| | | GF4MX440/64DDR 11. 9. 2002 / 01:38 | Gazon Zaseyan |
| | Chci koupit, pouziva nekdo, jak to s tim vypada v FS? |
| |
|
| | | Re: GF4MX440/64DDR 11. 9. 2002 / 09:38 | |
| | FS2002 na tom v zasade chodi dobre, jen se ale nezobrazujou leskly textury a detailni multitextury na zemi a vode. ( pritom v jinejch hrach funguje vsechno v podstate jak ma )
Takze, z tohoto duvodu to neni uplne vhodna karta pro FS2002. Porid si bud plnou GF4, treba nejlevnejsi Ti4200 se 64MB, a nebo starsi GF3, ale GF4MX bych se vyhybal ...
Milan |
| |
|
| | | | Re: Re: GF4MX440/64DDR 11. 9. 2002 / 09:49 | Peter |
| | To bude asi preto, ze GF4 MX nepodporuje "SHADER", Aspon tak sa to nejako vola.
peter |
| |
|
| | | | | Re: Re: Re: GF4MX440/64DDR 11. 9. 2002 / 10:06 | Luděk Ch. |
| | Přesně tak, je to proto, GF4MX vychází z GF2, jen má zvýšený výkon. Ale nepodporuje žádné nové technologie zobrazování, takže GF3 je vlastně na vyšší úrovni. Používám nejlevnější GF3Ti200 (v současné době výprodeje cca 3000kč) a nemá to chybu i v rozlišení 1024*768 s plnými detaily a vyhlazováním hran. Rozhodně je potřeba minimálně GF3 nebo GF4Ti, na číslech už nezáleží. |
| |
|
| | | | | | Re: Re: Re: Re: GF4MX440/64DDR 11. 9. 2002 / 14:46 | |
| | Na GF2 i GF2MX to vsechno chodi v pohode, dokonce i na stary TNT2. Takze ta GF4MX je zrejme nejak divne pomrsena karta - pritom treba OpenGL ( 3D CADy ) zvlada celkem v pohode, i s odleskama .
Zajimavy ale je, ze treba v CFS2 na ni ty multitextury fungujou. Zrejme je FS2002 taky trochu "zvlastni" pripad
V kazdym pripade je ale potreba se ji vyhnout ...
Milan |
| |
|
| | | Re: GF4MX440/64DDR 11. 9. 2002 / 12:37 | Petr K |
| | Nekupovat, pro FS opravdu vhodna neni. Spis mi
prijde ze GF2MX ty odrazy leskly umi, ale GF4MX ne.
mel jsem GF2MX a vse bylo ok.. lesklo se...
doporucuji GF3Ti pokud neces moc utratit nebo jinak
jako ja sem si poridil GF4Ti4200 64MB a nemuzu si
stezovat.. jen kdyz mas velmi narocne letiste treba
od Simflyers tak poklesu na 8 FPS se nevyhnes...
ono to totiz zaplaca pamet videokarty a na GPU
nezalezi pak..
mozna s vice videopameti, GF4Ti se ve verzi 128MB
prodava taky. |
| |
|
| | | | Re: graf. karta vs procesor 11. 9. 2002 / 14:53 | |
| | Ono to nizky FPS u narocnych scenerii zavis asi spis na procesoru a RAMce nez na graf. karte, ne?
( MSFS je obecne zavislej hlavne na procesoru )
Mam pocit, ze jsem videl naky diskuze, ze kdyz nekdo mel treba procesor pod 1GHz a vymenil napr. GF2 na GF4, tak nezaznamenal prakticky zadny zvyseni rychlosti. A naopak i se starsi kartou ale rychlym procesorem se to dramaticky zlepsi - to jsem onehda i sam vyzkousel.
Milan |
| |
|
| | | | | Re: Re: graf. karta vs procesor 12. 9. 2002 / 23:33 | Gazon Zaseyan |
| | Jo, dik vsem za odpoved, vcera jsem si koupil, mam vetsi FPSky, vsechno na maximum 25-30, sredne 30-35.
plnou kartu si dovolit nemuze, mam 800celer a v tom je problem.
