| | Re: textury 32bit, vs DXT3 11. 10. 2005 / 09:03 | |
| | 32bit je nekomprimovany format, tedy s nejvyssi kvalitou.
DXT3 je format s urcitou kompresi ( neco jako treba JPG s kompresi ), takze je uspornejsi na velikost a pamet, ale na ukor kvality. Zalezi ale na texture a co a jak je na ni namalovano - ten rozdil v kvalite nemusi byt nekdy na prvni pohled tolik znat.
Treba textura 1024x1024 ma jako 32bit pres 4MB, jako DXT3 neco malo pres 1MB
Pokud jsou na male plose textury barevne prechody a male detaily, muzou se u DXT komprese jakoby trochy rozmaznout nebo rozostrit.
Kdyz jsou ty detaily na texture vetsi, neni to tolik znat.
Takze zalezi taky na naplanovani rozlozeni veci na texture, a kolik a jak velkych textur bych chtel pouzit, a jak moc chci optimalizovat. |
| |
|