| | | Kolize s letadly AI 19. 10. 2005 / 09:16 | |
| | Nevíte někdo, jak je tahle vychytávka nadefinovaná a zda se nedá nějak upravovat?
Zkoušel sem si lítnout skupinu s AI Z-142 (vojenský AI trafic - dík za něj). Na zemi to je OK. Můžu rolovat hned vedle a tedy se dostanu na dráhu společně s AI vedoucím skupiny.
V luftu mě to však ohlásí kolizi a to i když sem o poznání dál |
| |
|
| | | Re: Kolize s letadly AI 19. 10. 2005 / 10:53 | |
| | Pro lítání skupin je nutno vypnout aircraft collision, a to i v multiplayeru. Vyzkoušeno, bez vypnutí kolizí hlási crash i na vzdálenost 5m. |
| |
|
| | | | Re: Re: Kolize s letadly AI 19. 10. 2005 / 11:15 | |
| | Já bych šacoval že i na větší. Přijde mi, že vzdálenost pro crash roste s rychlostí letu (což mě dráždí). Kdyby to tak šlo nějak pomordovat, aby se to chovalo v luftu stejně jako na pojížděčce. |
| |
|
| | | | | Re: Re: Re: Kolize s letadly AI 19. 10. 2005 / 11:25 | |
| | Já mám takový pocit, že i na té pojížděčce dochází ke crashům na větší vzdálenost. Crashe jsem vypl i z důvodu lítání na IVAu (taky občas skupiny). |
| |
|
| | | | | | Re: Re: Re: Re: Kolize s letadly AI 19. 10. 2005 / 11:29 | |
| | ...udajne se da neco nekde na IVAO nastavit tak, aby bylo zobrazovani plynulejsi i pri tesne skupine - nevis, prosim, o co jde? Jinou info jsem k tomu neziskal, nekdy to je dobry, nekdy druhe letadlo skace az deset centimetru po obrazovce, zvlast, kdyz jsem k vedoucimu blizko, idealni vzdalenost pro plynuly let je 0,2nm, ale to je dost daleko, ale zase je klid a necuka to, ale kdyz chci lete treba deset metru od vedouciho, skoro to nejde, nebo jen par sekund a skoci.... |
| |
|
| | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Kolize s letadly AI 19. 10. 2005 / 13:36 | |
| | Dá se nastavit rychlejší odezva ve volbě multiplayer.Teď ti neřeknu přesně kde, jsem v práci, když tak se mi ozvi po 17:30 na ICQ. |
| |
|
| | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Kolize s letadly AI 19. 10. 2005 / 14:19 | |
| | Pokud jde o nastavení IvApu, tak si spust IvAp Configuration a na záložce multiplayer úplně dole jsou dva posuvníky: Max send rate a Max receive rate. To první je jak často posíláš data o sobě ven a to druhé, jak často si je od okolního provozu stahuješ. |
| |
|
| | | | | | Re: Re: Re: Re: Kolize s letadly AI 19. 10. 2005 / 12:02 | |
| | Nejde-li to jinak, ...
Škoda, pak zas nepoznám, že sme se ťuknuli.
To ho budu moct profrčet skrz , že? |
| |
|
| | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Kolize s letadly AI 19. 10. 2005 / 13:37 | |
| | Bohužel je to tak, záleží na tvém úsudku, jak to vyhodnotit. Jinak fakt prolítneš skrz.)) |
| |
|
| | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Kolize s letadly AI 19. 10. 2005 / 13:59 | |
| | Asi začnu na tohle téma experimentovat a budu vyrábět (fotit) FSmutanty. Třeba taková VivatoCessna může bejt docela zajímavá |
| |
|
|