ale nikoho jsem ztrapnit nechtel ... ) jenom nekdy se divim, na co se ptas ... me to nekdy prijde jako bych se ptal, proc nekdo jede na nakup v kabrioletu a jestli na tom neni neco divnyho
csa (a vsechny ostatni spoelcnosti) neplanujou na petiletky to, ze na nejaky trati budou letat jenom ta a ta letadla.... specialne chartery, to je o flexibilnosti a o tom, kolik na ten let prodas letenek (resp. kolik cestovka prodala zajezdu), navic jak uz zde bylo i v minulosti nekolikrat zmineno, tak 310 lita jako nahrada za mensiho airbusa
navic, A310 neni nejak extremne dalkove letadlo (krome csa s nim pres ocean do USA snad uz nikdo nelita (ale o to nejde)), nemci ho bezne pouzivaj na vnistrostatni lety (coz jsou pri velikosti nemecka hodinove, max. dvouhodinove priskoky)...
a navic, nic prece nebrani tomu, aby se na kratkou vzdalenosti vzalo letadlo "urcene" pro dlouhe trate... zarnym prikladem muzou byt anglani, kteri maj na pravidelce z londyna do prahy B767cku, sve by ti o tom mohli povidat japonci, kde je zcela bezne, ze na hodinovych, dvouhodinovych priskocich mezi mesty letaji B747, B777 a B767 |
|