motory s vrtulemi, šípové křídlo. Tu 144 by asi vrtule neměl mít |
| |
|
| | | | | | Re: Re: Re: Slavonian Event - LKPR STATS 19. 10. 2005 / 17:21 | |
| | Čo ty vieš, čo rusi nevymyslia |
| |
|
| | | | | | | Re: Re: Re: Re: Slavonian Event - LKPR STATS 19. 10. 2005 / 19:46 | |
| | Nojo, už od druhé světové je znám problém, že při velkých otáčkách a velkých vrtulích překračují konce vrtulí nadzvukovou rychlost. Třeba právě tento fakt je oním význačným konstrukčním prvkem - vezmete vhodně tvarované vrtulové letadlo, překročíte koncem vrtulí bariéru rychlosti zvuku a díky víru vytvořenému rychlou rotací je celé letadlo vcucnuto do jakési nadzvukové kapsy.
Tento princip je navíc možné aplikovat do nekonečna - letíte-li rychlostí Mach 1 a vaše vrtule se vůči letadlu pohybuje také rychlostí odpovídající Mach 1, 1+1 = 2, vytvoří se takzvaná dvoumachová kapsa.
Jediné co ruské konstruktéry zastavilo v tom, aby tento pohon použili i k meziplanetárním, ne-li mezihvězdným letům, je fakt, že ve vesmíru není vzduch a tím pádem raketám jsou vrtule nahouby. |
| |
|
| | | | | | Re: Re: Re: Slavonian Event - LKPR STATS 19. 10. 2005 / 20:13 | |
| | No jo - to jsem byl já (OKLOK) a měl jsem den blbec. Zato jsem ale dostal poděkování za pomoc při hloubení metra do Ruzyně .
Ohledně identity - možná že jsem vyplnil chybně letový plán, ono se tam letadlo vyplňuje 2x - jako použité a jak ho vidí ostatní a tam jsem, myslím, 144 v nabídce nenašel... Jako u věčného začátečníka to u mě není nic překvapivého. |
| |
|
| | | | | | | Re: Re: Re: Re: Slavonian Event - LKPR STATS 19. 10. 2005 / 20:18 | |
| | Tupolev 144 v ponuke fakt nie je, ale použiť namiesto neho 114 ???
"trosku" rozdielné lietadlá Predpokladám, že vieš čo to je tá mašina zač, veď si na nej leel, a tak by si mohol vedieť odhadnúť, že asi najvhodnejšia náhrada bude Concorde.
OT: A neprídeš spraviť metro aj do Košíc? |
| |
|
| | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Slavonian Event - LKPR STATS 19. 10. 2005 / 20:32 | |
| | Dík, máš pravdu. Na Košice ale zatím nemám čas, jsem "budovatelsky" plně vytížen v Paříži. Já snad tenhle let pro celebku ani nedokončím... |
| |
|
| | | | Re: Slavonian Event - LKPR STATS 19. 10. 2005 / 19:47 | |
| | Teda že se nestydíš, takovou krásnou statistiku všech 101 pohybů co se odehrálo než jsem se odpojil jsem ti poslal a ty ji zatlučeš |
| |
|
| | | | | Re: Re: Slavonian Event - LKPR STATS 19. 10. 2005 / 20:11 | |
| | Neboj, bude, už se na tom pracuje. |
| |
|
|