| | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: LKKO , pár screenů z vývoje - rozměry 24. 7. 2005 / 12:49 | |
| | Měl jsem tenhle pocit taky, ale poté co jsem se dostal v velmi pŕesným mapám, zjistil jsem, že FS objekty opravdu zobrazuje správně veliké, pouze perspektiva je taková že vypadají menší. Jen pro představu - plocha na kterou jsem dělal v GMAXu objekty je o rozměrech cca 300x1000m a sedí na "centimetry". Kdybych provedl jakékoliv scalování, tak to vživotě takhle neusadím.
Druhý důvod (krom perspektivy) tohoto vjemu jsou enormě velké default stromy.
Tj nějaká snaha "zvětšovat" objekty podle mě vede k nepřesnostem. Samozřejmě když člověk dělá ojedinělý objekt tak se to tolik neprojeví, ale jakmile jde o větší budovy/plochu tak si myslím že to bude znát. |
| |
|