FlightSim.CZ   Reklama  
SW Virtual
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je pondělí 25. 11. 2024, svátek má Kateřina Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
Otázečky :o) Jeden příspěvek | Celý strom
Otázečky :o)   13. 9. 2005 / 07:03
Eidi   
Čau lidi, chtěl bych se vás zeptat:

---------------------------------------------
1) Kolikrát jste letěli letadlem? (tam i zpět)
2) Jakyma Leteckyma společnostma?
3) Jakymi typy letadel?
4) A jakej let s kterym letadlem a společností se vám nejvíce líbil?
5) Kolikrát se vám podařilo se dostat do kokpitu?

P.S. Jestli vám to přijde moc osobní nebo ta otázka vám přijda trapná, tak nemusíte odpovídat.
 

Re: Otázečky :o)   13. 9. 2005 / 08:06
zelí
1) asi tak 35x
2)csa,travel service,fischer(nebo jak se to pise),air france,air ostrava a neco z aeroklubu
3)737-300,400,500,800,tu-154,jak-40,L-200,atr-42,72 a mozna jeste jiny..
5)asibtak z jedny tretiny ale spis kdyz sem byl mladsi-ted uz to de hur....
 

Re: Re: Otázečky :o)   13. 9. 2005 / 21:19
zelí
jeste bell-412
 

Re: Otázečky :o)   13. 9. 2005 / 08:45
garfild
1- z dopravákom 15×.
2- Air slovakia.Slovenské aerolinie.Air transport europe,Sky europe airlines.Vládna letka
3-B727-200,B737-500,TU154
4-TU-154M vl.špecial
5-1× tu 154 OM AAB
 

Re: Otázečky :o)   13. 9. 2005 / 08:55
MaPa   
1) s dopravní společností ani jednou
2 - 5) nemá cenu dále vyplňovat
 

btw: Otázečky :o)   13. 9. 2005 / 11:43
MaPa   
Vlakem jezdím dvakrát denně 116 km (rychlík nebo expres), ale ani jednou sem se do mašiny ke strojvůdci nedostal.
 

Re: btw: Otázečky :o)   13. 9. 2005 / 16:16
pseudoMates
))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
A zkoušels to přes uhlák..?
 

Re: Otázečky :o)   13. 9. 2005 / 09:39
Zdeněk
IL-14 ČSA Praha - Přerov (1969) Přerov nepřijímal, tak bylo přistání v Holešově. Cesta letadlem byla kratší, než posledních 20km autobusem do Přerova.
IL-62 ČSA Praha - Moskva a zpět (1979)
Od 1989 AN-2, L-60, Z-43, Z-142, C-172, Z-226, L-13, VT-116, VSO-10 a dva ULA neznámého typu.
 

Re: Re: Otázečky :o)   13. 9. 2005 / 13:52
zelí
l-60?muzu se zeptat v jakym roce?kde?atd...
diky
 

Re: Re: Re: Otázečky :o)   13. 9. 2005 / 14:14
Zdeněk
90 nebo 91 v Přerově, ale i teď se u nás (LKHN) objevuje několikrát do roka, takže by nebyl problém, ale létá bez dveří před přistáním vyhazuje pasažéry
img_forumn/r67422_1.jpg (500x375)
 

Re: Re: Re: Re: Otázečky :o)   13. 9. 2005 / 21:14
zelí
tak to jo ja prave myslel brigadyra s puvodnim motorem-asi takovyho kterej lita na slovensku
img_forumn/r67487_1.jpg (500x375)
 

Re: Re: Re: Re: Re: Otázečky :o)   13. 9. 2005 / 21:45
Zdeněk
Né L-60S (OK-NNB) s hvězdicí, s Pragou Doris už v ČR asi nelítá.
 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Otázečky :o)   13. 9. 2005 / 21:54
JBr   
No, lita (nebo aspon nedavno jeste lital) minimalne jeden, OK-MJP ve Zbraslavicich...

http://www.lkzb.cz/foto/letadla/ok-mjp.jpg
 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Otázečky :o)   13. 9. 2005 / 23:01
Pips   
Presne tak stale nam tam jeste lita, ale uz ma k duchodu velmi blizko je to krasny ero, ale precijen me vic uchvatil hvezdicak Zvuk jeho motoru na volnobeh ve me budi maximalni uzas
img_forumn/r67509_1.jpg (500x375)
 

Re: Otázečky :o)   13. 9. 2005 / 09:56
tonde   
1. jako pasazer asi 5 x
2. CSA, Sky Europe
3. Bulik 737, ATR 72
4. Bulik s CSA
5. ani jednou
U armady potom jako pasazer s AN-24, 26, Tu-134, a armadni rusky Il-76, Mi-2, Mi-8, Mi-17, pokazde na navsteve v kokpitu. Neskutecny zazitek z kokpitu Il-76 , zvlast ze sklenene kopule vpredu dole, kde sedi navigator, ci kdo.
Jako pilot viz muj profil, v kokpitu pokazde a zaplatpanbu pokazde tam i zpet.
 

Re: Otázečky :o)   13. 9. 2005 / 10:10
Jirka Kallasch   
1)13x
2) CSA,Trvel Service,Tunis Air,Carthago airlines,Slov Air,aeroklub..
3)B737 200,B737 300, B737 400,B737 500,B737 800,L410,L200, L40,C172
4) Asi kdyz sem letel uplne poprve s L410
 

Re: Re: Otázečky :o)   13. 9. 2005 / 10:44
Stew
O.T. @tonde dotaz:
Kolikrát jsi se v době tvé aktivní služby prolít i nadzvukově? Používalo se to u nás při výcviku? Jaké byly ve stroji při tom pocity?
 

