FlightSim.CZ   Reklama  
1st Czech IVAO Fly-In
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je čtvrtek 20. 2. 2025, svátek má Oldřich Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
HEEELP - Šest hodin nad jednou texturou :-// Jeden příspěvek | Celý strom
HEEELP - Šest hodin nad jednou texturou :-//   29. 7. 2005 / 10:58
Siky
Ač se může zdát, nechci to tu měnit v G-maxové fórum ale jinde fakt takovouhle koncentraci lidí co se zabývají tímhle programem pro FS nenajdu..
Tvořím, tvořím, všechno jde skvěle a najednou zápek nad ůplně banální věcí, šest hodin skoušení všeho možnýho a zoufalství...
Takle nějak jsem strávil noc..
Problém je vydět na dalších dvou obrázcích (Gmax = OK, FS = ???).
Jestli vás cokoli napadne, sem s tím.........dííík

Takhle by to mělo vypadat..
img_forumn/r60208_1.jpg (500x375)
 

Re: HEEELP - Šest hodin nad jednou texturou :-//   29. 7. 2005 / 10:59
Siky
a takhle se to zobrazí v FSce..
img_forumn/r60209_1.jpg (500x375)
 

Re: Re: HEEELP - Šest hodin nad jednou texturou :-//   29. 7. 2005 / 11:15
Marky Parky   
S podobným jevem jsem se setkával když jedna textura je zobrazena současně ve dvou diametrálně různých zvětšeních na různých objektech/polygonech. FS pak někdy blbě zvolí mipmapu....
 

Re: Re: HEEELP - Šest hodin nad jednou texturou :-//   29. 7. 2005 / 11:15
brendon (SVK832)   
Skusil si urobit novy objekt??? Ze si ten kvader odstranil a urobil novy.
Ked neviem si niecim rady tak urobim to od znova. Samozrejme pokial uz toho nieje vela. A ak hej tak si vytvor ten dany objekt samostatne hod ho FS ci to urobi. Ak nie tak ho Merge (inportuj, skopiruj) k ostatnym. Ak to bude robit stale tak uz neviem Asi jedine od znova
 

Re: Re: HEEELP - Šest hodin nad jednou texturou :-//   29. 7. 2005 / 11:45
marekn
Tiez som mal rovnaky problem a riesil som to tym, ze som si este raz vytvoril objekt budovy a nanovo ho otexturoval. Ked som to robil druhy krat trvalo mi to len par minut. Ale preco to vzniklo som sa nedozvedel
 

Re: Re: Re: HEEELP - Šest hodin nad jednou texturou :-//   29. 7. 2005 / 11:55
Siky
jeden ze spůsobů co jsem vyzkoušel byl ten že jsem udělal obyč kosktu, a na ní jsem zkoušel dávat několik textur (postupně).
Fungovali jen ty které neobsahovali ten konkrétní výřez z fotky (čelo hangáru)... nemůže být chyba už přímo ve fotce...já už nevím co ((
 

Re: Re: Re: Re: HEEELP - Šest hodin nad jednou texturou :-//   29. 7. 2005 / 11:58
MaPa   
Tak tu fotku zkus převést do nějakýho jináho formátu a pak zpět. Třeba si dá říct.
 

Re: Re: Re: Re: HEEELP - Šest hodin nad jednou texturou :-//   29. 7. 2005 / 12:00
brendon (SVK832)   
Skus urobit novu alebo inu texturu. Zmenit polohu toho nazvu na texture.
 

Re: Re: Re: Re: Re: HEEELP - Šest hodin nad jednou texturou :-//   29. 7. 2005 / 12:25
Siky
tak jsem udělal znovu v té samé scenérii novej box, před zmíněným hangárem.
Udělal textůru z úplně jiého zdroje a potáhl obě plochy.
Jediné co mají společné je rozměr texturovaného poligonu.
Výsledek -žádná změna- !!!????!!!????!!! ...a tak to hezky šlo...
 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: HEEELP - Šest hodin nad jednou texturou :-//   29. 7. 2005 / 12:54
brendon (SVK832)   
Jedine vyskusat inak skostrulovanu texturu, skus zmenit farbu (ale to nebude mat asi cenu). A este skus zmenit velikost. Istota pol zivota.
Este ma napada ze by som to vyskusal ja. Ak suhlasis posli potrebne udaje, velikost, texturu a fotku ako vyzera hangar. Dvaja to spravia skor ako jeden
 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: HEEELP - Šest hodin nad jednou texturou :-//   29. 7. 2005 / 13:02
Siky
Ještě vydrž, teď sem se o kousek pohnul.
Dal jsem jednu textůru na polovinu hahgáru a hned vedle na věž, a najednou se zobrazili obě.
Skusím tam dát tu originální a hodit jí ještě na barák vedle....(zoufalí metody) )
 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: HEEELP - Šest hodin nad jednou texturou :-//   29. 7. 2005 / 13:17
Siky
Vzdávám to... jestli se ti to chce zkusit tak ti to pošlu na meila....?
 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: HEEELP - Šest hodin nad jednou texturou :-//   29. 7. 2005 / 13:34
brendon (SVK832)   
brem@inmail.sk
 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: HEEELP - Šest hodin nad jednou texturou :-//   29. 7. 2005 / 13:40
Siky
Jede to tam.. dííík
 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: HEEELP - Šest hodin nad jednou texturou :-//   29. 7. 2005 / 13:50
brendon (SVK832)   
Moj prvy problem ze ten obrazok nejde otvorit. Posli bud .bmp alebo klasicke
jpg.
A este rozmery.
Nemas foto ako by to vyzeralo???
 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: HEEELP - Šest hodin nad jednou texturou :-//   29. 7. 2005 / 14:00
Siky
já ti poslal gmax soubor s objekem toho hangáru a dva jpegy...?!!?
 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: HEEELP - Šest hodin nad jednou texturou :-//   29. 7. 2005 / 14:36
brendon (SVK832)   
mne doslo 8,82kb jpgcko a nic viac. Skus to rozdelit na viac casti 2, 3 maili. Alebo este mam mail: brendon@zoznam.sk skus na obi dva
 

