| | | | | tak mám další problém s LKPR (možná to tady už bylo)
při přistání na ILS na dráhu 24 jsem skončil dost před dráhou viz. foto
Protě 737 sestupovala špatně. Můžete to prosím někdo testnout ať zjistím kde je chyba ? Nejlépe na PMDG. Směr to našlo dobrý a usadilo se to také dobře ale klesání na autopilota nefunguvalo, nebo to tak je správně??? Na jiných letištích přistávám (do podrovnání) plně na auto. |
| |
|
| | | Re: LKPR 21. 8. 2005 / 22:42 | |
| | Foto nikde A bude to asi rychlostí!!!! Nastavil jsi malou rychost a to éro to prosě nedotáhlo až na dráhu! |
| |
|
| | | | Re: Re: LKPR 21. 8. 2005 / 23:00 | |
| | to 100% ne!!!! Měl jsem dobrou rychlost pro klesání/přistání a na ní jsem perfektně dosednul, ale dost daleko ((((
Jinak bez obav - s řízením 737 problém fakt nemám )
foto jsem přidal |
|
| |
|
| | | | | Re: Re: Re: LKPR 21. 8. 2005 / 23:34 | |
| | Možná s tím řízením přece jen problém maličko máš ;o)))
Nepíšeš, jak se chovaly budíky při přiblížení. Předpokládám, že i při letu na AP kontroluješ přístroje, jestli AP nedělá hlouposti. Klesalo letadlo dřív než vůbec protlo glideslope? Bylo vidět na přístrojích, že jsi "pod" nebo se to tvářilo, že je všechno OK?
|
| |
|
| | | | | | Re: Re: Re: Re: LKPR 21. 8. 2005 / 23:42 | |
| | Rychlost na obrázku je opravdu malá, asi tak o 30 uzlů !!!! |
| |
|
| | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: LKPR 22. 8. 2005 / 00:14 | |
| | mno, zase bych tak rychle neobviňoval. Třeba přepnul na mapu chvíli po "přistání" a rychlost se dost podstatně zmenšila. Ale je pravda, že přistálo na ILS spoustu lidí dneska a úplně bez problémů... |
| |
|
| | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: LKPR 22. 8. 2005 / 08:00 | |
| | Ano. Soudě podle altitude bych řekl, že už je dávno na zemi a je to focené po dosednutí... |
| |
|
| | | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: LKPR 22. 8. 2005 / 11:40 | |
| | Airspeed je dole na obrázku 99.... ano je to focené až po "dosednutí" !!! a rychlost opravdu poklesla. Rychlost při klesání byla cca 145-150.
to j.s.: tvoji prví větu si opravdu vyprošuji, ale nebudeme se hádat (737 je něco jiného, než mixér ....viz. info o uživateli)
jinak glideslope při ustálení OK, při klesání opravdu ukazoval polohu POD, ale není řešení vypnout AP a na manuálu to doletět podle GS. Potřebuji 100% usazení.