Re: Re: Re: Otázečky :o) OT for Stew   13. 9. 2005 / 11:41
tonde   
Ano, pouzivalo. Vzhledem k memu stadiu vycviku a tehdejsi revolucni a porevolucni dobe jsem se prolit nadzvukove pouze 2x (nic moc, ze jo), 1x na vyvozu na MiG-23UB, M=1.5, hmax=13.500metru, nasledne solo na MiG-23MF, M=2.0, hmax=15.000metru. A pocity ve stroji? Perfektni. Na sole mne navigoval spoluzak letovod a kdyz se na konci zeptal na moji rychlost a ja mu ohlasil "Mach dvanula" a on jen kratce "dobreeeee" - byl to super pocit. Jinak v letadle nepoznas prekonani zvukove bariery nejak subjektivne, jen podle machmetru, rucka se pri rozhonu dlouho pohybuje okolo M=0,99, pak najednou poskoci pres M=1, pri M=1.05 dochazi k dodatecnemu zvyseni otacek motoru o dalsiho 2.5% a masina vyrazi dopredu - to je citit. Udesny je pohled na palivomer v tomto rezimu letu, skutecne vidis, jak se rucka pohybuje. Startujes z budejovic, smerem na Brno stoupas nad 12.000 metru, u Brna zacinas tocit doleva, prestavujes kridlo na 72 stupnu, zapinas plnou forsaz a rozhanis do maxima. Pokracujes kurzem cca 260 smer Pocatky, podle zbytku paliva vypinas forsaz, odbrzdujes na podzvuk a klesas pod 8.000, pac je tam letova cesta. Ja na ni v ty euforii zapomnel, az na mne spoluzak zacal hulakat, abych okamzite klesal na osmdesat (vyska se davala v hektometrech) - kdybych narusil cestu, byl by pruser jak mraky . Tak jsem vzal masinu u huby a takovym podivnym sudovym vykrutem na pretizeni 4g - abych zaroven odbrzdil, pod 11.000 uz nesmela byt nadzvukova rychlost - sklesal za par sekund pod 8.000, ohlasil vysku 80, ozvalo se udivene "rozumim" pac jsem sklesal fakt rychle, ten manevr mne naucil velitel letky a pak to kulis na volnobeh abys setril petrak az domu. Startujes, mas natankovano 4.700litru paliva a po 40 minutach letu sedas se zbytem minimalne 1.300 litru, aby se nerozsvitila kontrolka "nebezpecny zbytek paliva" - to by byl zas pruser.
Do toho jsi sesnerovanej v pretlakovym obleku, kterej ti po nafouknuti udela cucfleky po celym tele , prevence proti uniku tlaku z kabiny pri letu ve stratosfere a na hlave mas takovou tu kosmonatskou prilbu, nemuzes se hnout, klimatizaci musis mit na horko, aby se pri klesani nezarosil prekryt, uz tak je z miga na pristani blbe videt.... proste parada
ufff, sem se zas rozepsal, ale tim ti aspon odpovidam na otazku pocitu - uplne bajecny pocit, protoze je to vic, nez 13 roku a pamatuju si kazdou sekundu toho letu. A navic na sparce mne na nej vyvazel neboztik Slava, ktereho zminuji ve sve zpovedi - budiz mu zeme lehka a dekuji Slavovi za to, ze se ted mohu s Vami podelit o zazitek z "real nadzvuku"
 

Re: Re: Re: Re: Otázečky :o) OT for Stew   13. 9. 2005 / 11:45
Stew
Moc děkuju za odpověď!
 

Re: Re: Re: Re: Otázečky :o) OT for Stew   13. 9. 2005 / 13:29
j.s.
Takže jinými slovy, ono vlastně vůbec nejni vo co stát )))

To už je lepší třeba vejlet na Karlštejn, protože tam je aspoň bufet ;o)))
 

