FlightSim.CZ   Reklama  
SW Virtual
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je neděle 6. 10. 2024, svátek má Hanuš Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
TU144 Jeden příspěvek | Celý strom
TU144   4. 8. 2005 / 10:36
Petlok
1.Jaké, prosím, dělám chyby, že se mi při pokusu o vzlet při sebenším přidání plynu letadlo postaví na zadní ostruhu a prakticky není schopné vzletu (ani po vrácení na příďové kolo potlačením)?
2. Nos má být sklopený jen při pojíždění, nebo po celou dobu vzletu?
Díky za rady. Petr.
 

Re: TU144   4. 8. 2005 / 11:36
Latom   
ad 2)nos je sklopený po celou dobu než se odlepíš, jak by jsi jinak viděl, od toho se sklápí a to samé při přistání.
 

Re: Re: TU144   4. 8. 2005 / 12:03
Petlok
Dík. Nevěděl jsem, jestli to není moc veliký aerodynamický odpor a jestli se pilot neorientuje podle app displeje...
 

Re: Re: Re: TU144   4. 8. 2005 / 12:26
OK-Milda (BHA410)   
Přístroje na dráze ... no to fakt nevim, jestli to má tak přesnou avioniku.
 

Re: Re: Re: Re: TU144   4. 8. 2005 / 14:39
MaPa   
O sovětské avionice bych nepochyboval, jen jestli bude tak přesná dráha ...
 

Re: Re: Re: Re: Re: TU144   4. 8. 2005 / 15:08
skyfly
DD
 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: TU144   4. 8. 2005 / 16:18
Kachna   
Jinak ty motory. Zkus jinak roložit balast, pomaleji brát za páky. Zkus toto: pomalu přidej tak na 40%, až nebudeš mít účinné řízení NLG Pak pomalu přidej. Atd, atd.
 

Re: Re: Re: Re: TU144   4. 8. 2005 / 18:16
Petlok
No tak to nevím také . Nejsem skutečný pilot, jsem jen uživatel PC s nulovými zkušenostmi a vědomostmi z reálného provozu ...
 

Re: Re: Re: Re: Re: TU144   4. 8. 2005 / 18:26
Kachna   
Balast= Zatížení. Fs 2004 to umí. Je to v Fuel and payload. Máš tam i označenou polohu těžiště. Když si ubereš palivo v některé nádži, tak usíš trohu rozázet zatížení. Páky na 40%= otáčky nízko tlakého kopresoru. Berou se jako jisty součinitel pro danou hodnotu tahu. Jak poznat neúčinnost pedálů (pokud je třeba nemáš) vem za knipl a když letadlo bude reagovat, tak to osol.
 

Gonzo
Czech Virtual Air Rescue Service
FS Medlánky
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2024 FlightSim.CZ