FlightSim.CZ   Reklama  
SW Virtual
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je neděle 24. 11. 2024, svátek má Emílie Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
Jak dlouho vydrzi letet ATR-42 na jeden motor? Jeden příspěvek | Celý strom
Jak dlouho vydrzi letet ATR-42 na jeden motor?   7. 8. 2005 / 11:16
Eurostar   
?? uvazujme obsazení a zatížení 3/4 maxima....
 

Re: Jak dlouho vydrzi letet ATR-42 na jeden motor?   7. 8. 2005 / 11:20
Cesmina
dokud nedoletí nebo jí nedojde palivo
 

Re: Re: Jak dlouho vydrzi letet ATR-42 na jeden motor?   7. 8. 2005 / 11:57
Eurostar   
jj právě mi pořád neni jasný proč to ten neštastnik u sicilie nedotah na to Palermo.... je to dost divny.
 

Re: Re: Re: Jak dlouho vydrzi letet ATR-42 na jeden motor?   7. 8. 2005 / 12:19
Tragédie v JRD
atra maj u rady dopravcu certifikaci ETOPS 120 ... takzke minimalne dve hodinky by na jeden motor dat mel .)
 

Re: Re: Re: Re: Jak dlouho vydrzi letet ATR-42 na jeden motor?   7. 8. 2005 / 12:33
Eurostar   
právě..... a z bari do palerma bych to typoval tak na 45 minut a to včetně vzletu a přistání. tak nevim proč nedoletel...
 

Re: Re: Re: Re: Re: Jak dlouho vydrzi letet ATR-42 na jeden motor?   7. 8. 2005 / 12:43
Tragédie v JRD
Nema smysl na tohl tema teoretizovat, kdyz se snad jeste ani nevi co bylo pricinou ... pise se problemy s motorem .. jake problemy s motorem? nemel jeste jine problemy atd atd atd ...?
 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Jak dlouho vydrzi letet ATR-42 na jeden motor?   7. 8. 2005 / 21:44
Kachna   
Jakákoli ATRka může letět po celou dobu letu na jeden motor. Dokonce se stal případ, že při rozjezdu vysadil jeden motor a posádka to zjistila až po zatažení podvozku. Může za to fce UPTRIMu a funkce CAP, která se jmenuje TO INHIbit. To celé má usnadnit posádce bezpečně vzletět a pokračovat v letu.
 

Re: Re: Re: Jak dlouho vydrzi letet ATR-42 na jeden motor?   7. 8. 2005 / 21:52
Fabo™   
Pokiaľ sa dobre pamätám na včerajšie televízne noviny, tak lietadlo letelo z Talianska, ponad Sicíliu do Tunisu. A spadlo až za palermom do Stredozemného mora. Pamätám sa, že spomínali aj niečo v zmysle že pilot z nejakého dôvodu v Palerme nemohol pristáť, ale už neviem prečo.
 

Re: Re: Re: Re: Jak dlouho vydrzi letet ATR-42 na jeden motor?   7. 8. 2005 / 21:57
Kachna   
Každopádně to necháme vyřešit vyšetřvatele. Ale asi to přičtou pilotům. Protože jeden jediný důvod, proč nedotáhnout ATRku na letiště je vysazení druhého motoru.
 

Re: Re: Re: Re: Re: Jak dlouho vydrzi letet ATR-42 na jeden motor?   10. 8. 2005 / 06:41
skyfly
Pri sicílskom leteckom nešťastí možno zlyhal ľudský faktor
Prokuratúra v Palerme dnes nariadila začať vyšetrovanie proti pilotovi tuniského lietadla, ktoré v sobotu núdzovo pristálo na mori pri Sicílii, pričom zahynulo 16 osôb....Takisto sa začne vyšetrovanie vedené proti dvom zamestnancom letiska v Bari, ktorí sú zodpovední za tankovanie lietadla tuniskej leteckej spoločnosti Tuninter.Vyšetrovateľ nevylučuje, že katastrofu mohlo zapríčiniť zlyhanie ľudského faktora. Pilot pravdepodobne neprekontroloval, či je v nádrži dostatok paliva, no je tiež možné, že ukazovateľ zásob paliva nefungoval správne, prípadne že sa natankovalo nedostatočné množstvo alebo že bolo palivo nekvalitné.... Stroju zlyhali obidva motory...Jedenásť cestujúcich sa stále nachádza s ťažkými zraneniami v nemocnici, šiesti z nich, vrátane pilota, sú na jednotke intenzívnej starostlivosti. Pilot, ktorý má 25-ročnú prax, utrpel pri náraze stroja na morskú hladinu pri rýchlosti 170 kilometrov za hodinu ťažký otras mozgu, je mimo ohrozenia života.
Rím 9. augusta (TASR)
 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Jak dlouho vydrzi letet ATR-42 na jeden motor?   10. 8. 2005 / 07:09
Kachna   
RE: Palivový systém. ATRka má tvz. feeder tank přibližně v kořeni každého křídla, po V= 160kg. To by mělo ATR stačit na 20-30min horizontálního letu. Jinak si myslím, že rychlost letu 170 km, což je něco okolo 90 knts je sice přistávací rychlost ATR 72 při takto naložené mašině, ale ta by měla mít při 49 lidech na palubě cca po 200-500 kg v nádřžích. Další otázka je, proč pilot před přistávacím manévrem nepoužil přistávacích klapek, což by mohlo zamezit rozlomení trupu. Jednoduše řečeno si prostě škrtnul ocasem o vodu. kde není výška musíš přestat klesat, nemáš-li rychlost, musíš zvýšit úhel náběhu....
 

Czech Virtual Air Rescue Service
FS Medlánky
L39.CZ
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2024 FlightSim.CZ