Re: Re: Re: Otázečky :o)   14. 9. 2005 / 08:16
dandee
Velmi dobre popisal Tonde svoje zazitky, ked mozem prispiet trochu svojimi skusenostami alebo zazitkami,tak ja som bol stihaci pilot na MiG-21F,MF a podla nasich osnov sme robili vycvik aj z oblasti PVOS-to su cisti stihaci a aj z oblasti SBoL-to su stihaci bombarderi a aj z prieskumackej osnovy,volali sme sa letectvo frontu,bol tam najvsestrannejsi vycvik.Lietali sme na prepady vo vsetkych vyskach aj na stratosferu,vzdusne boje na vsetkych vyskach,akrobaciu,prieskumy,a samozrejme lietanie cez den aj v noci skoro za kazdeho pocasia-minima 300-3. K tej nadzvukovej rychlosti, mali sme cvicenia prepad na stratosfere,to znamena,ze odstartoval ciel-1x MiG-21 s bandaskou,ktory letel podzvukom a za nim pelasili aj 4 stihaci a kazdy robil rozhon na nadzvuk a urobil prepad na ciel na palubny lokator a odvalil sa skoro suchy.Nakoniec pristaval ciel so suchou nadrzou.Stihacom trval let tak 10 min,ciel asi 20 min. Co sa tyka nadzvukovej rychlosti, na MiG-21 sa chodilo vzdy nadzvukom na prepad na stratosfere,takze velakrat som bol nadzvukom,nie je to nijaky zvlastny pocit akorat okolo mach 1 poskoci rucicka vyskomeru z dovodu prekonavania razovej vlny,potom iba clovek pozera ako sa to rozbieha a okolo mach 1,5 sa automaticky zapina 2.forsaz - iba na MiG-21 MF a vtedy ide palivo rapidne dole a to su potom fukoty,rychlo spravit prepad,samozrejme presne podla stanovenych hranic zachytenia ciela odpalu a odvalu,vsetko sa zaznamenavalo na film a rychlo odval a na pristatie na volnobeh,z tej vysky 15 az 18 km sa snad az do pristatia nemusel pridat plyn pokial bol sikovny navodcik z velitelskeho stanoviska a naviedol ma bez zdrziavania dole. A kto to docita az sem tak mu prezradim co bolo este take zaujimave lietanie u tych stihacov. Boli to strelby rakiet na Balte, to znamena,ze startovali sme z Plzne s plne napumpovanou masinou-3 plne velke baky a 2 rakety a letelo sa v roji - 4x MiG-21 MF,F na sever az nad Baltske more tam sa odstrelili rakety na osvetlovaciu bombu na padaku ktoru hadzala nejaka MiG-23 z velkej vysky asi 14 km,my sme boli na 10 km, a po odpale domov naspat do Plzne,vtedy boli zbytky na pristatie okolo 200litr,co naozaj nie je vela . To boli naozaj lety na zocelenie .Let trval 1 hod a 45 min ....predstav si v tej malej kabine 21. Poslednu vec ,ktoru chcem spomenut z tejto ery letectva,ze som sa zucastnil lietania, kedy sme cvicili zlietanost pluku a letel som v najvacsej skupine aka kedy sa u nas trenovala- 12 x MiG-21 a ja som bol 12. Startovalo sa z Plzne,odstartovalo 12 masin, efektny prielet nad vezou,videl som vsetko,lebo som bol ako dvanastka a prelet do Bechyne,tam sa pristalo,ponukli nam vyborny gulas,natankovali nas a zase start domov do Plzne,vo vzduchu sme sa rozdelili na roje a robili sme vzdusne boje v roji. Cely tento kolotoc sa udial bez jedineho pruseru,co bolo naozaj hodne ocenenia... Fuj,uz bolo dost pisania...zatial......Dalsie veci o lietani so SU-22 alebo tahanie tercov na L-39 az nabuduce.....
 1x  

Re: Re: Re: Re: Otázečky :o)   14. 9. 2005 / 14:02
Stew
Vééélmi pěkné, málokdy se člověku poštěstí počíst si dojmy armádních bojových pilotů online, ještě jednou díky!
 

Re: Otázečky :o)   13. 9. 2005 / 10:17
j.s.
1) Asi desetkrát.
2) žádnou
3) Cessna 172, Tecnam P92 Echo, Piper Archer
4) Těžko říct, Cessnou do Tater to bylo pěkný z hlediska koukání na krajinu, slabá půlhoďka v Archeru s předváděním, jak se to chová na pádové rychlosti taky nebyla špatná, i když se mi dělalo šoufl (a ten interiér v kůži... )), no a cestování Echem přes půl republiky bylo taky fajn.
5) Jestli se dají zadní sedačky v Cessně a Archeru počítat za kokpit tak vždycky
 

Re: Otázečky :o)   13. 9. 2005 / 10:17
Tragédie v JRD
1) 3x (velkym), hodnekrat (malym)
2) Air Bulgaria (ci jak se to v tom roce 1988 - 1987 jmenovalo), El-Al, Arkia Israeli, DC Airlines, F-Air
3) TU5, 757 (uz nevim co to bylo za typ), AT4, 737 (nevim typ), 742, Z43, P92 Echo
4) hmmm vim ja? asi Echo (uz jenom proto ze jsem tam nebyl jako kastan ale jako zacek a Z43
5) u tech malejch

PS: DC Airlines = David Cerny airlines
 

Re: Otázečky :o)   13. 9. 2005 / 10:24
Johnaa
Ahoj,
1)6x
2)TunisAir, SAS, Braathens a Liberecka Andula
3)Mc Donnel Douglas MD 80, A 321, B 737-400, B 737-500, DHC 8 400, Andula
4) Tromso->Svalbard s B 737-400, Braathens
5)Jen jednou v Andule
 

Re: Otázečky :o)   13. 9. 2005 / 10:51
Jennik   
Je to divny, asi nenavstevuju spravny server, nebo jsem mel zkratka smulu - ale ja jsem neletel NIKDY NICIM... Kdyby se nasel nekdo, kdo mi za prijatelny peniz pomuze se zbavit tohodle protivnyho leteckyho panictvi ...
Jinak jsem letel jen jednou balonem a to nepokladam za plnohodnotny zazitek. Az na dramaticke pristani to byla desna nuda.
 

Re: Re: Otázečky :o)   13. 9. 2005 / 14:01
zelí
nahodou ja bych to moc chtel zazit..je to zas neco uplne jinyho..a ten klid kolem..
 

Re: Re: Otázečky :o)   13. 9. 2005 / 14:22
tonde   
Jenniku, mrki sem a procti cely strom a posli mail, pracuje se na tom
http://flightsim.periskop.cz/forum_prispevek.php?id=64232&lan=0
 

Re: Re: Re: Otázečky :o)   13. 9. 2005 / 14:39
Johnaa
Ahoj, tak jsem si to taky procet a docela me to nadchlo, urcite bych mel taky zajem. Myslim ze by to bylo skvely. Jen nevim jak s dopravou, ale to uz by se nejak doresilo
 

Re: Re: Otázečky :o)   13. 9. 2005 / 17:15
j.s.
Balónem se nelítá, v balónu se pluje Balón nemusí uhánět šílenou rychlostí vzduchem jako letadlo či vrtulník, aby nespadl na zem. Prostě pluje jako loď
A takovej zážitek každej nemá, zatímco letadlem dneska lítá kdekdo Slyšel jsem, že snad Ryanem z Brna do Anglie to stojí i s poplatkama cca 3000Kč.
 

