| | | LKKO , pár screenů z vývoje 23. 7. 2005 / 18:59 | |
| | |
| |
|
| | | Re: LKKO , pár screenů z vývoje 23. 7. 2005 / 19:04 | |
| | |
| |
|
| | | | Re: Re: LKKO , pár screenů z vývoje 23. 7. 2005 / 19:14 | |
| | | |
|
| | | | | Re: Re: Re: LKKO , pár screenů z vývoje 23. 7. 2005 / 20:13 | |
| | | |
|
| | | | | | Re: Re: Re: Re: LKKO , pár screenů z vývoje 23. 7. 2005 / 20:17 | |
| | | |
|
| | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: LKKO , pár screenů z vývoje 23. 7. 2005 / 20:21 | |
| | A bude to mit taky svetla na zaklicovani |
| |
|
| | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: LKKO , pár screenů z vývoje 23. 7. 2005 / 21:13 | |
| | Všechno bude ??? ČASEM ???? (-: |
| |
|
| | | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: LKKO , pár screenů z vývoje - rozměry 24. 7. 2005 / 00:21 | |
| | Taky zkoušim spáchat nějakej ten hřích v gMaxu, ale zajímalo by mě, kde berete rozměry na scenerky? Já to zatim dělám spíš od oka |
| |
|
| | | | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: LKKO , pár screenů z vývoje - rozměry 24. 7. 2005 / 07:20 | |
| | Vemu fotku , seberu člověka, řeknu si , má 1.7 m , a podle něj to zhruba odměřím. Topografickej plán letiště ti většinou nikdo nedá (-: |
| |
|
| | | | | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: LKKO , pár screenů z vývoje - rozměry 24. 7. 2005 / 08:17 | |
| | a pak to normálně ťukat do gMaxu? Ja to taky tak zkoušel ale přišlo mi, že to má pak menší rozměry než sem zadal |
| |
|
| | | | | | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: LKKO , pár screenů z vývoje - rozměry 24. 7. 2005 / 10:40 | |
| | Z toho si nic nedělej , já mám taky takový pocit. Udělám model v GMAXu a pak to v XML napasuju parametrem scale tak aby se mi to líbilo |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: LKKO , pár screenů z vývoje - rozměry 24. 7. 2005 / 12:49 | |
| | Měl jsem tenhle pocit taky, ale poté co jsem se dostal v velmi pŕesným mapám, zjistil jsem, že FS objekty opravdu zobrazuje správně veliké, pouze perspektiva je taková že vypadají menší. Jen pro představu - plocha na kterou jsem dělal v GMAXu objekty je o rozměrech cca 300x1000m a sedí na "centimetry". Kdybych provedl jakékoliv scalování, tak to vživotě takhle neusadím.
Druhý důvod (krom perspektivy) tohoto vjemu jsou enormě velké default stromy.
Tj nějaká snaha "zvětšovat" objekty podle mě vede k nepřesnostem. Samozřejmě když člověk dělá ojedinělý objekt tak se to tolik neprojeví, ale jakmile jde o větší budovy/plochu tak si myslím že to bude znát. |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: LKKO , pár screenů z vývoje - rozměry 24. 7. 2005 / 14:21 | |
| | Tak maj ve FS blbě letadla , do hangáru kam cessna běžně jezdí, když to udělám podle odkrokování, tak drhne křídlama a měla by mít po každý straně aspoň metr |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: LKKO , pár screenů z vývoje - rozměry 24. 7. 2005 / 15:35 | |
| | me prave prijduo blbe velka letadla... bo mi prijde ze autogen domky a stromky jsou v nepomeru vuci letadlum .. |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: LKKO , pár screenů z vývoje - rozměry 25. 7. 2005 / 19:07 | |
| | No nevím. Když jsem dělal do LKTB hangáry HERBST-u, tak jsem našel přímo na jejich webu rozměry vrat a hloubku stání. Pronajímají to, tak to na webu měli uvedeno. Vzal jsem fotku hangáru a tyto rozměry použil jako měřítko. Z toho mi pak vyšla vzdálenost jednotlivých "garáží", výška atiky na ploché střeše a podobně. Když jsem tam pak zkusil cvičně zajet v FS-ce s Cessnou, tak se mi to zdálo naknop a často jsem chytil křídlem. Tak jsem se ptal jednoho člověka jak to je v reálu a ten mi potvrdil, že ji tam musí tlačit dva a jeden musí pořád hlídat vzdálenost křídel od vrat, protože je tam na každé straně asi 8cm místa...
Přemýšlel jsem to zvětšit pomocí scale o 10%. Ale ono se to nezdá. Těch garáží je tam 12 a to pak je ten objekt hned víc než o garáž delší. A tak jsem to tak nechal. Nic není hezčího, jako když vezmu fotku z reálu a pak zkusím totéž "vyfotit" v FS-ce a ono to sedí... |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: LKKO , pár screenů z vývoje - rozměry 24. 7. 2005 / 14:23 | |
| | Ano, ten falešný dojem, že všechny skutečné objekty jsou malé, dělají hlavně neskutečně velké original stromy ze stadnardního autogenu. Autogen je dělá velké asi od 10 do 43m !!! Z větší vzdálenosti nedřív zobrazované, za druhé nejvíc povšimnutelné, jsou ty největší, takže pak dělají dojem třeba i dvakrát větší, než skutečný les.
MS to možná udělali proto, , že FS umožňuje poměrně malou maximální hustotu stromů , (max 500 ks / km2 ), což je mnohem méně, než má běžný les, tak tu hustotu dohání většími stromy.,
/ anebo možná proto, že v Americe je všechno větší, jako dříve v Sovětském svazu /
Trochu jsem si to upravil tím, že jsem v textuře stromů zmenšil jejich velikost asi na dvě třetiny původní velikosti.
