| | | A310 ČSA??? 9. 8. 2005 / 08:49 | |
| | | |
|
| | | Re: A310 ČSA??? 9. 8. 2005 / 09:19 | |
| | V tom případě, až budu chtít k moři, tak jedině do Bulharskaa a budu se modlit, ze poletim A310! )) |
| |
|
| | | Re: A310 ČSA??? 9. 8. 2005 / 09:22 | |
| | Asi charter ne? |
| |
|
| | | | Re: Re: A310 ČSA??? 9. 8. 2005 / 10:02 | |
| | No jasne, ale ja jsem charterem do Burgasu letel B735 ČSA |
| |
|
| | | | | Re: Re: Re: A310 ČSA??? 9. 8. 2005 / 10:11 | |
| | A? to ze jsi tam letel B735 znamena, ze az do konce vsech dnu tam bude litat B735 a nic jineho? |
| |
|
| | | | | | Re: Re: Re: Re: A310 ČSA??? 9. 8. 2005 / 10:19 | |
| | Ono je lepčí tam zrušit podvozek bulíka než ábusu. Tam to nejní dráha, ale oraniště. |
| |
|
| | | | | | Re: Re: Re: Re: A310 ČSA??? 9. 8. 2005 / 10:26 | |
| | Achjo (, teď si připadám jak debil, protože jsem jenom chtěl říci, že mi přijde divný A310 lítá tak krátkou trať, panebože! Asi si Trgéde měl chuť někoho ztrapnit, možná si nepochopil to, co jsem tim chtěl říct, já nevim. |
| |
|
| | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: A310 ČSA??? 9. 8. 2005 / 10:28 | |
| | dokonce A310 letos letěla v létě let LKTB-LKMT,prý letěla ve finální výšce asi 20 sekund a pak zase klesala,let trval 10 min... |
| |
|
| | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: A310 ČSA??? 9. 8. 2005 / 10:44 | |
| | No možná je v tom ekonomika Když mají požadavků na letenku tolik, že zaplní i A310, proč by s ní neletěli, vydělají na zaplněném letadle. Nepřijde mi (jako laikovi), že by měla A310 o moc větší náklady na kratší lety než B73x. Ale to je jen moje zdání, možná je to jinak.
MT. |
| |
|
| | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: A310 ČSA??? 9. 8. 2005 / 10:57 | |
| | Tak sorry všem které jsem rozhořčil nebo si myslí, že jsem lama, neuvažoval jsem, neměl jsem to sem psát! |
| |
|
| | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: A310 ČSA??? 9. 8. 2005 / 10:59 | |
| | A310 litala chartery za A321 ktera byla v oprave a do B737 by se tolik lidi neveslo )) |
| |
|
| | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: A310 ČSA??? 9. 8. 2005 / 14:28 | |
| | ale nikoho jsem ztrapnit nechtel ... ) jenom nekdy se divim, na co se ptas ... me to nekdy prijde jako bych se ptal, proc nekdo jede na nakup v kabrioletu a jestli na tom neni neco divnyho
csa (a vsechny ostatni spoelcnosti) neplanujou na petiletky to, ze na nejaky trati budou letat jenom ta a ta letadla.... specialne chartery, to je o flexibilnosti a o tom, kolik na ten let prodas letenek (resp. kolik cestovka prodala zajezdu), navic jak uz zde bylo i v minulosti nekolikrat zmineno, tak 310 lita jako nahrada za mensiho airbusa
navic, A310 neni nejak extremne dalkove letadlo (krome csa s nim pres ocean do USA snad uz nikdo nelita (ale o to nejde)), nemci ho bezne pouzivaj na vnistrostatni lety (coz jsou pri velikosti nemecka hodinove, max. dvouhodinove priskoky)...
a navic, nic prece nebrani tomu, aby se na kratkou vzdalenosti vzalo letadlo "urcene" pro dlouhe trate... zarnym prikladem muzou byt anglani, kteri maj na pravidelce z londyna do prahy B767cku, sve by ti o tom mohli povidat japonci, kde je zcela bezne, ze na hodinovych, dvouhodinovych priskocich mezi mesty letaji B747, B777 a B767 |
| |
|
|