FlightSim.CZ   Reklama  
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je neděle 23. 2. 2025, svátek má Svatopluk Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
HARDWARE - SLI - DirectX - FS - Tak safra JAK ? Jeden příspěvek | Celý strom
HARDWARE - SLI - DirectX - FS - Tak safra JAK ?   6. 10. 2005 / 13:28
Sněhulák   
Mám MSI7100 (SLI) + A 64 XP 3000 + G6600GT 128 + 1GB Ram

A teď sem měl k dispozici druhou G6600GT... Tak sem skusil SLI s nadějí že...

3D Mark 2001 - žádný nárust bodů - asi je stavěný na Directy 8 ?-)

3D Mark 2005 - nárůst z 3300b. na 5200b. = cca o 3/4 výkonu nahoru....

FS 9 - téměř bez nárustu výkonu ....---(((( cca jen + 2-3 fps.........


TAK SAFRIŠ KDE JE MISTAKES..? FS přece jede plně na Directách 9......? Nebo je prostě ten procesor tak slabý ???

Athlona X2 4,8 za 25.000,- kulatých si kupovat zatím nehodlám .-))))

ještě skusím někam mrknout na komféry ale je mi to záhadou .-?
   Seznam příspěvků  

Re: HARDWARE - SLI - DirectX - FS - Tak safra JAK ?   6. 10. 2005 / 13:30
Tragédie v JRD
FS9 tak jak je udelana vetsinu dnesnich grafickych karet ani nejak moc nezatizi ... limitujicim prvkem je procesor.....
   Seznam příspěvků  

Re: Re: HARDWARE - SLI - DirectX - FS - Tak safra JAK ?   6. 10. 2005 / 13:43
Sněhulák   
Přesto co loupu forum na flightsimu.com tak lidi zaznamenavaji narust... viz třeba http://forums.flightsim.com/dc/user_files/91727.jpg a spousty jiných topiců.. A u mě byl nárust jen 2-3fps ale přitom v 3D Marku 05 nárust markantní = někde chyba u mě v FS..? či opravdu brutálně nestihá procák..

link nefunguje .-( viz. obr..
img_forumn/r71090_1.jpg (300x400)
   Seznam příspěvků  

Re: Re: Re: HARDWARE - SLI - DirectX - FS - Tak safra JAK ?   6. 10. 2005 / 14:20
OK-Milda (BHA410)   
Tak nám ještě řekni, kolik to fps vlastně máš. Nárůst je jedna věc a celková hodnota věc druhá. Jinak pokud mám vypozorováno, tak grafárna má poměrně malý vliv na fps, jelikož ať měním grafickou kvalitu jak chci a ubírám seč mohu, tak mi fps při AI plný Ruzyni padne na 6-8fps. Mám Athlona XP2600+, čipovku VIA KT400, RAM 512MB a ATI 9800Pro.
   Seznam příspěvků  

Re: Re: Re: Re: HARDWARE - SLI - DirectX - FS - Tak safra JAK ?   6. 10. 2005 / 14:25
nimbo
viem presne o com vravis, ja mam ATHLON3000+ MB asus A8V, 512MB RAM a Leadtek6600GT 128MBRAM a pada mi to obcas na 6-8 FPS na tej novej ruzyni, inak mam ale peknych a stabilnych 40+, mozno to vyskoci obcas aj viac no mam target to 50FPS
   Seznam příspěvků  

Re: Re: Re: Re: Re: HARDWARE - SLI - DirectX - FS - Tak safra JAK ?   6. 10. 2005 / 14:45
OK-Milda (BHA410)   
Tak teď jsi mi nepřímo odpověděl na mé dilema, zda zvyšovat pouze výkon procesoru nebo jít do kompletní přestavby. Varianta "B" je správně mimo jiné i proto, že dávat přes 4 tága za změnu z 2600 na 3000 není ani pro jiné aplikace dost rozumné.
   Seznam příspěvků  

