| | | | | 1.Jaké, prosím, dělám chyby, že se mi při pokusu o vzlet při sebenším přidání plynu letadlo postaví na zadní ostruhu a prakticky není schopné vzletu (ani po vrácení na příďové kolo potlačením)?
2. Nos má být sklopený jen při pojíždění, nebo po celou dobu vzletu?
Díky za rady. Petr. |
| |
|
| | | Re: TU144 4. 8. 2005 / 11:36 | |
| | ad 2)nos je sklopený po celou dobu než se odlepíš, jak by jsi jinak viděl, od toho se sklápí a to samé při přistání. |
| |
|
| | | | Re: Re: TU144 4. 8. 2005 / 12:03 | |
| | Dík. Nevěděl jsem, jestli to není moc veliký aerodynamický odpor a jestli se pilot neorientuje podle app displeje... |
| |
|
| | | | | Re: Re: Re: TU144 4. 8. 2005 / 12:26 | |
| | Přístroje na dráze ... no to fakt nevim, jestli to má tak přesnou avioniku. |
| |
|
| | | | | | Re: Re: Re: Re: TU144 4. 8. 2005 / 14:39 | |
| | O sovětské avionice bych nepochyboval, jen jestli bude tak přesná dráha ... |
| |
|
| | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: TU144 4. 8. 2005 / 15:08 | |
| | DD |
| |
|
| | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: TU144 4. 8. 2005 / 16:18 | |
| | Jinak ty motory. Zkus jinak roložit balast, pomaleji brát za páky. Zkus toto: pomalu přidej tak na 40%, až nebudeš mít účinné řízení NLG Pak pomalu přidej. Atd, atd. |
| |
|
| | | | | | Re: Re: Re: Re: TU144 4. 8. 2005 / 18:16 | |
| | No tak to nevím také . Nejsem skutečný pilot, jsem jen uživatel PC s nulovými zkušenostmi a vědomostmi z reálného provozu ... |
| |
|
| | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: TU144 4. 8. 2005 / 18:26 | |
| | Balast= Zatížení. Fs 2004 to umí. Je to v Fuel and payload. Máš tam i označenou polohu těžiště. Když si ubereš palivo v některé nádži, tak usíš trohu rozázet zatížení. Páky na 40%= otáčky nízko tlakého kopresoru. Berou se jako jisty součinitel pro danou hodnotu tahu. Jak poznat neúčinnost pedálů (pokud je třeba nemáš) vem za knipl a když letadlo bude reagovat, tak to osol. |
| |
|
|