Re: Re: Otázečky :o)   13. 9. 2005 / 20:32
Fabo™   
A ja som sa po čítaní tých čísel hanbil priznať

1) 1x tam a späť, trasa KSC-AYT
2+3) Tam B727-200adv spoločnosti Aviogenex (farby LoneStar Airways - vcelku pekné - náhradné lietadlo) a späť B737-300 Slovenských Aerolínií (OM-AAD, Košice)
4) Môj prvý let - 722 Aviogenex, lebo bol prvý a druhý a zatiaľ posledný, 733 SLL, pohodlie, catering a vôbec.
5)Ešte nie, ale keby som mal letieť teraz, určite sa tam dobýjam
 

Re: Otázečky :o)   13. 9. 2005 / 11:12
skyfly
1. ako pasažier mnohokrát ( cca 30 x ) s velkým erom, nepočítane krát s malými ULLa

2. ČSA, Sabena, SAS - to bola vždy paráda
Aeroflot - to už je dávno a bol to horror s Tu134, odložený let, v búrke nad Soči, v kabíne unikala náplň z klimatizácie atd.

3.velkými ATR72, B737, IL14, IL62, TU 134, Tu154, L410, A310, asi som na nejaké zabudol , tiež Piper Cherokee, mnohokrát som letel malými ULLa - rozne typy, + vetroň Blaník
A velmi ma mrzí, že mi stále v tomto zozname chýbajú také typy ako B777, A320, B747, A340 ((

4.Osobne vždy oceňujem let s ČSA po všetkých stránkach

5. počas letu (+ pristátie 2 x ), inak X krát

 

Re: Re: Otázečky :o)   13. 9. 2005 / 11:24
pnoe
2.Por nejzajimavější Delta Airlines a Swiss
3.Viz výše 727-200,747-400
 

Re: Re: Otázečky :o)   13. 9. 2005 / 21:18
zelí
no byt tebou tak sem mooc rad za tu il-14ku.....to by bylo neco.v jakym to bylo roce?
 

Re: Otázečky :o)   13. 9. 2005 / 11:25
Rychlokvaška
1) Nepočítaně (něco přes stovku vzletů/přistání)
2) ČSA, Lufthansa, Austrian Airlines, Lauda Air, Swiss, Air France, KLM, Czech Airforce, Silesia Air, Aeroklub ČR
3) B737-400, B737-700, B737-800, B747-400, B777-300, A300-600/600C, A320, A321-211, A330-300, A340-300, Avro RJ100, Dash DHC-8-300, Tu-154M, W3A, C525 CitationJet, Z-43, L-13
4) Pokud jde o pohodlí, tak asi A340-300 Lufthansy. Pokud jde o zážitek a celkové nadšení, tak rozhodně Citation a Sokol. No a pokud jde o pocit z letu, tak samozřejmě L-13 a Z-43. Ale hlavně...vždycky u okýnka ;o)
5) U Airlinerů dvakrát (jednou před 9/11 u ČSA 737-400 tak na hodinku a jednou po 9/11 na cestě ze středního východu u Lufthansy, ale až po přistání). U menších letadel jednou, ale zase celou cestu a u Z-43 a L-13 vždy
 

Re: Re: Otázečky :o)   13. 9. 2005 / 12:01
skyfly
....and the winner is : phantom !


 

Re: Otázečky :o)   13. 9. 2005 / 12:25
ras
1/ asi 20 x + 1x simulátorem ČSA
2/ CSA, ruské aer., letala letiště Soběslav a Benešov
3/ IL-14,Tu 154, IL-62, Zlín 143 a 143, Blaník, AN-2, L-39, Mi-4 a Bell 412
4/ L-39 armáda ČSSR
5/Do každého - celkem asi 14 x
 

Re: Re: Otázečky :o)   13. 9. 2005 / 21:20
zelí
pri jaky prilezitosti, kdy a kde to bylo s tou mi-4kou?
diky
 

Re: Otázečky :o)   13. 9. 2005 / 12:32
Štefan
1. nelze spočítat ... je toho moc
2. AeČR / AČR / Fischer / CSA
3. Z-142C, Z-226, C172, C152/ Z-142 CAF, L-29, L-39C, L-39ZA / B733 / B734,735
4. každý je svým způsobem originální ale asi první sólo na L29
5. kromě letu s Fischerem na dovču pokaždé
 

Re: Otázečky :o)   13. 9. 2005 / 13:20
Libor
1) V dopravních: 4, a ostatní (radeji nepočítám)
2) Sky travell, Fischer
3) B-737, dále pak L-410, L-200, C-150, AN-2, AN-24 + ULL
4) V L-410 (VZLú - vyhl. lety)
5) U dopravních 2x u ost. vzdy
 

Re: Otázečky :o)   13. 9. 2005 / 13:28
JBr   
1) Neco pres 150 vlastnich a nespocet "nevlastnich" jako pasazer.
2) AerCR
3) L-13, L-13SW, Z-42, Z-43, Z-226MS, L-40, L-200
4) uplne prvni navijak na Blaniku... probehlo to vsechno strasne rychle, ale bylo to uzasny a potom asi i kazdej let ve vycviku, kdy se cloveku podari zvladnout to, co mu predtim neslo...
5) vzhledem k tomu cim jsem zatim letel pokazdy
 

Re: Otázečky :o)   13. 9. 2005 / 14:38
M1
1) nevím přesné číslo, ale určitě je to přes 100letů (díky tatíkovi lítám od svých 2 let a tak dlouho záznamy nevedu