Trocho moc informací: HEEELP - Šest hodin nad jednou texturou :-//   29. 7. 2005 / 14:49
OK-Milda (BHA410)   
Pánové, pánové. Vaše činnost je velice bohulibá a pro nás všechny přínosná, ale neměli byste rychlejší a pohodlnější, sdělovat si tyto informace třebas pře ICQ? Neberte to jako, že Vás odsud chci vyhánět, ale dle mého názoru je toto spíš rozhovor pro chat.
Jinak Vám pochopitelně děkuji za veškerou Vaši tvorbu a věřte, že vám fandím.
 

Re: Trocho moc informací: HEEELP - Šest hodin nad jednou texturou :-//   29. 7. 2005 / 14:53
brendon (SVK832)   
Kedze neviem co je ICQ tak nemozem
 

Re: Re: Trocho moc informací: HEEELP - Šest hodin nad jednou texturou :-//   29. 7. 2005 / 14:59
OK-Milda (BHA410)   
Tak nic. Jinak je to něco jako email, ale furt onlie.
http://www.icq.com
 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: HEEELP - Šest hodin nad jednou texturou :-//   29. 7. 2005 / 15:06
Siky
tak sem to poslal na ten Zoznam..
 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: HEEELP - Šest hodin nad jednou texturou :-//   29. 7. 2005 / 15:11
Cesmina
Jenom kontrolní dotaz , v jakém formátu máš tu texturu ???
 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: HEEELP - Šest hodin nad jednou texturou :-//   29. 7. 2005 / 15:21
Siky
BMP...
normálně pokračuju na jinejch objektech a v poho to funguje.
Jen ten jeden hangár bude holt růžovej )))
 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: HEEELP - Šest hodin nad jednou texturou :-//   29. 7. 2005 / 15:37
brendon (SVK832)   
Raz za 100rokov je vypadok elektriky a to musi byt dneska takze trochu neskor odpovedam.

Pozri si obrazok co mi doslo prvy krat a druhy krat to ono asi nebude? Kolko to ma? Mbajtov
img_forumn/r60246_1.jpg (472x400)
 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: HEEELP - Šest hodin nad jednou texturou :-//   29. 7. 2005 / 15:39
Siky
tak ja to pošlu po jednom..
 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: HEEELP - Šest hodin nad jednou texturou :-//   29. 7. 2005 / 15:52
brendon (SVK832)   
To je sila... skus to poslat cez nejaky iny mail. Mne stale chodia 8kb prilohy
Ak nemas inu schranku vytvor si.

Nieco nechce aby sa ta scenerka skopletizovala
 

HEEELP - Šest hodin nad jednou texturou :-//   29. 7. 2005 / 15:43
Siky
nebo ještě líp.
Posílám to v zipu..
 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: HEEELP - Šest hodin nad jednou texturou :-//   29. 7. 2005 / 15:43
Cesmina
BMP , BMP , to je silně širokej pojem, zkus to převést na DXT1 bez MipMaps
 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: HEEELP - Šest hodin nad jednou texturou :-//   29. 7. 2005 / 16:06
Siky
Tak ani převod pouze na DXT1 nepomohl.. (
každopádně jakýkoli nápady SÉÉÉM
img_forumn/r60252_1.jpg (500x235)
 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: HEEELP - Šest hodin nad jednou texturou :-//   29. 7. 2005 / 16:18
brendon (SVK832)   
Konecne mi nieco doslo ale "objekt.gmax" nejde otvorit (velikost je 167kb). Posli este ten tvoj bmp obrazok. Aky program pouzivas Gmax 1.2? Vid obrazok co vipisuje ???
 

Re: na N HEEELP - Šest hodin nad jednou texturou :-//   29. 7. 2005 / 16:20
brendon (SVK832)   
Uz ide otvorit ale chyba textura osli bmp.
 

Re: Re: na N HEEELP - Šest hodin nad jednou texturou :-//   29. 7. 2005 / 16:59
Siky
tak jak..? ňákej pokrok..?
 

Re: Re: Re: na N HEEELP - Šest hodin nad jednou texturou :-//   29. 7. 2005 / 17:07
brendon (SVK832)   
Spravene zajtra poslem. Dnes koncim. ponahlam sa. vid Obrazok
img_forumn/r60259_1.jpg (500x341)
 

Re: Re: Re: Re: HEEELP - šest hodin - další poznatek..   29. 7. 2005 / 17:25
Siky
Když se vzdálím dost daleko a zase přiletím tak tam ta textura je....?!?!
 

Pre SIKY - HEEELP - šest hodin - poslal som   30. 7. 2005 / 09:13
brendon (SVK832)   
Cau posla som ti spravu. Malo by to mat okolo 80kb v RARe.

Daj vediet ci to ide a posli screenshot..
 

VWAC
FS Medlánky
MZAK
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2025 FlightSim.CZ