FlightSim.CZ   Reklama  
SW Virtual
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je sobota 30. 11. 2024, svátek má Ondřej Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
LKKO , pár screenů z vývoje Jeden příspěvek | Celý strom
LKKO , pár screenů z vývoje   23. 7. 2005 / 18:59
Cesmina
Já na tom makám
img_forumn/r59704_1.jpg (500x309)
 

Re: LKKO , pár screenů z vývoje   23. 7. 2005 / 19:04
Cesmina
a jeste jeden od bumpera
img_forumn/r59705_1.jpg (500x400)
 

Re: Re: LKKO , pár screenů z vývoje   23. 7. 2005 / 19:14
ras
Bude to pěkné - dík
 

Re: Re: Re: LKKO , pár screenů z vývoje   23. 7. 2005 / 20:13
Fabo™   
A kere je LKKO?
 

Re: Re: Re: Re: LKKO , pár screenů z vývoje   23. 7. 2005 / 20:17
zelí
kolin
 

Re: Re: Re: Re: Re: LKKO , pár screenů z vývoje   23. 7. 2005 / 20:21
LS
A bude to mit taky svetla na zaklicovani
 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: LKKO , pár screenů z vývoje   23. 7. 2005 / 21:13
Cesmina
Všechno bude ??? ČASEM ???? (-:
 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: LKKO , pár screenů z vývoje - rozměry   24. 7. 2005 / 00:21
Filip   
Taky zkoušim spáchat nějakej ten hřích v gMaxu, ale zajímalo by mě, kde berete rozměry na scenerky? Já to zatim dělám spíš od oka
 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: LKKO , pár screenů z vývoje - rozměry   24. 7. 2005 / 07:20
Cesmina
Vemu fotku , seberu člověka, řeknu si , má 1.7 m , a podle něj to zhruba odměřím. Topografickej plán letiště ti většinou nikdo nedá (-:
 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: LKKO , pár screenů z vývoje - rozměry   24. 7. 2005 / 08:17
Filip   
a pak to normálně ťukat do gMaxu? Ja to taky tak zkoušel ale přišlo mi, že to má pak menší rozměry než sem zadal
 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: LKKO , pár screenů z vývoje - rozměry   24. 7. 2005 / 10:40
Cesmina
Z toho si nic nedělej , já mám taky takový pocit. Udělám model v GMAXu a pak to v XML napasuju parametrem scale tak aby se mi to líbilo
 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: LKKO , pár screenů z vývoje - rozměry   24. 7. 2005 / 12:49
Marky Parky   
Měl jsem tenhle pocit taky, ale poté co jsem se dostal v velmi pŕesným mapám, zjistil jsem, že FS objekty opravdu zobrazuje správně veliké, pouze perspektiva je taková že vypadají menší. Jen pro představu - plocha na kterou jsem dělal v GMAXu objekty je o rozměrech cca 300x1000m a sedí na "centimetry". Kdybych provedl jakékoliv scalování, tak to vživotě takhle neusadím.

Druhý důvod (krom perspektivy) tohoto vjemu jsou enormě velké default stromy.

