| | | Problémy s textúrami v FS2000 27. 4. 2001 / 15:37 | Michal |
| | Keď som prekreslil textúry lietadla
a skúšal som ho v FS2000, textúry, ktoré
som prekreslil sa zobrazili čierne.
Myslím, že to má niečo spoločné s
transparentnými farbami. Neviete
mi prosím Vás poradiť?
Ďakujem. |
| |
|
| | | Re: Problémy s textúrami v FS2000 27. 4. 2001 / 21:00 | JBr |
| | Podle popisu to vypada, ze textury nejsou v podporovane barevne hloubce. Zkontrolujte si, zda jsou opravdu v 8 bit nebo 32 bit barvach. 24 bitu (true-color) FSko nezvladne. Je mozne je dat i do 16 bitu, ale tam jsou tri moznosti formatu (555,565,444) a abych rekl pravdu, 16 bit pouzivam jen kdyz potrebuju pruhlednou texturu, protoze "nepruhledne" pokusy o texturu nedopadaly prilis dobre (nejak se mi ani moc nechtelo experimentovat). Na bezne pouziti si myslim staci 8 bitu - 256 barev.
Snad to pomuze. |
| |
|
| | | | Re: Re: Problémy s textúrami v FS2000 27. 4. 2001 / 22:53 | |
| | Jeste bych pripomel, ze textury se daj delat ve 256 barvach a optimalni palete, tzn. kazda textura na letadle muze mit svoji optimalni paletu.
Takhle se to da udelat v jakemkoli rastrovem editoru ( Photoshop, paint shop pro, ... )
Na ty vice bitove BMP formaty do FS2000 uz jsou potreba specialni utility.
|
| |
|
|