PS: Dneska to budu testovat (možná se tam něco hádá)
jo a mám doinstalované všechny dráhy, ale to snad nevadí... |
| |
|
| | | | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: LKPR 22. 8. 2005 / 12:40 | |
| | tak jsem to testnul s default 737 a autopilot mě na ILS usadil 100% směrově dobře, ale o výšku se nestaral . Nechal mě profrčet v ustálené hladině 4000ft nad dráhou... ((((((( (tuto výšku držel automaticky) |
|
| |
|
| | | | | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: LKPR 22. 8. 2005 / 12:55 | |
| | Bacha na to, default panel pri zmacknuti APPu zvykne nechat zapnuty alt hold, traba ho pri chyteni GS signalu vypnut! |
| |
|
| | | | | | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: LKPR 22. 8. 2005 / 12:57 | |
| | | |
|
| | | | | | | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: LKPR 22. 8. 2005 / 16:28 | |
| | no ja neveim, mozno sa vypne, ale mne to vysku drzi a sam neklesne ani zaboha. Ale mozno to je tym, ze sice pouzivam default panel ale na nedefault lietadle. |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: LKPR 22. 8. 2005 / 16:32 | |
| | Tím to není. Já mám default panel, FFX model a vše je OK, teda pokud omylem místo APP nezmáčknu VOR/LOC, ale to už snad není ani v def panelu... |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: LKPR 22. 8. 2005 / 16:41 | |
| | No neviem preco, ale porste tak to u mna je, ze ked zmacknem APP tak mi lietadlo ALT drzi. Mam model 733 od FFX a tiez default panel. A ano, VOR/LOC na def. paneli nie je |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: LKPR 22. 8. 2005 / 16:45 | |
| | U mě je to tak, že zapnu APP a letadlo sem mi usadí v horizontále a při protnutí vertikály se deaktivuje ALT a letadlo mi začne sestupovat dle G/S. Ale zdůrazňuji, že nemám PMDG ani jiný profi addon, tudíž mi to "nekomplikuje" VOR/LOC... |
| |
|
| | | | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: LKPR 22. 8. 2005 / 16:12 | |
| | Michale, nic ve zlém, ale odpustit jsem si to nemohl, neb ta poznámečka o bezproblémovém ovládání stroje na mě v kontrastu s představou letounu řízeného autopilotem přímo do pole zapůsobila poněkud úsměvně
Jestli jsem Ti takhle šlápl na kuří oko, tak se omlouvám, nebylo to myšleno zle.
Mixér skutečně není bulík, ale AP má taky.
Jinak zkus to místo default bulíka zaletět s malou Cessnou a zjisti, jestli to začne klesat ve stejný vzdálenosti od dráhy, jako ten bulík. Pak bych asi smáznul scenerii Ruzyně. Odebrat z FS a soubory skutečně smazat a nainstalovat znovu. |
| |
|
| | | Re: LKPR 22. 8. 2005 / 17:36 | |
| | Nevím,mně tam Drobeček ( A380 ) přistává jako po másle.I když je pravdou,že mne ta nová LKPR většinou posílá na dráhu 31.Přesto let znovu zkusím a pošlu foto.Ještě mně napadla taková věc,ale to bude asi blbost, tak mně za to hned nemlaťte.Není možné,že si neměl odkleplou výšku klávesou B po klesání z výšky nad 20 000 ft? Někdy to dělá i velký rozdíl ve výšce letu, ale možná to nemá vliv na ILS a Glideslop - opravdu si nejsem jistý. |
| |
|
| | | | Re: Re: LKPR 22. 8. 2005 / 17:53 | |
| | Pokud vím, tak B nastavuje automaticky aktuální QNH a ta se nastavuje až v TL, což určitě v Ruzyni nebude FL200. Ale i tak by to nemělo hrát roli. |
| |
|
| | | | | Re: Re: Re: LKPR 22. 8. 2005 / 18:12 | |
| | qnh nastaveno správně ..
Budu to muset testnout jak napsal j.s. a přeinstalovat LKPR. (jinde je vše OK)
To j.s.: jinak nic proti mixérům ... )))) (taky se v nějakém rád ve FS svezu a dokonce budu kupovat SEAHAWK od Aerosoftu, nebo Mi-17 od Nemeth D. to nemám ještě rozhodnuté) |
| |
|
| | | | Re: Re: LKPR 22. 8. 2005 / 18:26 | |
| | Tak je to v pořádku.Teď jsem to zkusil.Sice jsem měl za ocasem nějaký Tunisair,ale dosednutí bylo dobré.Přikládám obrázek. |
|
| |
|
| | | | | Re: Re: Re: LKPR 22. 8. 2005 / 18:27 | |
| | | |
|
| | | | | | Re: Re: Re: Re: LKPR 22. 8. 2005 / 18:30 | |
| | | |
|
| | | | | | Re: Re: Re: Re: LKPR 23. 8. 2005 / 11:52 | |
| | Ja tam normalne vidim kabinu lietadla uz tesne nad rwy |
| |
|
|