| | | FP s mezipřistáním 27. 9. 2005 / 16:27 | |
| | Jak se správně plánuje let, když mám po cestě mezipřistání, vyplním jeden FP na celou trasu nebo po mezipřistání podám další FP? |
| |
|
| | | Re: FP s mezipřistáním 27. 9. 2005 / 16:34 | |
| | Pro každý úsek samostatný FP |
| |
|
| | | Re: FP s mezipřistáním 27. 9. 2005 / 16:36 | |
| | FP mezipřistání neumí. Po doletu do místo mezipřistání naplánuješ další cestu. Pokud nezadáš po přistání "konec letu" a pokračování naplánuješ přímo z nabídky, zůstane aktuální stav paliva, místo kde stojíš a započítávání hodiny letu pokračují. |
| |
|
| | | Re: FP s mezipřistáním 27. 9. 2005 / 16:37 | |
| | | |
|
| | | | Re: Re: FP s mezipřistáním 27. 9. 2005 / 16:48 | |
| | Jo, to je přesně ono. Díky. |
| |
|
| | | | | Re: Re: Re: FP s mezipřistáním 27. 9. 2005 / 17:23 | |
| | A mimo jiné jsem teď zkoušel dlouhý let. A jakmile jsem začal klesat na jedno letiště ve Francii, s tím že tam nebudu otevírat dveře ani zapínat parking brakes, tak letuška v určité výšce ohlásila, že jsme dorazili do destinace. Takže FSpassenger se v tomto řídí výškou letu nikoli pozicí letadla od cílového letiště. |
| |
|
| | | Re: FP s mezipřistáním 27. 9. 2005 / 17:05 | |
| | No, ono je mezipřistání pouze výraz užívaný leteckými společnostmi, ale pro letadlo je to zcela samostatný let, jako většina jiných, tudíž musíš trasu a vše zadat nově |
| |
|
|