Tj nějaká snaha "zvětšovat" objekty podle mě vede k nepřesnostem. Samozřejmě když člověk dělá ojedinělý objekt tak se to tolik neprojeví, ale jakmile jde o větší budovy/plochu tak si myslím že to bude znát.
 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: LKKO , pár screenů z vývoje - rozměry   24. 7. 2005 / 14:21
Cesmina
Tak maj ve FS blbě letadla , do hangáru kam cessna běžně jezdí, když to udělám podle odkrokování, tak drhne křídlama a měla by mít po každý straně aspoň metr
 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: LKKO , pár screenů z vývoje - rozměry   24. 7. 2005 / 15:35
Tragédie v JRD
me prave prijduo blbe velka letadla... bo mi prijde ze autogen domky a stromky jsou v nepomeru vuci letadlum ..
 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: LKKO , pár screenů z vývoje - rozměry   25. 7. 2005 / 19:07
Kolbiš (OK-KOL)
No nevím. Když jsem dělal do LKTB hangáry HERBST-u, tak jsem našel přímo na jejich webu rozměry vrat a hloubku stání. Pronajímají to, tak to na webu měli uvedeno. Vzal jsem fotku hangáru a tyto rozměry použil jako měřítko. Z toho mi pak vyšla vzdálenost jednotlivých "garáží", výška atiky na ploché střeše a podobně. Když jsem tam pak zkusil cvičně zajet v FS-ce s Cessnou, tak se mi to zdálo naknop a často jsem chytil křídlem. Tak jsem se ptal jednoho člověka jak to je v reálu a ten mi potvrdil, že ji tam musí tlačit dva a jeden musí pořád hlídat vzdálenost křídel od vrat, protože je tam na každé straně asi 8cm místa...

Přemýšlel jsem to zvětšit pomocí scale o 10%. Ale ono se to nezdá. Těch garáží je tam 12 a to pak je ten objekt hned víc než o garáž delší. A tak jsem to tak nechal. Nic není hezčího, jako když vezmu fotku z reálu a pak zkusím totéž "vyfotit" v FS-ce a ono to sedí...
 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: LKKO , pár screenů z vývoje - rozměry   24. 7. 2005 / 14:23
ing.pavel.svoboda
Ano, ten falešný dojem, že všechny skutečné objekty jsou malé, dělají hlavně neskutečně velké original stromy ze stadnardního autogenu. Autogen je dělá velké asi od 10 do 43m !!! Z větší vzdálenosti nedřív zobrazované, za druhé nejvíc povšimnutelné, jsou ty největší, takže pak dělají dojem třeba i dvakrát větší, než skutečný les.
MS to možná udělali proto, , že FS umožňuje poměrně malou maximální hustotu stromů , (max 500 ks / km2 ), což je mnohem méně, než má běžný les, tak tu hustotu dohání většími stromy.,
/ anebo možná proto, že v Americe je všechno větší, jako dříve v Sovětském svazu /
Trochu jsem si to upravil tím, že jsem v textuře stromů zmenšil jejich velikost asi na dvě třetiny původní velikosti.
Kdo by je chtěl zkusit, dal jsem to na svůj web,
http://www.sweb.cz/ing.pavel.svoboda/
Je to jen letní textura !
 

Re: Re: LKKO , pár screenů z vývoje   24. 7. 2005 / 16:56
Stepan S.
No vypadá to celkem pěkně,kdy myslíš, že to bude?
 

Re: Re: Re: LKKO , pár screenů z vývoje   24. 7. 2005 / 17:03
lumpy (BHA066)
)
(neodpovidejte na me, prosim )
 

Re: Re: Re: LKKO , pár screenů z vývoje   24. 7. 2005 / 19:29
Cesmina
Pokud nenastanou nepředvídané okolnosti - jako , že mě to přestane bavit, ža mě shoří počítač, že budu muset dělat něco důležitějšího- , tak předpokládám první veřejnou Betu začátkem září - zcela nezávazně
 

Re: LKKO , pár dalších screenů z vývoje   24. 7. 2005 / 21:56
bumper   
přidávám ještě pár obrázků z testování,máte se na co těšit!Akorát doufám,že ve finále se tam nebude na rw za větroněma tak prášit
img_forumn/r59744_1.jpg (500x400)
img_forumn/r59744_2.jpg (500x356)
img_forumn/r59744_3.jpg (500x339)
img_forumn/r59744_4.jpg (500x377)
 

Re: Re: LKKO , pár dalších screenů z vývoje   25. 7. 2005 / 10:16
Lowmick   
Heeeezkyyy
Bude tam i to hnusny elektricky vedeni pred drahou?

btw.: to je DuoDiscus na tech screenech, ze jo?
 

