| | | Teplo za motorem 3. 10. 2005 / 16:16 | |
| | Prosimvás máte někdo ponětí jestli je ve FS2004 teplo za motorem?a kdyztak jak na to. predem dik. |
| |
|
| | | Re: Teplo za motorem 3. 10. 2005 / 16:28 | |
| | napada te nejaky zpusob, jak to zjistit ? .Pokud mas na mysli efekt vlneni vzduchu za motorem, tak jsem neco podobneho videl na avsim.com .Bohuzel si nepamatuju jak se to jmenovalo.Heat blur effect ? nebo tak nejak.Snad poradi jeste nekdo dalsi. |
| |
|
| | | | Re: Re: Teplo za motorem 3. 10. 2005 / 16:40 | |
| | | |
|
| | | | | Re: Re: Re: Teplo za motorem 3. 10. 2005 / 17:21 | |
| | Na www.hovercontrol.com je ke stazeni motor exhaust pro Bell430 a myslim ze jeste pro EC-145. Ono to vypada podobne - ve skutecnosti v aktualnim enginu FS nelze vyrabet skutecny blur/lom svetla pres technologii pixel shader jako u novejsich her a simulatoru (LockOn).
Jestli je neco podobneho pro letadla, to nevim ale cekal bych ze ano. Jen bacha, trosku to snizuje FPS. |
| |
|
| | | | | | Re: Re: Re: Re: Teplo za motorem 3. 10. 2005 / 18:32 | |
| | @ O.T. Jennik:
Promiňte dotaz mimo téma - ale jsi člověk od "fochu" a vyznáš se - nevíš, jestli bude chystaný Armed Assault využívat pixel shadery? (už se nemůžu dočkat) |
| |
|
| | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Teplo za motorem 3. 10. 2005 / 19:08 | |
| | No to je dneska uz povinnost pro kazdou hru |
| |
|
| | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Teplo za motorem(armed assault - OT) 3. 10. 2005 / 19:11 | |
| | No j, tiež sa už nemôžem dočkť. Dúfam, že budú add-ony spätne kompatibilné, a ak nie, tak že ČSLA vyjde čím skôr.
btw nevieš náhodou o nejakom MP serveri kde by sa hrávali ČSLA misie? |
| |
|
| | | Re: Teplo za motorem 3. 10. 2005 / 17:29 | |
| | Na FlightSim.com jde nejspíš o soubor ees_v3.zip a jeho update ees_v3u.zip. Ale zda to skutečně simuluje i tepelné záření si nemyslím. |
| |
|
|