Nikdo nerika, ze nevydani zaplat = spatny model. Ja jenom tvrdim, a za tim si skalopevne stojim, ze A310 od SSW neni dobra investice (pozor - netestoval jsem jeste upgrade na 1.5, ktery tuhle konecne vysel !) a chtelo to Service Update na 200% uz davno. Za tech 1.300 Kc jsem cekal dost podarene a vyladene letadlo. To co predvadi ve vzduchu je kolikrat dost silene, kdyz napr. nad preletem oceanu (kde jsou fixy NAT jakznamo dost daleko od sebe) to napr. neni poradne schopno drzet smer a koleba se sem a tam, aby ho chytilo, zvukovy set napr. taky dost hapruje. Kolikrat mi zlobilo i zobrazovani nekterych dynamickych casti modelu. Proste podpora ze strany SSW mizerna, ackoliv se o techto problemech casto mluvilo na forech, Airacy stare, SID/STARS stare a jeste mizerne (napr. u LKPR mi kompletne chybi RNAV procedury). Ani nechapu, proc nespolupracuji s Navdata.at na airacech a SID/STARS. PMDG sice zaplatu rok nevydalo, ale tomu modelu (737NG) se, na rozdil od A310 SSW, neda prakticky nic vytknout, takze ji nikdo ani neceka a nepotrebuje. A jestli bude SSW A320 ve stejne rezii jako A310, tak potes... a o tom tady mluvim. Ale mozna budu prijemne prekvapen, uvidime. |
|