| | | PMDG737 problem 1. 9. 2005 / 17:35 | |
| | zdar letavci, mam dost velky problem. Ucim sa lietat s PMDG a nemozem nahodit lavy motor. Mam to ulozene ako C&D LKPR stand5 a postupujem podla tutorialu, vsetko ide v poho, az na to ze sa mi nezobrazuje hodnota hyd 2800psi a par warnings ktore by tam nemali byt. Pravy motor krasne naskoci a lavy stale opakuje startovaci cyklus dookola a ne a ne sa chytit. Poradte, plssss. Dik moc |
| |
|
| | | Re: PMDG737 problem 1. 9. 2005 / 17:41 | |
| | nemas tam fuel cutoff?
mas tam privedeny vzduch?
vic me z hlavy ted nenapada |
| |
|
| | | | Re: Re: PMDG737 problem 1. 9. 2005 / 17:49 | |
| | no po 20% N2 to dam prepinac on, co sa tyka toho vzduchu, tak engine bleed off apu bleed on a isolation valve open |
| |
|
| | | | | Re: Re: Re: PMDG737 problem 1. 9. 2005 / 17:53 | |
| | Pustils tomu benzin ) |
| |
|
| | | Re: PMDG737 problem 1. 9. 2005 / 17:55 | |
| | a precetl sis manual a nejakej ten tutorial? |
| |
|
| | | | Re: Re: PMDG737 problem 1. 9. 2005 / 17:56 | |
| | a precetl jsi si co psal tazatel? .)) |
| |
|
| | | | | Re: Re: Re: PMDG737 problem 1. 9. 2005 / 17:58 | |
| | lehce sem to popletl chyba lafky a nez jsem to stihl smaznout tak jsi reagoval rychlejc jak selma jinak ja s tim problemy nemel ale pravda umel jsem to z DF omlouvam se za ten bluf co jsem vyplodil |
| |
|
| | | | Re: Re: PMDG737 problem 1. 9. 2005 / 17:57 | |
| | postupujem podla tutorialu na HINTS v sekcii heavy metal, clanok 737NG start letounu |
| |
|
| | | | | Re: Re: Re: PMDG737 problem 1. 9. 2005 / 18:04 | |
| | Radsi si stahni nekde checklist. |
| |
|
| | | | | | Re: Re: Re: Re: PMDG737 problem 1. 9. 2005 / 18:06 | |
| | | |
|
| | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: PMDG737 problem 1. 9. 2005 / 18:14 | |
| | | |
|
| | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: PMDG737 problem 1. 9. 2005 / 18:21 | |
| | nezapominas na ten levy ignition switch a ten takovy maly cudlik mezi tema dve ign switchema mas preklopeny na levo? |
| |
|
| | | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: PMDG737 problem 1. 9. 2005 / 19:08 | |
| | | |
|
| | | Re: PMDG737 problem 1. 9. 2005 / 18:26 | |
| | Podívej se na overhead, jestli máš ty červeně označené spínače ve stejných polohách, jako na obrázku. Jestli ano a jede ti APU, musí jít nahodit oba motory v libovolném pořadí bez problému:
http://gallery.mysteria.cz/overhead.JPG |
| |
|
| | | | Re: Re: PMDG737 problem 1. 9. 2005 / 18:34 | |
| | mam pocit ze jsi zapomel na ten malej cudlik mezi tema dvema vetsima (ENGINE START) ... v tyhel poloze nastartujes jenom levej motor... |
| |
|
| | | | | Re: Re: Re: PMDG737 problem 1. 9. 2005 / 18:37 | |
| | Ale toto tu už bolo spomenuté, a po prepnutí nešlo nahodiť ani tak, takže v tomto to nebude. Normálne by som tipoval ten izolačný ventil, ale ten je údajne otvorený. Vzľadom na to, že postupoval podľa tutorialu ma nenapadá jediná vec, ktorá by toto mohla zapríčiniť. Maximálne tak nejaké čachry s palivom, ale to nepredpokladám. |
| |
|
| | | | | | Re: Re: Re: Re: PMDG737 problem 1. 9. 2005 / 18:43 | |
| | jeste mozna nastaveny nejaky failure, ne? |
| |
|
| | | | | Re: Re: Re: PMDG737 problem 1. 9. 2005 / 18:59 | |
| | To, že to je na L nevadí. Můžeš oba dva motory nahodit z jakýkoliv pozice (L, Both, R) |
| |
|
| | | | Re: Re: PMDG737 problem 1. 9. 2005 / 19:02 | |
| | Ještě technická - máš PMDG updatovaný až na verzi 1.3 ? Ono v těch předchozích verzích bylo spousty bugů.... |
| |
|
| | | | Re: Re: PMDG737 problem 1. 9. 2005 / 19:10 | |
| | no mam to tam a este tie hyd. pumps on |
| |
|
| | | | | Re: Re: Re: PMDG737 problem 1. 9. 2005 / 19:34 | |
| | Pumpy by zapnuté být neměly, protože jsou poháněny od motorů. Zapínají se až po nahození. |
| |
|
| | | | | | Re: Re: Re: Re: PMDG737 problem 1. 9. 2005 / 22:36 | |
| | | |
|
| | | | | | Re: Re: Re: Re: PMDG737 problem 2. 9. 2005 / 10:24 | |
| | Ludku Ch, jestli jsem te pochopil spravne, tak el.pumpy nemaji byt zapnute, protoze je hydraulika tlakovana motory a zapinas je az po nahozeni? Je to tak?
Jak pak to ten vypnutej motor tlakuje.
No, jenom rejpu. |
| |
|
| | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: PMDG737 problem 2. 9. 2005 / 10:57 | |
| | presne tak potom by si podla mna nemohol kontrolovat 2800psi este pred nahodenim motorov, ale toje len poznamka toho co sa s tym uci, tak to ber s rezervou |
| |
|
| | | Re: PMDG737 problem-VYRIESENE:-) 1. 9. 2005 / 22:37 | |
| | tak uz som to vyriesil, preinstaloval som to a uz to v poho chodi, inak dik vsetkym za rady a pomoc |
| |
|
|