| | | ===Letový plán - OK6964=== 17. 8. 2005 / 13:38 | |
| | ahoj mohl by mi nekdo zjistit letový plán CSA letu OK6964 z Prahy do Monastiru (tunis) předpokládaný odlet 02:55 dne 23.08.2005 z LKPR a letový plán zpátečního letu OK6965 odlet 13:40 z Monastiru 02.09.2005? Letim s tim na dovolenou ale na csl jsem letovy plan nenasel (zrejme kvuli tomu ze je to Charter)...
Kdyz uz tam clovek musi drepet jako radovej pasažér tak at aspon vim kudy to letí |
| |
|
| | | Re: ===Letový plán - OK6964=== 17. 8. 2005 / 14:23 | |
| | OK6964
RAK UZ38 MEDOV/N0430F240 P31 VIBUG/N0430F360 UM736 LIZUM UZ907 VIC UL12 FER UZ902 VALEN UM738 DIDON
FL285 - 420
OK6965
MON UM735 PNZ UM726 MAH UL132 AGNAV UZ30 LOMKI
FL250 - 420
Nevim jak moc to odpovídá, jsou to letové plány ČSAV na lety 6962 a 6963 ale snad by to mohlo sedět. |
| |
|
| | | | Re: Re: ===Letový plán - OK6964=== 17. 8. 2005 / 16:23 | |
| | Co je ten údaj za lomítkem ? Myslím třeba MEDOV / N0430F240 ? To je flight level a heading ? |
| |
|
| | | | | Re: Re: Re: ===Letový plán - OK6964=== 17. 8. 2005 / 16:24 | |
| | je to rychlost (kt) a letova hladina |
| |
|
| | | | | | Re: Re: Re: Re: ===Letový plán - OK6964=== EDITED 17. 8. 2005 / 16:25 | |
| | Počkej, teď jsem se nad tím zamyslel....to N0430 jsou knoty ? 430 kts ? Není to nějak moc ? |
| |
|
| | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: ===Letový plán - OK6964=== EDITED 17. 8. 2005 / 19:13 | |
| | | |
|
| | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: ===Letový plán - OK6964=== EDITED 17. 8. 2005 / 19:54 | |
| | Kdepak, je to TAS Viz L4444 vyplnovani letoveho planu. Ostatne GS si ten pilot dost tezko muze naplanovat |
| |
|
| | | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: ===Letový plán - OK6964=== EDITED 17. 8. 2005 / 20:10 | |
| | a aky je rozdiel medzi TAS a GS? Sorry keď sa pýtam blbosť, ale akosi mi rozdiel unikol |
| |
|
| | | | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: ===Letový plán - OK6964=== EDITED 17. 8. 2005 / 20:41 | |
| | GS - ground speed - rychlost vuci zemi - cili je ovlivnena vetrem apod
TAS - true air speed - rychlost vuci okolni vzduchove mase
pokud letis v bezvetri, tak TAS = GS |
| |
|
| | | | | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: ===Letový plán - OK6964=== EDITED 17. 8. 2005 / 20:51 | |
| | v bezvětří tedy IAS=TAS=GS |
| |
|
| | | | | | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: ===Letový plán - OK6964=== EDITED 17. 8. 2005 / 20:53 | |
| | | |
|
| | | | | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: ===Letový plán - OK6964=== EDITED 17. 8. 2005 / 20:52 | |
| | Jen malý dotaz - ta tvoje rovnice platí v jakékoli výšce ? |
| |
|
| | | | | | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: ===Letový plán - OK6964=== EDITED 17. 8. 2005 / 20:55 | |
| | no to asi určitě ne... máš pravdu pokud je ve velké výšce řidčí vzduch tím pádem je IAS menší než GS, máš pravdu. zapomel jsem. moje rovnice je blbost
to plyne z bernouliho rovnice a rovnice kontinuity |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: ===Letový plán - OK6964=== EDITED 17. 8. 2005 / 21:09 | |
| | Vlasně vpohodě, to já jen už z toho Orbiteru blbnu... |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: ===Letový plán - OK6964=== EDITED 17. 8. 2005 / 21:10 | |
| | Ufff.. to byl ale pekelny ulet ... |
| |
|
| | | | | | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: ===Letový plán - OK6964=== EDITED 17. 8. 2005 / 21:14 | |
| | | |
|
| | | | Re: Re: ===Letový plán - OK6964=== 17. 8. 2005 / 17:29 | |
| | Díky.... když už člověk nemůže dopředu tak at aspon vi kudy se letí |
| |
|
|