Re: Re: Re: Re: Re: Re: HARDWARE - SLI - DirectX - FS - Tak safra JAK ?   6. 10. 2005 / 16:20
Cesmina
Myslím, že nejpodstatnější je mít vyladěnou sestavu procesor, chipset, paměť - disk , pokud máš slušnou grafiku (Nvidia5900 nebo ATI9800 a výš) má lepší grafika na FPS vliv dost minimální. Testuju to s neomezeným FPS a grafika má vliv v tom, že si můžeš dát mips naplno , takže nemáš rozmazaný textury, který maji mips , antialiasing a takové ptákoviny, takže obrázek je pohlednější.
Ale na FPS má skutečně vliv pouze brutální výpočetní výkon.
jedu na PMDG s 2D panelem při jasný obloze FPS přes 60 a stačí krásné mráčky (Activesky5) a jde to okamžitě na 20
   Seznam příspěvků  

Re: HARDWARE - SLI - DirectX - FS - Tak safra JAK ?   6. 10. 2005 / 18:27
Mirekc
Já bych si to vysvětlil asi tak, že ve FS9 jsi se snímkama na doraz!!

protože o zvýšení výkonu rozhodují hlavně tyto parametry:

u grafické karty: pixel pipelines, Pixel Shader, Vertex Shader, šíka paměťové sběrnice,
rychlost sběrnice základní desky, rychlost pamění a velikost (někdy i na značce), výkon procesoru

ve tvém případě je vše v pořádku, tak bych asi viděl tu první variantu


   Seznam příspěvků  

Re: Re: HARDWARE - SLI - DirectX - FS - Tak safra JAK ?   6. 10. 2005 / 21:33
Tragédie v JRD
FSka shadery enpouziva....
   Seznam příspěvků  

Re: Re: HARDWARE - SLI - DirectX - FS - Tak safra JAK ?   7. 10. 2005 / 07:25
Jarda
V hardwaru se nijak moc nevyznám, hodně tady píšete, že grafické karty zas až tak moc výkon nezvednou. Můžete mi poradit, vlastně říct, jestli grafická karta GF FX5500 256 MB (případně jaká jiná v cenové relaci okolo 2000,- Kč) přinese mnou velmi očekávané zlpešení FPS, na mé sestavě Procesor 2,5 Celeron, 512 RAM a grafika GF MX440-8x, 64 MB, skoro se to stydím napsat.
Díky.
   Seznam příspěvků  

Re: Re: Re: HARDWARE - SLI - DirectX - FS - Tak safra JAK ?   7. 10. 2005 / 09:21
Mirekc
co se týče mě, tak bych radši doporučil 9600XT

http://www.alzasoft.cz/DetailPage.asp?DPG=51210&CatId=18843292

dřív jsem měl 5600 a to je mrtvola
výkonná byla 4200ti, ale ta už dnes nemá žádné podpory
   Seznam příspěvků  

Re: HARDWARE - SLI - DirectX - FS - Tak safra JAK ?   7. 10. 2005 / 09:40
Rychlokvaška
FSce díky tomu jak je napsaná (sice DirectX8, ale využívá jen hodně malej základ) obecně moc lepší grafika nepomůže, i když samozřejmě znamená velmi velký nárůst vizuální přitažlivosti. Obecně jde říct, že:
* Lepší grafárna je dobrá na - antialiasing, anizotropní filtrování, vyšší rozlišení, efekty co dost brzdí zobrazení (kouř od pneumatik, prach pod rotorem, ohníčky, mlha, ...), rychlejší zobrazování a načítání textur, jejich možné vyšší rozlišení
* Lepší CPU je nutné na - jádro FSky, všechny lepší addony letadel, hodně polygonové modely, různé přídavné softy typu ActiveSky, ActiveCamera,FSPassengers, ale taky třebas IvAp a na AI provoz.
* Lepší grafárna i CPU dohromady je nutné na - hodně hustý autogen, detailní meshe, stíny (všechno proto, že je FSka blbě napsaná, normálně by na to stačila lepší grafika)
* Hodně rychlý HDD a nejmíň 1GB paměti je něco, bez čeho se grafárna i CPU neobejde - všechno s čím pracují musí někde ležet a odněkud se brát. Krom toho, výrazně se zlepší časy nutné pro nahrávání FSky a daného flightu jako takové.