Ktery processor je optimalni? |
| |
|
| | | | | | Re: Re: Re: graf. karta vs procesor 13. 9. 2002 / 00:13 | Honza |
| | Ono Fska je znama ze je jaksi nooo, hodne zjednodusene receno NAROCNA na hardware, prakticky
i nejnovejsi pocitac NASA uz zacina byt pro fs2002
pomaly...
je to tezke rict, zalezi na tom co mas nainstalovano
navic atd..jestli pouzivas nebo chces pouzivat hodne
add-onu, hlavne scenerie a hooodne AI traffic tak
je 1,5GHz malo (pokud nechces nikde snimky okolo
10).
ad minuly prisp. ) nevim nevim Milane jestli je
procesor vsechno..u her jde hlavne o graf.kartu
jednoznacne. I kdyz FS.. no. letu a hodne snimku
zdar . |
| |
|
| | | | | | | Re: Re: Re: Re: graf. karta vs procesor 13. 9. 2002 / 09:13 | Luděk Ch. |
| | Například na Athlonu XP1600+, 256MB RAM a GF3Ti200 při 1024*768, vyhlazování hran a detailech naplno s Cessnou v defaultních scenériích mám FPS bez problému 30 a více, ale stačí se jen přiblížit k nějaké adon scenérii (třeba jen přistávací plocha pro vrtulník a pár stromečků na Tahiti) na dohled a je s plynulostí konec, FPS běžně spadne až pod 10 a je to nelítatelné. Někteří autoři sice umí udělat scenérii krásnou na pohled, ale naprosto nepoužitelnou. Naproti tomu scenérie Austria2002Pro je přes svou propracovanost a detailnost co se týče FPS stejně málo náročná jako defaultní krajina ve FS2002. Tak nevím, čím to je, zřejmě SW použitým při vývoji scenérie nebo nevím. |
| |
|
| | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: graf. karta vs procesor 13. 9. 2002 / 10:11 | Rudy |
| | Otázka výkonu počitadla a jeho závislost na HW v MSFS je, jak je vidět, často diskutovanou záležitostí a mnohým polétavcům nedává spát. Ovšem uvádět "při poletu nad standardní krajinou ....." mám 50 FPS mi nic neříká! Proto navrhuji stanovit standardní testovací scenérii s přesným určením nastavení grafiky v MSFS a parametrů nastavení grafické karty pro přiměřené porovnávání jaxme na tom s našimi prostředky pro MSFS. V testovací scenerii je potřebné uvést souřadnice, HDG, výšku a pod. pro přesné určení, kam se éro "kouká", či letí a jakou rychlostí a nebo je v pauzovacím stavu.... V nastavení MSFS a grafárny pak údaje "povinně" nastavitelné pro porovnávání, např. i nastavení počasí, hloubku meshe, detailů atd. Je někdo schopný dát nějaká pravidla dohromady a hodit je sem na prodislutování? A nebo dokonce už něco takového existuje (nechoďte na mne s 3D Markem)? Zdraví Vás Rudy (FPS 100! - total tma )) |
| |
|
| | | | | | | Re: Re: Re: Re: graf. karta vs procesor 13. 9. 2002 / 10:33 | |
| | To vim, ze procesor neni vsechno ( ani jsem to tak snad nenapsal ), ale specialne ve MS FS je procesor mnohem vyznamnejsi nez u jinych her.
Bude to zrejme tim, ze jine hry vetsinou neumoznuji pridavani takovych add-onuj jako FS, a tak jsou ( a zustavaji )celkem optimalizovane.
Kdezto kdyz si do FS pridas vic add-on scenerii a pak jeste naky extra slozity letadlo, pak jde puvodni optimalizace defaultniho FS do haje.
Je tam najednou tolik polygonu a textur, ze to procesor nestiha zpracovat a graf. karta uz pak neni to nejuzsi hrdlo. |
| |
|
| | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: graf. karta vs procesor + DET.40.41 13. 9. 2002 / 14:34 | Peter |
| | Mam pocit ze developer z M$ optimalizoval engine len pre jejich default scenery. )
Ja mam P4 1.8GHz 256RAM a G4TI4400 a FPS mi lieta na plnych detailoch od 40 do 10 podla toho kde som. No, tak si vyberte. )
Skusali ste uz niekdo tie nove detonatory od nVidie 40.41 ??? Udajne by mali byt o 25% vykonejsie. HEHE, to chcem vidiet.
Tak nech sa Vam dari.
Peter
|
| |
|
| | | | | | | | Reee: graf. karta vs procesor 13. 9. 2002 / 16:36 | Radoslav |
| | Mno, ja jsem si poridil nove dily do stare bedny, tak jsem zvedavej, protoze jsem to delal "jen" kvuli FS2002+. Ale na druhou stranu si nedelam zadne iluze a drzim se pri zemi. Musim jen pockat do uterka, az to budu mit vse pohromade.
Predtim - ASUS K7M AGP1x, SDRAM 100MHz, Athlon500MHz, 224MB RAM, GeF2MX400-64MB RAM
Pristi tyden - ASUS A7V333DDR333 AGP4x, AthlonXP2000+, 256MB DDR333, GeF4Ti4200 128MB DDR.
Snad tam alespon nejaky narust u add-on scenerii s AI provozem bude. |
| |
|
| | | | | | | | | Re: Reee: graf. karta vs procesor 13. 9. 2002 / 17:08 | |
| | No, myslim, ze tam bude vyznamnej narust a to hlavne kvuli tomu procesoru a myslim ze i v pripade, ze bys tam nechal tu starsi GF2MX
Schvalne to vyzkousej, kdyz budes moct. Ta GF4 to mozna pak az tolik neurychli, teda kdyz se bavime o mensich rozlisenich jako napr. 800x600, 1024x768.
