FlightSim.CZ   Reklama  
CVARS - zrychlí vám tep...
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je středa 25. 12. 2024, Boží hod vánoční Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
Blíž k realitě, naveďte mě prosím...... Jeden příspěvek | Celý strom
Blíž k realitě, naveďte mě prosím......   21. 8. 2005 / 12:15
Pjotr   
Prosím o rady, abych se víc přiblížil k realitě:

1.) Jaká je běžná výška pro lety po Evropě a pro mezikontinentální lety? Je nabízená výška ve Flight Planu reálná?

2.) Mám používat IFR nebo VFR navigaci? Jak se běžně lítá? Je to při pravidelných letech snad na rozhodnutí pilota?

Díky všem za čas a za odpovědi
 

Re: Blíž k realitě, naveďte mě prosím......   21. 8. 2005 / 12:31
Luděk Ch.
1) Výška letu záleží hlavně na délce trati, takže třeba lety do 2 hodin, ůžou být v hladině třeba FL330, přes atlantik se létá běžně FL390 a ta se může měnit podle toho, jak letoun spotřebovává palivo a je lehčí. Co se týče navrhované hladiny ve flight planneru,. tak aspoň na kratší tratě je celkem reálná a na delších nabízí zbytečně nízké hladiny.

2) dopravní letadla aspoň na běžných letech používají vždy IFR navigaci, vyjímka teoreticky může být třeba technický přelet prázdného letadla na kratší vzdálenost. Ale ani to není moc pravděpodobné.
 

Re: Re: Blíž k realitě, naveďte mě prosím......   21. 8. 2005 / 12:37
Eidi   
To se přes atlantik létá až ve FL390? Tak už vím jak mám lítat! Díkes! ;o)
 

Re: Re: Re: Blíž k realitě, naveďte mě prosím......   21. 8. 2005 / 14:15
Fabo™   
trebárs taký Citation X vytiahne až FL500 . A predpokladám, že Concordy tiež lietaly aspon FL450.
 

Re: Re: Re: Re: Blíž k realitě, naveďte mě prosím......   21. 8. 2005 / 16:18
roastbeef
Ještě přidej Ty létaly od FL500 do FL600...
 

Re: Re: Blíž k realitě, naveďte mě prosím......   21. 8. 2005 / 15:20
Pjotr   
Díky za rady. Když však zadám let LKPR-KJFK přes IFS a velkou letovou výšku Flight plan mi nabídne nesmyslnou cestu kolem světa. Kde tedy dělám chybu?
 

Re: Re: Re: Blíž k realitě, naveďte mě prosím......   21. 8. 2005 / 15:45
Fabo™   
No to neviem, kazdopadne radsej by som si svoje lety planoval sam podla map alebo aspon vyuzil http://rfinder.asalink.net/free , ale ak nepouzivas napr. PMDG alebo PSS airbusy s ich FMC resp MCDU tak je minimum FSnavigator.
 

Re: Re: Re: Re: Blíž k realitě, naveďte mě prosím......   21. 8. 2005 / 16:08
Marky Parky   
FS neumí nagenerovat let do těch oblastí kde nevedou běžné airwaye. Z toho důvodu nedokáže rozumně nagenerovat například Ameriku, protože tam se lítá pomocí takzvaných NATů a ty FS neumí. Zmiňovaný routefinder je už umí,
 

Re: Re: Re: Re: Re: Blíž k realitě, naveďte mě prosím......   21. 8. 2005 / 16:21
Fabo™   
jasne viem, sak vravim ze default sa neda pouzit
 

Re: Re: Re: Re: Re: Blíž k realitě, naveďte mě prosím......   21. 8. 2005 / 16:21
Pjotr   
Moc děkuji za rady.A ještě jeden dotaz (slibuju,že už dám dneska pokoj).V čem se udává přístrojová rychlost v letadle?
 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Blíž k realitě, naveďte mě prosím......   21. 8. 2005 / 16:29
Tommy   
V uzlech!
 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Blíž k realitě, naveďte mě prosím......   21. 8. 2005 / 16:44
Marky Parky   
V uzlech nebo kilometrech v hodině, dle ICAO je možné obojí, v ČR dnes používany uzly.
 

Re: Re: Re: Re: Blíž k realitě, naveďte mě prosím......   21. 8. 2005 / 16:35
roastbeef
Tak tady bych těžce nesouhlasil, mam jak PMDG tak PSSky a létám jedině s routefinderem... Navíc, pokud chceš letět přes atlantik, tak routefinder umí i denní NATS (north atlantic tracks), který jsou každý den jiný....
 

Re: Re: Re: Re: Blíž k realitě, naveďte mě prosím......   21. 8. 2005 / 16:35
roastbeef
Tak tady bych těžce nesouhlasil, mam jak PMDG tak PSSky a létám jedině s routefinderem... Navíc, pokud chceš letět přes atlantik, tak routefinder umí i denní NATS (north atlantic tracks), který jsou každý den jiný....
 

Re: Re: Re: Re: Re: Blíž k realitě, naveďte mě prosím......   21. 8. 2005 / 16:51
Fabo™   
No mne práve rfinder vyhadzuje občas dosť nezmyselné veci ( trasa pre odlet z Košíc do Prahy - LZKZ SID KEKED KSC TAKOS UM991 SLC atd. pricom z LZKZ sa lieta po drahe LZKZ SID DEDIS UM991 SLC ), ale na NATy by som ho asi pouzil. Kazdopadne, LEN na transatlanticke lety, minule ma ATC zdrbal za to ze letim na Prahu cez KEKED, a mal pravdu, ved by som v podstate vzlietolo, spravil dve okruhy okolo letiska a az tak letel dalej.
 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Blíž k realitě, naveďte mě prosím......   21. 8. 2005 / 19:19
Marky Parky   
Ono to pri generovani trasy v routefinderu zaskratavat RADy a pod a pak hlidat jestli nejak neovlivnuji trasu a taky samozrejme zvolit spravnou letovou hladinu....
 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Blíž k realitě, naveďte mě prosím......   21. 8. 2005 / 20:09
Fabo™   
no.. letova hladina podla mna ovplyvnuje len to ci to hlada low alebo high altitude airways, ale inac skusal som sa s tym pohrat, je to stale trochu mimo, ale je to lepsie, no ajtak si radsej budem hladat trasu na mapach. Mimochodom, neviete ci sa da ulozit RTE z FMC PMDG/MCDU PSS alebo sa musi pouzit nejaky externy program? Ak ano, aky? okrem toho od Cesminy, a najlepsie taky, ktory by mi bol schopny vyplut FPL po zadani trasy v bodoch a airways)
 

VWAC
MZAK
L39.CZ
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2024 FlightSim.CZ