| | | zase PMDG 18. 8. 2005 / 12:47 | |
| | může někdo vysvětlit f-ce a možnosti tohoto panelu u 737-600/700 PMDG ?
Chápu co a jak zapnout/vypnout, ale jde o konkrétní f-ce. (vlastně na co to je ?????). V orig. manuálu to moc nechápu a nic moc tam ani napsané není.
|
|
| |
|
| | | Re: zase PMDG 18. 8. 2005 / 12:56 | |
| | to je pravda že v manuále v PMDG o tom moc není,ale mrkni se na www.leveldsim.com do downloads-stahni si operations manual-a tam je tenhle i ostatni panely perfektně vysvětleny(sice je to pro 767,ale v principu je to téměř totožný) |
| |
|
| | | Re: zase PMDG 18. 8. 2005 / 13:00 | |
| | Ve zkratce, ty tři spodní přepínače určují, odkud se bere tlakový vzduch a ty horní tři určují, kam jde. Jednak pro klimatizaci, když stojíš na letišti s vypnutými motory, tak máš zapnutý spodní prostřední "APU" a v horní řadě dvy krajní. Tím vedeš vzduch ze zdroje APU do obou větví klimatizace. Když chceš nahazovat motory, stále máš jako zdroj tlakového vzduchu APU, jen odpojíš obě větve klimatizace těmi dvěma horními přepínači a můžeš tlakový vzduch použít k nahazování motorů. Až je nahodíš, můžeš už využít motory jako zdroj vzduchu tak, že vypneš spodní prostřední vypínač a zapneš dva krajní dolní a do klimatizace je zapojíš těmi dvěma horními krajními. Ten prostřední v horní řadě, je myslím přepoštěcí ventil, kdyby ti z jednoho motoru přestal vzduch jít. No a ten přepínač úplně vpravo nahoře, je ovládání cirkulace, nevím přesně, jak funguje. |
| |
|
| | | | Re: Re: zase PMDG 18. 8. 2005 / 13:14 | |
| | SUPER
díky, už je to podstatně jasnější ))) |
| |
|
| | | | Re: Re: zase PMDG 18. 8. 2005 / 15:36 | |
| | Cirkulace vzduchu z klimatizace. Větrák. |
| |
|
| | | | Re: Re: zase PMDG 22. 8. 2005 / 10:15 | |
| | Ten prostredni je prepousteci ventil. Pokud je tento uzavren a zdrojem vzduchu je levy motor nebo APU, nelze pravy motor nahodit. |
| |
|
| | | | | Re: Re: Re: zase PMDG 22. 8. 2005 / 11:42 | |
| | A ja ze co to nejde |
| |
|
|