FlightSim.CZ   Reklama  
SW Virtual
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je neděle 24. 11. 2024, svátek má Emílie Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
textury 32bit, vs DXT3 Jeden příspěvek | Celý strom
Re: textury 32bit, vs DXT3   11. 10. 2005 / 09:03
Milan Lisner   
32bit je nekomprimovany format, tedy s nejvyssi kvalitou.
DXT3 je format s urcitou kompresi ( neco jako treba JPG s kompresi ), takze je uspornejsi na velikost a pamet, ale na ukor kvality. Zalezi ale na texture a co a jak je na ni namalovano - ten rozdil v kvalite nemusi byt nekdy na prvni pohled tolik znat.

Treba textura 1024x1024 ma jako 32bit pres 4MB, jako DXT3 neco malo pres 1MB
Pokud jsou na male plose textury barevne prechody a male detaily, muzou se u DXT komprese jakoby trochy rozmaznout nebo rozostrit.
Kdyz jsou ty detaily na texture vetsi, neni to tolik znat.

Takze zalezi taky na naplanovani rozlozeni veci na texture, a kolik a jak velkych textur bych chtel pouzit, a jak moc chci optimalizovat.
 
Gonzo
VWAC
Czech Virtual Air Rescue Service
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2024 FlightSim.CZ