| | | Reportáž o "nebezpečnosti" FS odvysílaná na Fox News :-( 27. 7. 2005 / 23:22 | |
| | | |
|
| | | Re: Reportáž o 27. 7. 2005 / 23:32 | |
| | No to uz snad neni mozny, co tam kecaj . |
| |
|
| | | | Re: Re: Reportáž o 27. 7. 2005 / 23:45 | |
| | No nejhorší je, že se týhle kraviny někdo může chytit a zatlačit na Mrkváče a jelikož Amerika je země neomezených možností, může se stát, že budem mít po zábavě. |
| |
|
| | | | | Re: Re: Re: Reportáž o 27. 7. 2005 / 23:50 | |
| | Myslim, ze v tomto pripade je uz neskoro nieco zakazovat kedze je vonku halda kopii FS2000, FS2002 a FS2004 a to nehovorim o addonch, ktore tu realitu este viac priblizuju... |
| |
|
| | | | | Re: Re: Re: Reportáž o 27. 7. 2005 / 23:53 | |
| | o tom pochybujem, oni totiz hovoria o pilotovani lietadla a navedenie na potencialny ciel a nie pristati, takze tohoto sa moc nebojim, podla tohoto by museli potom zrusit cely FS a toto si zasa MS nedovoli (predsa len je to urcity prijem). A navyse oni urcite opatrenia v FS uz urobili po 9/11, a to sa uz odzrkadlilo v FS2004. Takze to co si napisal je malo pravdepodobneho. |
| |
|
| | | | | | Re: Re: Re: Re: Reportáž o 27. 7. 2005 / 23:58 | |
| | No nejsem si tak jistý jestli jsem mu dobře rozuměl, ale mluvil i o možnosti naučit se take-off and landi, ale hlavně o učení se komunikovat a to jak víme jde na sítích úspěšně. |
| |
|
| | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Reportáž o 28. 7. 2005 / 00:23 | |
| | povedz mi ktory tenorista unesie lietadlo z gate-u (take off) a hlavne ktory terorista s nim aj pristane (teda ak sa nejedna iba o unos lietadla aby si preletel na zapad, ale to je uz dobrych 15 rokov neaktualne)...?hm? |
| |
|
| | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Reportáž o 28. 7. 2005 / 08:37 | |
| | No jasně, já jen, že o tom byla řeč a poukazuji tím na to, jak tam plácali hrách na zeď. |
| |
|
| | | | | | Re: Re: Re: Re: Reportáž o 28. 7. 2005 / 12:35 | |
| | zajímalo by mě co přesmě máš na mysli že se odrazilo ve FS2004 po 9/11??? |
| |
|
| | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Reportáž o 28. 7. 2005 / 12:49 | |
| | Pozdržení vydání kvůli odstranění "Dvojčat" a nemožnost rozbít letadlo na části při havárii. |
| |
|
| | | Re: Reportáž o 27. 7. 2005 / 23:53 | |
| | Moje anglina není až tak silná, ale ten chlápek mi přijde jaksi mimo mísu. Nečetl on nedávno naše fórum, když se tak plameně probírala možnost přistát s letadlem po předchozím "proškolení" na FSce co by hrdina špatného filmu? Tak trochu vypadá spíš od námořnictva než odb. na letadla.
Navíc ty ukázky simu jsou taky z roku 2. |
| |
|
| | | | Re: Re: Reportáž o 27. 7. 2005 / 23:54 | |
| | to je FS98 )) |
| |
|
| | | | | Re: Re: Re: Reportáž o howne ;) 28. 7. 2005 / 00:20 | |
| | ja bych zrusil vsechny hry a simulatory obecne,protoze potencionalni skudce sveta se ve hrach nauci jezdit autem,strilet,vychovavat deti,pestovat kukurici,budovat armady a samozrejme litat |
| |
|
| | | Re: Reportáž o 28. 7. 2005 / 02:32 | |
| | Hmm dristy, ale uvedomte si, ze chlapik nema o lietani v podstate ani potuchy (sam hovoril ze skusal pristat a na niekolky krat sa mu to podarilo - co neznamena, ze sa naucil pristavat aj s realnym strojom).
