| | | GeForce 4 MX 3. 10. 2002 / 09:09 | Marky Parky / web |
| | Vim ze jste tady psali, ze GF4MX nezobrazuje ve FSce odlesky a tak, ale chci se zeptat jak je to s antialiazingem. Bohuzel jsem na jeden svuj stroj GF4MX dostal a zda se mi, ze nebezi, chci se tedy zeptat jestli to souvisi s problemy s touhle kartou nebo jestli mam hledat chybu v nejakem nastaveni u sebe. Dik
|
| |
|
| | | Re: GeForce 4 MX a AA 3. 10. 2002 / 10:28 | |
| | Zkusil jsem to zapnout na PC s GF4MX a funguje to ( alespon ve Win2000 ). Ale nefunguje to zapinani ve FS2002 options, musi se to zapnout v nastaveni karty ve windows ( a pak nastartovat FS ).
Obrazky nize jsou vzdycky bez vyhlazeni a pak s tim nejlepsim nastavenim 4xs
|
|
| |
|
| | | | Re: Re: GeForce 4 MX a AA ( a co FPS? ) 3. 10. 2002 / 11:16 | |
| | Mozna bude jeste dobry pridat test o FPS. Ty predchozi obrazky z AA a bez nej byly snimany ve zmensenym okne ( s sirkou tak 700 pixelu ) a tam bylo FPS vicemene stejny pro obe nastaveni.
Zkusil jsem to na fullscreen 1280x1024 na stejne scene a pak uz byl videt rozdil:
bez AA ... cca 50fps
4xS AA ... cca 25fps
Jo, a HW, na ktery jsem to zkousel je P4 2GHz, 512RAM, GF4MX 64MB, Win2000.
Nastaveni FS na MAX ( u terenu, autogenu a textur )
Na ty GF4MX ale nejdou ty multitextury a odlesky, a hlavne ty odlesky pak FPS viditelne snizujou ( alespon na GF2 ).
Tady jsou ty 2 obrazky z testu ( v plnym rozliseni ). Je tam videt, ze i ve vyssim rozliseni ma ten antialiasing smysl a kupodivu zrejme vylepsuje i zobrazovani mipmap na texturach ve vesti dalce:
|
|
| |
|
| | | | | Re: Re: Re: GeForce 4 MX a AA ( a co FPS? ) 3. 10. 2002 / 22:33 | VSW |
| | Na GF4 Ti4200 je FPS na chlup stejne s i bez AA (4xS), rozliseni 1280x1024. |
| |
|
|