2) tohle mám zaevidováno: ČSA,MALEV,KLM,ALITALIA,BRITISH AIRWAYS,LUFTHANSA,CONDOR,AIR FRANCE,SKY EUROPE,AIR MAURITIUS,SWISSAIR,CROSSAIR,AIR OSTRAVA (ještě letecká inspekce a letka armády ČR)

3) B-757,B-767, B-747,B-737(400,500),A-310,A-319,A-320,A-321,A-340,ER-135,AR-8,SAAB 340,MD80,MD-11,L-410,TU-134,TU-154,IL-18,IL-62,YAK-40,ATR(42,72),CRJ,CESNA-152,F-50,Meta-Sokol

4) asi AIR MAURITIUS A-340 CDG-MRU

5) asi 10x
 

Re: Otázečky :o)   13. 9. 2005 / 14:48
brendon (SVK832)   
1.) 1x a len 15min BUUUUUU ale o tyzden by si pravdepodobne zas sadnem do lietadla.
2) Areoklub niekde pri bojnicach.
3.) Predpokladam ze to bol Z 43 zistil som to nedavno jak som si stiahol novy Zlin
4.) Neviem zatial posudit
5.) 1x
 

Re: Otázečky :o)   13. 9. 2005 / 15:00
smejca   
1) 1 recko
2) CSA
3)1x 737 a asi 30x Z142, Z43 , blanik, cmelak, 410UVP-E, extra300, Cessna 172,cesnna 421, beech baron 58, Aero 45, L200, AN2
4) turbolet
5) vzdy)
 

Re: Otázečky :o)   13. 9. 2005 / 16:12
Kryštof
1/ Díky mé profesi asi mockrát, nikdy jsem to nepočítal, jako pasažér velké dopravy / nepočítám air ambulance repatriace / asi tak okolo 50.
2/ Především LS PČR, Silezia air, ČSA, KLM, Travel, Fischer, Brit., Lufthansa, AČR, Air Grand Canyon, South Africa A., Alitalia, Smart, LOT, Aeroflot...
3/ Bell 412, Mi 2, 8, Kania, Il 18, 62, 86, Tu 154, An 26, Fokker 100, B 737 asi všechny varianty, 757, 747, 777, A 310, MD 80 S, Cessna Citation V, Citation Jet, 421, 152, 182, Z 43, Beech C 350 Super King,
3/ všechny lety na dovolenou..., ale velmi zajímavá byla repatriace pacienta s AČR AN 26 do Kosova.
4/ V malejch to jinak ani snad nejde, ve velkých po zeptání celkem bez obtíží, zatím.
 

Re: Otázečky :o)   13. 9. 2005 / 16:37
pseudoMates
Ahoj, celej strom jsem si pročetl, tak to vypadá, že zatím na mě zbude bramborová medaile...
1-cca 60x
2-ČSA, KLM, Austrian Airlines, Aeromexico, Turkish Airlines
3-A310, A321, AT45, AT72, B734, B735, B738, B744 combi, B763, IL18, IL62M, Jak40, Tu134-A, Tu154M
4-Austrian Airlines (letěl jsem s mojí ex-přítelkyní z LCLK na stand by tkts a dostali jsme místa v C, takže to bylo ještě umocně no tím)
nejhorší zážitek byl vždycky s KLM, letět s nima, to je za trest
5-asi 3 (OK630/1 jsem měl dohodnuto celou dobu v cocpitu a do LCLK nějak těsně po jídle až do přistání
+3 na simu ČSA B737 (2x na tý židli vlevo..
 

Re: Otázečky :o)   13. 9. 2005 / 17:16
Kachna   
1) Už ani nevím. Nepočítám to
2) neměl bych to psát, CzAF, ČSA, AEROKLUB, několik soukromých provozovatelů
3) těch je více
4) můj první let s L-13. Byl to vývoz z hecu. Na Herkulesu rychlostí zapnutých ve "fousech" 60km/h
5) pokaždé. Navíc u ČSA mám kouzelnou kartičku, kde je napsáno Aircraft ground engeneer. Ta Vám otevře dveřa každého cocpitu. A když ne, tak vím, jak je nouzově otevřít.
 

Re: Otázečky :o)   13. 9. 2005 / 17:27
Kobos   
http://flightsim.periskop.cz/forum_prispevek.php?id=58915&lan=0&gr=0

nezapomen si precist vsechny odpovedi k tomuto prispevku ))
 

Re: Re: Otázečky :o)   13. 9. 2005 / 20:35
Baryn
Muzete me nekdo prosim poradit jak se dostanete pri komercnim letu do kokpitu?Letel jsem 4 x s Lufthansou a 2 x CSA a celej let jsem jen snil o tom se tam podivat.
 

Re: Re: Re: Otázečky :o)   13. 9. 2005 / 20:53
Fabo™   
Najskor asi budes musiet vystihnut ochotnu posadku a pekne poprosit Ja som este v kokpite nebol, tak konkretnejsie neviem
 

Re: Re: Re: Otázečky :o)   13. 9. 2005 / 23:13
pseudoMates
Celkově podle mě existujou 3 způsoby.
1) násilím - viz 11.9.2001
2) jako pacoš, že poprosíš=musí bejt vstřícná posádka
3) jako zaměstnanec= vytáhneš ID kartu, poprosíš a budeš doufat, že někdo z posádky nemá averzi na profesi, kterou děláš...))
 