Vsetko su to len jeho subjektivne dohady a odhady a myslim, ze by si ten nedavny topic na periskope mal precitat skor on sam... |
| |
|
| | | | Re: Re: Reportáž o 28. 7. 2005 / 17:59 | |
| | No .. vzhledem k tomu ze ten chlapik (pokud mluvime o tom co tam byl jako "host") mel cosi spolecneho s bezpecnosti u El-Alu, tak bych rekl, ze toho o letani nebude vedet malo .. sice asi nebude vedet, jak pristat s 747, ale obecny prehled bude mit... a vzhledem k tomu, ze je z bezpecnosti od El-Alu (co tam presne delal uz si nepamatuju), tak k tomu pridej trosku (v pripade El-Alu hodne) paranoie, a neni se co divit, ze tvrdil to co tvrdil
jinak, o pristavani a startovani vubec nejde... a enroute fazi letu a zataceni era na mrakodrap si v FSce muzes nacvicit docela obstojne.... |
| |
|
| | | | | Re: Re: Re: Reportáž o 28. 7. 2005 / 18:28 | |
| | No mna najviac udivilo to, aku vaznost prikladali "skutocne velmi realne komunikujucim" ATC. Priznavam, ze ten americky sposob komunikacie pilot-ATC bude podobnejsi mrkvosoftackemu ako europsky, no ovladat podla MSFS terminologiu tak dokonale, ze je mozne spliest ATC tak, ze by teroristu povazovalo za pilota... Nehovoriac o tom, ze su ovela lepsie moznosti-odposluch realnej komunikacie na JFK v NYC prip. nejake mierne upravene radio, ktore pokryje aj frekvencie letisk, naco by unosca lietadla komunikoval s ATC v pripade, ze chce len napalit ero do mrakodrapu? |
| |
|
| | | | | | Re: Re: Re: Re: Reportáž o 28. 7. 2005 / 19:44 | |
| | Hele... ja mam za to ze to neni vubec treba nejak resit, pokud je ta tv stanice stejnyho razeni jako nova, jak tu nekdo nadnesl, tak se divim, ze to vzbudilo tolik reakci .. vzdyt takovych veci se v novinach (i v cecach) stava pravidelne X do tydne (jenom my si toho nevsimneme, protoze trebna danemu tematu nerozumime) a taky se svet nezritil ..
rozhodne bych z ty reportaze nedelal nejakou katastrofu nebo neco extra, vzdyt je to tema tak max. zanadavat v hospode a ne to tu sahodlouze resit (podobne jako to prasteny tema na tema jestli s erem nekdo, kdo ma vycvik z fsky, dokaze pristat nebo ne... |
| |
|
| | | Re: Reportáž o 28. 7. 2005 / 02:49 | |
| | je to asi rovnaka stupidna reportaz ako tu vidim denne. (Montreal) Dvaja fundovane sa tvariaci idioti (rozumej reporteri) sa naucili 3 odborne slovicka a ohanaju sa tenoristami. Od 9/11 nebol ziaden pokus o prevzatie kontroly nad lietadlom.
Podla poslednych noviniek si skor myslim, ze by mali zakazat autoskoly, zakazat ludom metro a nenaucit ich ako sa jazdi autobusom )))) Bolo by to ucinnejsie
BTW, neviem ako v USA, ale v CAN beru ludia podobne reporty ako brutalne dristy, ono im mnohy davaju asi rovnaku vaznost ako my spravodajstvu v "snidane s novou" napriklad DDD |
| |
|
| | | | Re: Re: Reportáž o 28. 7. 2005 / 08:00 | |
| | Nejlepsi ale byla ta hlaska ze takovemu teroristovi staci tak 10 - 12 hodin na to aby byl schopny s tim letadlem manevrovat, klesat, stoupat....
Zajimave je ze nemluvili o nejvetsim nebezpeci - komercnich addonech, ktere skutecne mohou po nejake dobe studia (spolecne s procitanim relanych manualu a prispevku od AJS) poskytnout cloveku jakous takous predstavu o tom co to letadlo asi tak muze k letu potrebovat.
By byl asi pan terotista pomerne nemile prekvapen, kdyby po 12ti hodinach "treninku" treba na default 737 vlezl do skutecneho era |
| |
|
| | | Re: Reportáž o 28. 7. 2005 / 08:10 | |
| | Fox news bych přirovnal např. k tv nova, je to děs....
taky by mohli např zakázat vyrábět střílečky typu call of duty, aby se člvoěk náhodou nenaučil zacházet s kulovnicí |
| |
|
| | | | Re: Re: Reportáž o 28. 7. 2005 / 12:18 | |
| | Ja si myslim, ze pokud by jsi FOX prirovnal k Nove, tak by jsi Novu jeste urazil... FOX totiz na rozdil od Novy rika presne to, co si mysli GWB |
| |
|
| | | | | Re: Re: Re: Reportáž o 28. 7. 2005 / 16:23 | |
| | Ja by som zakazal telku, ved predsa ked bezi dokument o nejakom lietadle tak donho vlezu a clovek moze vidiet ako to znutra vyzera, ako by sa dalo uniest, ako vyzera pilotna kabina... vidi tam buchacki, vidi ako sa striela, vidi vybusniny, vidi filmy o pokusoch o ovladnutie sveta a pokusi sa o to on sam :S toto by mali spravit vo FOXe |
| |
|
| | | | | | Re: Re: Re: Re: Reportáž o 28. 7. 2005 / 16:34 | |
| | Tak tak, mali by radsej zrusit rovno cely svet, bude to tak istejsie...
