| | | Stale to nefunguje 29. 4. 2001 / 19:39 | Michal |
| | Dobry den.
Stale mi to nefunguje (repaint textur). Ja to robim nasledovne:
V Paint Shop Pro otvorim subor textur, napr. Schweitzer_T1.bmp,
nakreslim na trup napr. ciaru pomocou nastroja stetca, ulozim zmeny a spustim lietadlo v FS2000. Textura sa nezobrazi (cierny trup).
Skusal som aj loadovat paletu z FS (FS5.pal), ale to mi vyhadzovalo chybu,
ze to nie je spravna paleta.
V com robim chybu, alebo nepoznate nejaky tutorial?
Dik moc. |
| |
|
| | | Re: Stale to nefunguje 29. 4. 2001 / 20:50 | |
| | Ahoj, já sice nedělám repaint textur, ale dělám nová letiště, takže to bude podobné. U textur ve formátu .bmp (při editování v PSP) je nutné před uložením snížit paletu barev na 256. Myslím že to jde přes "Decrease color depth". Pak by to mělo fungovat. Snad jsem pomohl... |
| |
|
| | | Re: Stale to nefunguje 30. 4. 2001 / 09:24 | Michal M. |
| | V PSP si musis dat Colors->Ser Palette Transparency
a tam si to pak nejak nastavit...
Ja sem s tim mel taky problemy |
| |
|
| | | Re: Stale to nefunguje 30. 4. 2001 / 15:24 | |
| | Defaultni letadla pouzivaj specialni BMP format. Vytvorit ho je mozne jen se specialnim programem, nejlepe MS Image Tool z MSFS SDK.
Pro zacatek bude ale pro tebe jednodussi upravenou texturu BMP ulozit do 256 barev.
V Paint Shop Pro takhle:
- Colors > Decrease Color Depth > 256 colors (8bit)
a v dialogu pak vybrat tohle nasteveni:
- Palette: Optimized Octree
- Reduction method: Nearest color
nebo Error diffusion ( nekdy se hodi to a nekdy zas to druhy )
pri Error diffusion pak je dobry jeste zaskrtnout: Reduce color bleeding
|
| |
|
|