Kdo by je chtěl zkusit, dal jsem to na svůj web,
http://www.sweb.cz/ing.pavel.svoboda/
Je to jen letní textura !
|
| |
|
| | | | Re: Re: LKKO , pár screenů z vývoje 24. 7. 2005 / 16:56 | |
| | No vypadá to celkem pěkně,kdy myslíš, že to bude? |
| |
|
| | | | | Re: Re: Re: LKKO , pár screenů z vývoje 24. 7. 2005 / 17:03 | |
| | )
(neodpovidejte na me, prosim ) |
| |
|
| | | | | Re: Re: Re: LKKO , pár screenů z vývoje 24. 7. 2005 / 19:29 | |
| | Pokud nenastanou nepředvídané okolnosti - jako , že mě to přestane bavit, ža mě shoří počítač, že budu muset dělat něco důležitějšího- , tak předpokládám první veřejnou Betu začátkem září - zcela nezávazně |
| |
|
| | | Re: LKKO , pár dalších screenů z vývoje 24. 7. 2005 / 21:56 | |
| | přidávám ještě pár obrázků z testování,máte se na co těšit!Akorát doufám,že ve finále se tam nebude na rw za větroněma tak prášit
|
|
| |
|
| | | | Re: Re: LKKO , pár dalších screenů z vývoje 25. 7. 2005 / 10:16 | |
| | Heeeezkyyy
Bude tam i to hnusny elektricky vedeni pred drahou?
btw.: to je DuoDiscus na tech screenech, ze jo? |
| |
|
| | | | | Re: Re: Re: LKKO , pár dalších screenů z vývoje 25. 7. 2005 / 19:20 | |
| | |
| |
|
| | | | | | Re: Re: Re: Re: LKKO , pár dalších screenů z vývoje 26. 7. 2005 / 09:10 | |
| | A ja jsem si ho taky nedavno stahnul.
Jen jsem ho dost dobre nepoznal kvuli repaintu. Takze jsem ho jen typoval. |
| |
|
| | | Re: LKKO , pár screenů z vývoje 26. 7. 2005 / 20:38 | |
| | Teď je u mně na návštěvě kamarád co má přes víkend v Kolíně AFIS a screeny z vývoje hodnotil tak že je z toho úplně hotovej a hned si pořídí FS-ku))
Mám se zeptat zda bude také funkční světelná řada jako ve skutečnosti a nabízí Ti všechny možné výkresy letiště))howg domluvil jsem |
| |
|
| | | | Re: Re: LKKO , pár screenů z vývoje 26. 7. 2005 / 20:50 | |
| | Výkresy v každém případě beru, nejlepší by byl topografickej plán v měřítku, mám nějaký fotky , ale přesné usazení je dost problém. Světla bych chtěl rozsvěcet po naladění TWR , ale to bude až úplnej finál někdy za dlouhých zimních večerů |
| |
|
| | | | | Re: Re: Re: LKKO , pár screenů z vývoje 26. 7. 2005 / 20:54 | |
| | On Ti nějaké výkresy nakopíruje přes víkend a já Ti je pak pošlu))
Jinak světelná řada funguje na frekvenci TWR po zaklíčování na 12 sekund.
Pokud budeš do budoucna dělat i další letiště mohl by Ti sehnat podklady.
Např:Šumperk,Havl.Brod,Vys.Mýto,Zbraslavice,Kunovice,Kladno atd.........
|
| |
|
| | | | | | Re: Re: Re: Re: LKKO , pár screenů z vývoje 26. 7. 2005 / 21:37 | |
| | Já vím, jak v reálu ty světla fungujou, ale já budu spokojenej, když se rozsívítí po naladění frekvence |
| |
|
| | | | | | Re: Re: Re: Re: LKKO , pár screenů z vývoje 26. 7. 2005 / 22:01 | |
| | LKKO ma pozici Tower? Ja myslel ze je tam jen normalni AFIS (Kolin Info)... |
| |
|
| | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: LKKO , pár screenů z vývoje 26. 7. 2005 / 22:20 | |
| | Samozřejmě Info)sorry síla zvyku.)) |
| |
|
| | | | | | Re: Re: Re: Re: LKKO , pár screenů z vývoje 27. 7. 2005 / 18:58 | |
| | Myslíš, že by mohl sehnat podklady i k západočeskému kraji, konkrétně k letišti Chotěšov u Plzně? Máme fotky i letecké snímky, ale kdyby byla nějaká mapa s přesným umístěním a rozměry... |
| |
|
| | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: LKKO , pár screenů z vývoje 27. 7. 2005 / 20:05 | |
| | Zeptám se kluků z Líní ze záchranky,jestli by se něco nenašlo)) |
| |
|
| | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: LKKO , pár screenů z vývoje 27. 7. 2005 / 20:24 | |
| | Moc díky za ochotu, kdyžtak to prosím pošli na mail buď mně nebo přímo Bumperovi (Franta Brablc) - on ten Chotěšov dělá. |
| |
|
| | | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: LKKO , pár screenů z vývoje 27. 7. 2005 / 20:27 | |
| | Není zač,pokud něco seženu,ozvu se tady)) |
| |
|
| | | | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: LKKO , pár screenů z vývoje OT 27. 7. 2005 / 20:29 | |
| | Swordfishi nebyls letos s W3 na AP v LKPD? |
| |
|
| | | | | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: LKKO , pár screenů z vývoje OT 27. 7. 2005 / 21:27 | |
| | Nebyl |
| |
|
|