A jo, predtym by mali zlikvidovat aj vsetky planety vo vesmire, co ak by nahodou na niektorych z nich bol inteligentny zivot a mohol by nase obyvatelstvo nahovorit na nejake nekale ciny... |
| |
|
| | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Reportáž o 28. 7. 2005 / 16:49 | |
| | a ja bych zavřel AJSe..... dával tady návody jak pilotovat letadlo...teď se seberu pudu na ruzyni, vyhlídnu si nějakýho opuštěnýho bulíka a pudu to napálit přímo do stanice metra...ha a potom řeknu, že mě naved... |
| |
|
| | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Reportáž o 28. 7. 2005 / 16:53 | |
| | pokiaľ by si bol fakt macher tak to spravíš tak, že otráviš pilotov a pôjdeš sa "pokúsiť pristáť" miesto nich, lebo akýsi pilot tu napísal, že pristánie je len kontrolovaný pád a podľa neho by to spravilo 90% ľudí z fóra na flightsim.periskop.cz |
| |
|
| | | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Reportáž o 28. 7. 2005 / 18:02 | |
| | To jsem napsal já ve své neskonalé skromnosti skoro třiceti let létání , jen maličkost v procentech je to 100% Ono opravdu přistání je řízený pád ač to zní blbě ale když se nad tím zamyslíš tak to tak doopravdy je. Ale tím nepodceňuju proboha nikoho na foru, jsou tu piloti i reál letadel a některé znám osobně jsou tu určitě výrazné talenty virtuál létání a jsou tu skoro všichni co maj větší povědomí o tom co se dělá s letadlem na rozdíl od těch co zajímají třeba jak řídit fotbalový svaz |
| |
|
| | | | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Reportáž o 28. 7. 2005 / 18:32 | |
| | Ja to beriem, osobne si tiez myslim, ze ludia odtial by s podporou pilota zvladli pristat, mozno na rozdiel od niekoho ineho, ktory by sa po prikaze skontroluj horizont pozeral cez okno von z lietadla. Zase ina kava je pristat uplne rucne, to by podla mna zvladlo velmi malo ludi z fora, hoc maju v reale aj licenciu SPL alebo OPL. Tu ide o prevedenie cinu |
| |
|
| | | | | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Reportáž o 28. 7. 2005 / 18:39 | |
| | Ja nechci prispivat zbytecne k stokrat omletemu a tak oblibenemu tematu ale neda mi to a vzpomenu si na svoji prvni autoskolu. tehdy jsem uz vedel naprosto presne teoreticky, co kde a jak v aute, preci jenom kdyz rodice ridi tak se kazdej kluk zajima, ze Jen parkrat pred tim jsem mel moznost si jen lehce "ridnout" nekde na polni ceste, pak jeste teoreticka pruprava a trenazer Skody 120 (skvele vymysleny vynalez) - no byl jsem si jistej, ze pojedu napoprvy jak profik, navic takovy auto se pohybuje jen v ramci 2D sveta silnic No, co bych povidal, malem jsem rozsekal auto 10m pred nama proste a jenom proto, ze jsem nemel cit v noze na spojku a na plyn, ze jsem necitil dobre hmotnost a kynetickou energii vozu a samozrejme brzdy... Takze sam si nedelam moc velke iluze, ze bych v letadle dopadl lepe, byt sem fanda zazrany a teoreticky jiz celkem slusne pripraveny. |
| |
|
| | | | | | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Reportáž o 28. 7. 2005 / 20:17 | |
| | Ajajaj do tejto témy som sa VOBEC nechcel dostať. |
| |
|
| | | | | | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Reportáž o 28. 7. 2005 / 20:27 | |
| | kdosi tady v rámci diskuse zda lze přistát s velkým érem hezky popsal co všechno je jinak. Mám pocit že někdo kdo lítá v aeroklubu motoráky. Ale nejsem si jist tak se omlouvám. Škoda, že nelze ty co tam tvrdili jaka je to brnkačka vzíz na palubu do kabiny, vypnout autopilota a nasimulovat bezvědomí. Pak je vše jinak počínaje stresem a konče pudem sebezáchovy a návyky ze simulátoru ale co je nejhorší chyba se nedá resetovat. I když budu spravedlivý a dnešní velké plechovky se chovaj daleko k pilotu přátelštěji než to co jsme měli v ruce před dvaceti lety tak pilotní výcvik má stále své opodstatnění a bohužel tomu tak bude ještě nějaký čas . Mám rád simulované létaní zvláště na sportovních letadlech, né že bych toho měl v reálu málo ale můžu si dovolit na něm to co by mě stálo jinak předčasný důchod, trestní stíhání nebo zastřelení v přímem přenosu na žumpovizi. |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Reportáž o 28. 7. 2005 / 21:19 | |
| | Áno to je tiež výhoda FS, človek si napríklad môže vyskúšať čo to je pristáť s bulíkom na aeroklubovom etisku an tráve bez rizika smrti/vyhodenia z aerolinii. |
| |
|
|