Re: Re: Re: Re: Otázečky :o)   14. 9. 2005 / 09:28
smejca   
4) ze znamosti s pilotem). nejlepsi je kdyz uprostred letu letuska do repraku spusti, ze se mas dostavit do kabiny ke kapitanovy na kafe a vyzve te jmenem. Tak se zvednes projdes letadlem, vsichni na tebe koukaj a bezproblemu zapadnes do kabiny a z ni pul hodiny nevychazis. Pak se vratis jako by se nic nestalo to uz na tebe nikdo nekouka, protoze by dal najevo jak ho moc zajimas a to preci cesi neudelaj )
 

Re: Re: Re: Re: Re: Otázečky :o)   14. 9. 2005 / 15:44
Karel
Musím říct, že toto přesně vystihuje můj návrat z dovolené ))) Jenom s tím rozdílem, že jsem si těmi uličkami prošel víckrát ))

Karel
 

Re: Otázečky :o)   13. 9. 2005 / 21:09
zbysek
zhruba 19x
fischer air,csa,travel service,smart wings,air france,air berlin,lufthansa a tunisair
vetsinou B737,2x B767,jednou A320 a 4x sem letěl malym erem
mam rad csa ,ale air france je air france
zhruba tak v 60% letu s cechama (z toho 2x pri pristani)
 

Re: Otázečky :o)   13. 9. 2005 / 22:20
tomisy   
1) asi 200x
2) AeČR
3) AN-2, Z-226, Z-526, Z-43, Z-37, L-200, C172, Piper UL, Rainbow UL, Eurostar, L-13, L-23, VT-116, Ogar,
4) Asi se Čmelákem, v pár metrech nad krajinou, to je zážitek !!!
5) Vzhledem že se jedná o sportovní letadla tak skoro pokaždé
 

Re: Otázečky :o)   13. 9. 2005 / 23:26
Pips   
1) Mockrat tam a nastesti i zpet
2)Aerokolub CR, CSA, Tarom, EasyJet, TravelService
3)L-13, L-13SW, L-23,L-40, TL-32, L410,Z-43,Z-326, Jak 40 (v rannem detstvi), IL18 (Tarom v roce 1991 !!!) ,B733, B738
4) vsechny lety se mi libily, krom jednoho a to byl let 4.8.91 IL -18 Taromu imatrikulace YR-IMH (zritila se 14.8.91 !!!) kdy jsme s otcem sledovali volne protacejici se vsechny sroubky ve vibracich kam az oko dohledlo.Na to se neda zapomenout.
5)Sportovni letadla vsechny v kokpitu z tech dopravnich L-410, pak nakouknuti za letu do kabiny IL-18 (tech pet Rumunu vpredu tam proste nemeli dvere, tak jsem se sel podivat ) B733 po pristani, v B738 za letu az po pristani - uzasny.
 

Re: Otázečky :o)   14. 9. 2005 / 12:41
mípa   
1) asi 30x
2) převážně Aeroflot, ČSA, párkrát Lufthansa a KLM
3) IL-18, Tu-134, Tu-154, IL-62, An-24, B757, MD82, A340, A321, L410
4) IL-18 z Leningradu do Prahy s mezibřistáním v Bratislavě. Ještě 2 dny potom mi hučelo v hlavě jak ve včelíně.
5) 1x L410 a 1x Tu134. Ten druhý případ je zajímavější. Letěli jsme z Taškentu do Leningradu s mezipřistáním v Astrachani. Místo Astrachaně jsme přistáli na záložním v Gurevu (na severním břehu kaspického moře), tam jsme zůstali den trčet pro nevhodné meteorologické podmínky. Když jsme druhý den odlétali, byla posádka totálně namol. Vodka pak tekla i v kabině pro cestující a v kabině jsme se vystřídali všichni (bylo nás celkem 10). Důvod oslav posádky byl kromě zdržení ten, že letadlo Tu134A mělo vyčerpanou životnost a po přistání šlo rovnou do šrotu..
 

Re: Re: Otázečky :o)   14. 9. 2005 / 13:37
Bláža
1)Celkem 4x
2)ČSA a Travel service
3)B737-500,B737-800
4)Nejlepší byl pro mě let s Čsa do Řecka poněvadž sem letěl poprvé.
S Travelem jsem letěl v noci takže naprd. ale zase jsme potkali cestou zpět(přímo nad Bělehradem) docela slušnou bouřku.Oba dva lety směřovaly do Řecka přímo do Soluně na Letiště Makedonia LGTS.
5)Do kokpitu 1x u 738 ale až v Praze po přistání.
 

Re: Otázečky :o)   15. 9. 2005 / 08:14
majky
1) vela krat ale nikdy v dopravaku. a nehambim sa
2)
3) pozri profil
4)
5) skor vzdy......
 

Re: Otázečky :o)   15. 9. 2005 / 08:44
forex
Takze zkusim odpovedet,nebot nekterte zazitky jsou cerstve.

1) 3 ( 1 x Dubrovnik, 2 x Antalya)
2 Dubrovnik s YAT v roce 1990 tusim, LTAI 2004 TVS a 2005 TVS (OK-TVC tam i zpet)
3) Boeingem d od YAT,ale v te dobe jsem moc typy neresil, myslim ze - to byl 727, a od TVS 737 800, letos to zminene OK-TVC
4) Loni a s YAT to slo,ale letos to pristani hlavne na LKPR v sobotu 10.9. v 01.30, let 0761 byl jak kdyz vysypes brambory do bedny. Rekl bych z ejsem dopadli dost prudce.
5) Bohuzel zatim se nezadarilo
 