Ověřeno praxí. Bohužel se ukazuje, že limitujícím faktorem (kromě engine FSky) jsou zejména tvůrci addonů.
Mám teď CPU Athlon64 FX57 a grafárnu GeForce7800GTX, vše samozřejmě na kvalitně vytuňené desce s nForce4U chipsetem (DFI), 1GB rychlé paměti a rychlým SATA-II diskem. I přesto, že mám zcela všechno na max. včetně 8xS antialiasingu a 16x anizo filtrování a stínů pozemních objektů, běhá všechno většinou nad 30fps a málokdy klesne pod 20 (samozřejmě mám namysli se všemi používanými addony). Pak ale přiletím do Kolína a ze 40 fps je rázem 18. Stačí se ale zbavit stromečků (lesy.bgl nebo jak to je) a je všechno ok.
   Seznam příspěvků  

Re: Re: HARDWARE - SLI - DirectX - FS - Tak safra JAK ?   7. 10. 2005 / 10:31
Tragédie v JRD
s/DirectX 8/DirectX 9
   Seznam příspěvků  

Re: Re: Re: Re: HARDWARE - SLI - DirectX - FS - Tak safra JAK ?   7. 10. 2005 / 09:40
Rozšafín Ctibum   
9600XT mám, ale tedy nic moc . Na proc AThlon 2800+ 1GB ram, bych čekal trochu víc. Jak jsi na tom ty ? Mě to nepřejde přes 15 FPS, přistání na LKPR jede na 1 - 2
   Seznam příspěvků  

Re: Re: Re: Re: Re: HARDWARE - SLI - DirectX - FS - Tak safra JAK ?   7. 10. 2005 / 09:55
Mirekc
...no já mám dva kompy, takže dokážu porovnat rozdíly

1. 2500+ Barton + 4200ti + 640Mb RAM a snímky v nové LKPR vše na high rozlišení 1024 snímky kolem 8-15, 3DMark 01 = 10500 bodů

2. 3200+ 939 Winchester, 1Gb RAM, 9800Pro a snímky 20-30, 3DMark 01 = 20015 bodů
   Seznam příspěvků  

Re: Re: Re: Re: Re: Re: HARDWARE - SLI - DirectX - FS - Tak safra JAK ?   7. 10. 2005 / 10:08
Mirekc
...ale jak již tady bylo v minulosti řečeno "žádná sestava na fs neni dost výkonná"

nevim jak na tom Phantom (docela nařízlej komp)

   Seznam příspěvků  

Re: HARDWARE - SLI - DirectX - FS - Tak safra JAK ?   7. 10. 2005 / 10:17
Rychlokvaška
Ne, neni dost vykonna...v 1600x1200 uz to neni tak dobry, a ve 1280x1024 nestaci to na plynule (tim myslim nad 30fps) NL2000 ani LKKO. Ale jinak to chodi velmi pekne
   Seznam příspěvků  

Re: Re: HARDWARE - SLI - DirectX - FS - Tak safra JAK ?   7. 10. 2005 / 14:17
cmar
tak to si len gratulujem že som sa nakoniec rozhodol s nejakým mojim upgrade PC počkat ) (P4 2,6 takt na 2,9 Ghz, 1gb RAM DDR400 (bez dual chanel, mierne taktnute), ati 9600 Pro s taktnutým procakom zo 400 na 470 a pamete z 300 na 320) .. chodí vaic menej v pohode. v LKPR mam okolo 12-15 (IVAO) inak aj 40 .. zase závisí,.. ale po naštudovani čehokoliv ohladne tunningu FS9 a asi mesačnom laborovani s roznymi konfiguraciami fs9.cfg a celkovo nastavení FS
   Seznam příspěvků  

Re: Re: Re: HARDWARE - SLI - DirectX - FS - Tak safra JAK ?   7. 10. 2005 / 15:17
Rozšafín Ctibum   
Jééé, nemohl bys mi trochu pomoci ? Hlavně tedy to taktování karty...mám stejnou a moje FPS sotva přeleze 15 kdekoliv
   Seznam příspěvků  

Re: Re: HARDWARE - SLI - DirectX - FS - Tak safra JAK ?   7. 10. 2005 / 16:37
Cesmina
K tomu Kolínu , ten les byl pokus, kolik stromů FS utáhne - v hustotě extremely dense má ten největší lesík skoro 8000 stromků , každej 8 vertexů , takže výsledek je nasnadě (-:
   Seznam příspěvků  

Re: Re: Re: HARDWARE - SLI - DirectX - FS - Tak safra JAK ?   7. 10. 2005 / 16:38
bumper   
Ja uz ten les vykacel a Kolin beha uplne v pohode
   Seznam příspěvků  

VWAC
Czech Virtual Air Rescue Service
FS Medlánky
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2025 FlightSim.CZ