Kdybys to pouzival na lepsich rozlisenich ( 1280x1024, 1600x1200 ), tak tam by to mela zvladat ta GF4 lip ( ale to i treba plna GF2GTS proti GF2MX ) |
| |
|
| | | | | | | | | | Re: Re: Reee: graf. karta vs procesor 13. 9. 2002 / 18:30 | Radoslav |
| | Vyzkousim to s GF2MX400 i s GF4Ti4200 a dam vedet jak to dopadlo. Jinak, na Athlonu 500MHz je to s GF2 i s GF4 stejny (scenerie LKPR + stredni detaily + 80% zaplnenych stojanek = FPS 2-6) . Vetsinou pouzivam 1024x768, nekdy i 800x600. Ohledne rozliseni me monitor pusti max. na 1280x960, takze zkusim i to. Ale nejdriv v utery. |
| |
|
| | | | | | | | | | | Re: Re: Re: Reee: graf. karta vs procesor 13. 9. 2002 / 18:38 | OK-PKU |
| | Tak to musí být tou frekvencí, protože na celeru 466Mhz s Rivou TNT2 M64 (!) mi to chodí přibližně stejně. Teda při 800x600. |
| |
|
| | | | | | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Reee: graf. karta vs procesor 13. 9. 2002 / 23:40 | Dalibor / web |
| | Jak to tady tak sleduju, tak nevím, mám "jenom" Duron 1Ghz + 256Mb 133Hz Ram + GeForce2 Mx 400 Tornado 32 Mb ram a chodí mi to celkem v pohodě a i při addon sceneriích mám tak 12-16 fps a to většinou nepoužívám default letadla Mainbord mám problematický Gigabyte GA-7ZMM VIA KM133 Chipset ale ten má problém jenom s Sounblaster Live! já mám zvukovku Guilemot Maxi sound Fortissimo 1, že by měl FS i problém se zvukovkama? Možná by to stálo za diskuzi.A nebo jsou grafiky od inno3d tak vyladěný? Jinak jedu v 1024x768 a skoro všechno naplno. Tak fakt nevím. |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Reee: graf. karta vs procesor 14. 9. 2002 / 10:03 | OK-PKU |
| | Ono zaleží hodně na nastavení, ovladačích a tak podobně, protože kamarád má něco jako 1.5Ghz+Geforce2 (nevim přesně) a chodi mu to asi o 1 fps víc než mě. |
| |
|
| | | | | | | | | Re: Reee: graf. karta vs procesor 24. 9. 2002 / 23:23 | Radoslav |
| | Tak jsem tady s novym kompem. Musim říct, že s novou mašinkou jsem zavítal na scenerii LKPR, při maximálních detailech a 95% zaplnění stojánek (převážně letadly ProjectAI) mě FPS hlásí 10.9 při pohledu na plochu, což mě velice mile překvapilo, protože to bohatě stačí k plynulému zobrazení. Bohužel kvůli problémům způsobeným mojí blbostí (no, kdo si koupí během jednoho týdne dva procesory, z toho ten první už jen jako součást přívěšku třeba na krk?) jsem neměl možnost vyzkoušet rychlý procesor s grafikou GeF2MX440. |
| |
|
| | | | | | | | | | Re: Re: Reee: graf. karta vs procesor 25. 9. 2002 / 12:54 | Petr |
| | Celé je to dost podivné, létám na P3 550 ,166 MB RAM , ATI RAGE FURY 128 PRO, a při přistávání a pojíždění na LKPR (zde staženo + patche) mám asi 10 12 FPS, což skoro jde ( s Celer 400 to bÿlo out. Nedávno jsem složil P4 2GHz, 512 DDR, MSI GF4 Ti4400 128 DDR a na stejném letišti 22-32 FPS. což není tak špatné. Někdo tady uváděl u podobných sestav značně nižší hodnoty. PS: Scenery density myslím HIGH,ostatní nastavení si nepamatuju přesně. |
| |
|
| | | | | | | | | | | Re: Re: Re: Reee: graf. karta vs procesor 25. 9. 2002 / 13:37 | Martin |
| | Myslim ze zalezi na pouzivanych letadlech a poctu textur na nich! V mem pripade AMD 1800+, 512MB, radeon 8500, bezi ruzyne na 19-30 FPS s pouzitim default boeingu (textura CSA) skoro vsechny rampy plne. Ta sama situace na schipholu s pouzitim stazenych MD-11 a 747 KLM, jen 8-19 FPS. Rekl bych cim vice textur na letadlo tim horsi framerate. |
| |
|
|