Re: Otázečky :o)   15. 9. 2005 / 08:48
sponka
1+2+3) velkým 10x, malým vůbec
- LKPR-MUHA via CYQX IL-62 M Cubana
- MUHA-MUCM An-24 Cubana
- MUCM-MUHA An-24 Cubana
- MUHA-LKPR Il-62 CSA
- LKPR-LFPG B735 CSA
- LFPG-LKPR A320 Air France
- LKPR-EPWA ATR 72 CSA
- EPWA-LKPR ATR 72 CSA
- LOWW-LFPG A319 Air France
- LFPG-LOWW B735 Air France

4) ČSA B735 LKPR-LFPG
5) Bohužel nikdy
 

Re: Otázečky :o)   15. 9. 2005 / 09:35
Rajcan   
1) velkym raz ked som mal 8 rokov do egypta a s malymi litam od mala stale
2) ten let do egypta si nepametam a inak to bolo "leteckymi spolocnostami" aeroklub a lac
3) to veke do egypta neviem a z malych l-13, Piper l-4, l-200, z-43, z-142, z-226m, z-226sl, extra 330, sukhoi 29, maule m-7 235, an-2,
4) vycvik na blaniku ma nieco do seba (na jar ma caka prve solo) a inac akrobacia su-29
5) pri tichto malych litadlach skoro vzdy
 

Re: Otázečky :o)   18. 9. 2005 / 12:43
Lowmick   
1) nepocitam
2) AeČR
3) L-13, L-60S, An-2, L-200, Z-126 (T), Z-226, Z-142, Z-43, P-92
4) L-60S bez dveri "para" (peknej vyhled a bez pasu v turbulenci trochu sranda), An-2 pri zavirani dveri na AP v LKPD - skvelej pohled dolu
5) vzdycky
 

Re: Otázečky :o)   20. 4. 2006 / 17:19
Hoplite
viem, ze stara tema,ale trosku som sa hrabal v historii a zaujalo ma to.

1. necela 1000cka vzletov
2. civilnou spoločnosťou som ešte neletel , iba SQF
3. Lietal som L-13, L-23, Mi-2, Z-142, zviezol som sa v L-13SW, L-410UP-E, L-410UVP-S, L-410FG, An-24, An-26, L-60S, An-2, Z-226, DA-40TDI.
4. najviac sa mi pacil let s vyvrtkou po druhej okruhovej zatacke na okruhu a nizke lietanie s Mi-2.
5. stále )
 

Re: Otázečky :o)   20. 4. 2006 / 17:31
Jiří Stavarič CSA101
1. 6x
2. Pokaždé Travel Service
3. 737-800
4. Nejvíc se mi líbil let z Egypta kdy po nástupu do letadla jsem si oddechl konečně v civilizaci pak nám suše oznámili že nebude video tak jsem to musel přehodnotit )
5. Jen jednou se zbraní v ruce a pod pohrůžkou postřílení personálu od té doby už lítám jen na simulátoru )
 

Re: Re: Otázečky :o)   20. 4. 2006 / 17:44
Marky Parky   
1) 8x
2) David Černý airlines, dále sám při výcviku
3) Cesna, Zlín, Katana
4) když nepočítám vlastní, tak ten kde David za letu prudkým pohybem letadla zabil mouchu v kokpitu
5) vždy (ono u těhle typů to není až takový problém)
 

Re: Re: Otázečky :o)   20. 4. 2006 / 18:45
Latom   
Ad. 4) Kdyby jsi viděl co všechno s tím displejem někteří zkuší dělat ani by jsi se nedivil. Prostě to nejde vše opravovat hned. A i ty monitory, na kterých se pouští hlavně ta bezpečnostní instruktáž, tak mají uričté limity, že když se některý z nich neotevře (protože ho někdo zničil), tak se pak holt to video nesmí použít vůbec.
A pokud to šlo, ale byli jste bez filmu, tak si vem, že sice na dlouhém letu dostanou kaštani sluchátka, aby mohli sledovat film, ale co na krátkém úseku, třeba do 2 hodin. Jim se pouští aspoň to airshow, ale jsou u toho funkční i zdířky na sluchátka. A ted příjde pánové kontrolní otázka: Co udělá homolkoid kaštanoid? Šprávně, vrazí tam sluchátka svoje a dojde k efektu "zkratu", neboť je to pro koncovku pro 2 jacky a ne jen jeden. No a pravý homolkulus rejpalus udělá co? Ten ovládací panel ještě domá nemá, tak proč by si ho nevzal a když mu to nejde, tak to aspoň pořádně oloupat nebo poškodit. Když já ne, tak nikdo. Atd. No a pak dochází k tomu, že to tam sice je, ale jelikož to na třeba jedné třetině letadla nejde, tak se to raději nedá všem, než aby ta 1/3 nadávala a psala stížnosti.
Neber to nijak osobně, je to jen takový postřeh z reálu. )
 

Re: Re: Re: Otázečky :o)   20. 4. 2006 / 23:14
Jiří Stavarič CSA101
Tak to je fakt drsný jako já se nedivím lidi jsou hovada a mě to bylo stejně jedno jestli film je nebo není pro mě je největší požitek sledovat dění okolo i když si o mě museli lidi myslet že když hledím 4 hodiny z okýnka tak musím být retard nebo co ). Jo nejlepší let byl vlastně poslední z turecka kdy jsme letěli do Brna a měli mezipřistání v Ostravě to si toho člověk užil. No jen bych rád dodal že a´t si lidi říkají co chtějí z TVS jsem byl vždycky spokojenej plánuju další dovolenou a doufám že to bude travel nebo CSA a ne nějaká bumbác airlines ze zahraničí
 

Re: Otázečky :o)   20. 4. 2006 / 17:33
Rozšafín Ctibum   
Heh...

