FlightSim.CZ   Reklama  
CVARS - zrychlí vám tep...
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je středa 4. 12. 2024, svátek má Barbora Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
GeForce 4 MX Jeden příspěvek | Celý strom
Re: Re: GeForce 4 MX a AA ( a co FPS? )   3. 10. 2002 / 11:16
Milan Lisner   
Mozna bude jeste dobry pridat test o FPS. Ty predchozi obrazky z AA a bez nej byly snimany ve zmensenym okne ( s sirkou tak 700 pixelu ) a tam bylo FPS vicemene stejny pro obe nastaveni.
Zkusil jsem to na fullscreen 1280x1024 na stejne scene a pak uz byl videt rozdil:
bez AA ... cca 50fps
4xS AA ... cca 25fps

Jo, a HW, na ktery jsem to zkousel je P4 2GHz, 512RAM, GF4MX 64MB, Win2000.
Nastaveni FS na MAX ( u terenu, autogenu a textur )

Na ty GF4MX ale nejdou ty multitextury a odlesky, a hlavne ty odlesky pak FPS viditelne snizujou ( alespon na GF2 ).

Tady jsou ty 2 obrazky z testu ( v plnym rozliseni ). Je tam videt, ze i ve vyssim rozliseni ma ten antialiasing smysl a kupodivu zrejme vylepsuje i zobrazovani mipmap na texturach ve vesti dalce:


img_forumn/r6296_1.jpg (500x400)
img_forumn/r6296_2.jpg (500x400)
 
Gonzo
VWAC
FS Medlánky
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2024 FlightSim.CZ