Moc se mi líbí tato věta... vztaženo k té crach v anglii....
Ten sedlak na 3 km si stezoval ze uz mu nelitaji letadla tesne nad strechou ale kolem baraku
Při 200km/h jsou 3km = 1min 30sec..... Prostě jako jen nechápu proč si nepřitočit 100m na dokluz navíc (když to jde).. třeba při zvedu 1,5ms je to jen 1min a 7s navíc a mám bezpečný dokluz a ne toto šílenství a při trati 300km a čase +- 3,3hod mě i ty 2minuty za to nestojí........ toto je klasifikováno jako LETECKÁ NEKÁZEŇ... a je za to většinou v propozicích i PENALizace.. To že jsou ředitelé závodů měcí za to nikdo nemůže... možná že se po té anglii ledaco změní... A to dnešní technika (logry, ipaq, dokluzoměry) celkem dobře umí....
Dokluz má být bezpečný...... .-) pochopím snad jen případy kdy se člověk tahá z 3místa na zlatou ... jinak fakt ne .-) Prostě se to už moc hrotí do extrému...
Kuriozita?: aby se tomu předešlo udělal se na některých závodech jako doletový bod tratě kruh o poloměru třeba 5km.... při protknutí tohoto kruhu prostě let končí a zbývá jen doklouzat v klidu na leťák...
Výsledek?: děje se mnohdy to samé jen ne před letištěm ale někde na 5,5km od letáku .-))