| | | PMDG,cold+dark cockpit 9. 8. 2005 / 20:49 | |
| | Když si dám studený start Jumba,nejdou mi za boha spustit první dva displaye.Nevíté někdo kde se vloudila chybička? |
|
| |
|
| | | Re: PMDG,cold+dark cockpit 9. 8. 2005 / 20:55 | |
| | bohuzel nevim jeste sem to nezkousel ale jdu na to. |
| |
|
| | | Re: PMDG,cold+dark cockpit 9. 8. 2005 / 22:50 | |
| | A co tak otocit tlacidlami IRS do polohy NAV a pockat 10min???
V manuali je vsetko... |
| |
|
| | | | Re: Re: PMDG,cold+dark cockpit 9. 8. 2005 / 23:07 | |
| | presne tak .. a nebo si dat rychle zarovnani a mas to za par sekund. |
| |
|
| | | | Re: Re: PMDG,cold+dark cockpit 10. 8. 2005 / 00:54 | |
| | A pokud je IRS OFF nemelo by se nejdriv provest ALIGN predtim nez se prepne do polohy NAV?
Zlata CIVA... Simulace INS v PMDG je dost odflaknuta....
A to nemluvim o nelogickem chovani kroutitek tech INS prepinacu... Ale treba to tak v realu vazne funguje.... |
| |
|
| | | | | Re: Re: Re: PMDG,cold+dark cockpit 10. 8. 2005 / 07:32 | |
| | Mno v realu je to vetsinou skutecne tak,inerce se treba na 737 prestavuje 7-10 minut a pokud je simulace realna,staci ti rovnou prepnout do NAV a inerce by se ti mela vystavit ALIGN. |
| |
|
| | | | | | Re: Re: Re: Re: PMDG,cold+dark cockpit 10. 8. 2005 / 11:27 | |
| | | |
|
| | | | | | Re: Re: Re: Re: PMDG,cold+dark cockpit 10. 8. 2005 / 13:29 | |
| | Hmm... ale z modu OFF nemuzes hned dat NAV... Samozrejme soudim podle starsich INS systemu. Z modu OFF se muselo nejdrive dat ALIGN, tam se zadaly souradnice gejty, potom zaclo probihat zahrivani a alignovani a do modu NAV se dalo prepnout az tehdy pokud byla inerce "NAV Ready" tzn. byla vyalignovana alespon do te miry aby odchylka od realne pozice byla v mezich unosnosti... Ale treba jsem staromodni |
| |
|
|