1) Nikdy


2) - 5) Mám pokračovat ? )
 

Re: Re: Otázečky :o)   20. 4. 2006 / 17:51
Jennik   
Vitej Borku do klubu!
Ale mam nadeji, ze behem mesice uz nebudu dale leteckym panicem!
 

Re: Re: Otázečky :o) - pro JoJo a ostatní piloty !   20. 4. 2006 / 17:58
OK-OPL (CSA107)
když jsem si přečetl smutný povzdech JoJe, tak mě to nedá a musím Vám všem kdo máte ten samí pocit poslat odkaz s sradostnou správou. Na našich webowkách www.aknm.cz je odkaz na naši akci pilotem na zkoušku. Přečtěte a v hojném počtu se hlaste.
Doufám, že to není reklama z mé strany!
čus Petr.
 

Re: Re: Re: Otázečky :o) - pro JoJo a ostatní piloty !   20. 4. 2006 / 18:10
Jennik   
DIk za odkaz, vypada to docela zajimave, byt je nove Mesto nad Metuji pro me malicko z ruky.... Ale budu nad tim uvazovat a rodinny rozpocet pripravovat
 

Re: Re: Re: Otázečky :o) - pro JoJo a ostatní piloty !   20. 4. 2006 / 23:30
Jiří Stavarič CSA101
wau diky toho asi využiju chci se do plachtění vrhnout normálně takže by to byla zajímavá zkušenost abych věděl do čeho jdu a abych pravdu řekl největší obavy mám z těch startů. Jo jinak z tech stránek to nejde dole přečíst ale poradil jsem si označením textu a hodil do poznakovyho bloku takže dočetl do konce
 

Otázečky :o) - pro JoJo a ostatní piloty (paragany) :-) !   21. 4. 2006 / 14:31
Lowmick   
Neda mi to a taky musim trochu upozornit - Tandemove seskoky 26.-28.5.2006 v Podhoranech http://www.letistepodhorany.cz/index.php?r=11&p=117&lang= samozrejme + vyhlidkove lety.
 

Re: Otázečky :o)   20. 4. 2006 / 20:16
Orbith AVP4MP   
1) S dopravákem nespočetněkrát.S Gliderama tak 2x nespočetně.S ULL tak 30x a s motorovýma asi jen 4x

2)ČSA,Travel servis,Fischer Air,(Pak nějaký Brazilský-nepamatuji si název),Venezuelský(taky si nepamatuju,ale to byl let jen s malym B1900),Malta Air,Lufthansa.

3)Boeingy 737 všechny kromě řad 100 a 900.
Airbusy dva dálkový,ale nepamatuji si typy.
ULL J-103 Tiger
LF-109 Pionýr
L-13 Blaník
L-23 Super Blaník
Aero-145(OK-KGB)
ULL (to byl nějakej hadrák malej z letňan)
ULL P-92 Echo 80k
Slingsby(dvoumístnej historickej větroň z německa)


4)Pokus myslíš velký éra,tak nejvíc se mi líbyl jeden let s ČSA.Ale bylo to jen z důvodu,že jsem celou dobu letu pobyl v kabině.A z malých je to Aero-145 OK-KGB.Prostě úúúúžasný.Škoda,že jsem byl tak malej,když jsem s tim letěl.

5)Asi tak z jedný třetiny všech letů z velikýma hnusnýma a v těch malejch pokaždý...
 

Re: Re: Otázečky :o)   20. 4. 2006 / 20:18
Orbith AVP4MP   
ještě jsem zapomněl do typu několik aerovleků s Medláneckym modrym brigoušem.
 

Re: Otázečky :o)   21. 4. 2006 / 06:18
nimbo
1)nepamatam sa, hodne
2)ziadne- klubove era
3) L13,L23,Nimbus4DM,Z226,Z37,WT9,L60, Wilga, An2,Z43,L200,Metasokol, Wilga,Z42,Mi17
4) vo vycviku, ked mi to instruktor pri zaradovani do okruhu uviedol do vrtaku a samozrejme Ni4Dm
5)vzhladom ake su to typy, tak vzdy
 

Re: Otázečky :o)   21. 4. 2006 / 12:19
Rokba
1. 1x v 11 letech za vysvědčení nad Libercem, pak 2x Řecko, 1x Madeira, 1x Káhira a teď v květnu to bude Barcelona se SkyEurope
2. Aeroklub Liberec, TVS, Fischer, ČSA
3. Z-142, B737-800, -300, -400
4. vždycky ten poslední...nejčerstvější
5. ve zlínu...a pak jsem to už ani nezkoušel...
 

Re: Otázečky :o)   21. 4. 2006 / 13:06
Karci
Dopravakom 2x: 1x Zilina Praha L-410, 1x B 737. Spolocnosti Slov-Air, Air-berlin. Mnohokrat so vsetkym co lietalo v Aeroklube + Z-37, PZL-18 Dromader. Vrtulniky Mi-2, Mi-8.
Okrem dopravakov a vrtulnikov vzdy v kokpite. (V Z-37 a PZL-18 otcovi na kolenach ). Pilotoval som Z-142, Z-43, L-200.
 

Re: Otázečky :o)   21. 4. 2006 / 14:47
PjSky   
1] 7x
2] CSA, Lufthansa, Dolomity, Travel svc
3] ATR72, ATR42, 737-800, 737-500, CRJ 100/200
4] CRJ 100/200 Lufthansa : uzasne eeero
5] bylo mi trapne se tam cpat.. preci jen sou to lide v praci, ne opice.. ale treba to maj radi..?
 

Czech Virtual Air Rescue Service
FS Medlánky
L39.CZ
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2024 FlightSim.CZ