Re: Re: Re: LKKO , pár dalších screenů z vývoje   25. 7. 2005 / 19:20
bumper   
Duo Discus "X" uz jsem tu na to daval nedavno link
http://www.fsglider.de/duo_x.zip


img_forumn/r59808_1.jpg (500x357)
 

Re: Re: Re: Re: LKKO , pár dalších screenů z vývoje   26. 7. 2005 / 09:10
Lowmick   
A ja jsem si ho taky nedavno stahnul.
Jen jsem ho dost dobre nepoznal kvuli repaintu. Takze jsem ho jen typoval.
 

Re: LKKO , pár screenů z vývoje   26. 7. 2005 / 20:38
Swordfish   
Teď je u mně na návštěvě kamarád co má přes víkend v Kolíně AFIS a screeny z vývoje hodnotil tak že je z toho úplně hotovej a hned si pořídí FS-ku))
Mám se zeptat zda bude také funkční světelná řada jako ve skutečnosti a nabízí Ti všechny možné výkresy letiště))howg domluvil jsem
 

Re: Re: LKKO , pár screenů z vývoje   26. 7. 2005 / 20:50
Cesmina
Výkresy v každém případě beru, nejlepší by byl topografickej plán v měřítku, mám nějaký fotky , ale přesné usazení je dost problém. Světla bych chtěl rozsvěcet po naladění TWR , ale to bude až úplnej finál někdy za dlouhých zimních večerů
 

Re: Re: Re: LKKO , pár screenů z vývoje   26. 7. 2005 / 20:54
Swordfish   
On Ti nějaké výkresy nakopíruje přes víkend a já Ti je pak pošlu))
Jinak světelná řada funguje na frekvenci TWR po zaklíčování na 12 sekund.
Pokud budeš do budoucna dělat i další letiště mohl by Ti sehnat podklady.
Např:Šumperk,Havl.Brod,Vys.Mýto,Zbraslavice,Kunovice,Kladno atd.........
 

Re: Re: Re: Re: LKKO , pár screenů z vývoje   26. 7. 2005 / 21:37
Cesmina
Já vím, jak v reálu ty světla fungujou, ale já budu spokojenej, když se rozsívítí po naladění frekvence
 

Re: Re: Re: Re: LKKO , pár screenů z vývoje   26. 7. 2005 / 22:01
JBr   
LKKO ma pozici Tower? Ja myslel ze je tam jen normalni AFIS (Kolin Info)...
 

Re: Re: Re: Re: Re: LKKO , pár screenů z vývoje   26. 7. 2005 / 22:20
Swordfish   
Samozřejmě Info)sorry síla zvyku.))
 

Re: Re: Re: Re: LKKO , pár screenů z vývoje   27. 7. 2005 / 18:58
Irena
Myslíš, že by mohl sehnat podklady i k západočeskému kraji, konkrétně k letišti Chotěšov u Plzně? Máme fotky i letecké snímky, ale kdyby byla nějaká mapa s přesným umístěním a rozměry...
 

Re: Re: Re: Re: Re: LKKO , pár screenů z vývoje   27. 7. 2005 / 20:05
Swordfish   
Zeptám se kluků z Líní ze záchranky,jestli by se něco nenašlo))
 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: LKKO , pár screenů z vývoje   27. 7. 2005 / 20:24
Irena
Moc díky za ochotu, kdyžtak to prosím pošli na mail buď mně nebo přímo Bumperovi (Franta Brablc) - on ten Chotěšov dělá.
 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: LKKO , pár screenů z vývoje   27. 7. 2005 / 20:27
Swordfish   
Není zač,pokud něco seženu,ozvu se tady))
 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: LKKO , pár screenů z vývoje OT   27. 7. 2005 / 20:29
Lowmick   
Swordfishi nebyls letos s W3 na AP v LKPD?
 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: LKKO , pár screenů z vývoje OT   27. 7. 2005 / 21:27
Swordfish   
Nebyl
 

Czech Virtual Air Rescue Service
FS Medlánky
L39.CZ
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2024 FlightSim.CZ