|  |  | Zlín 226 16. 7. 2005 / 22:41 | |
|  | Lidi nevíte někdo, kde bych stáhnul nějakou pěknou Z 226? Do FS 2004, tady je do 2002 a zdá se mi nic moc. |
| |
|
 |  |  | Re: Zlín 226 16. 7. 2005 / 23:02 | |
|  | porid si bryle ))) je i pro FS2004 .. a mozna budes prekvapen, je primo na tomto serveru |
| |
|
 |  |  |  | Re: Re: Zlín 226 16. 7. 2005 / 23:04 | |
|  | To já vim, ale zdá se mi, že není moc dobře udělanej, hlavně kokpit proti reálu... |
| |
|
 |  |  |  |  | Re: Re: Re: Zlín 226 17. 7. 2005 / 00:00 | |
|  | potom teda doporučuji aeroklub a připravit mnogo peněz |
| |
|
 |  |  |  |  |  | Re: Re: Re: Re: Zlín 226 17. 7. 2005 / 10:43 | |
|  | Nevíš kolik může stát pronajmutí 205ky v dnešní době? |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  | Re: Re: Re: Re: Re: Zlín 226 17. 7. 2005 / 11:03 | |
|  | U nas 3300,-/hod.
Neber to jako vycvikovy letadlo. |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Zlín 226 17. 7. 2005 / 11:32 | |
|  | A kde lítáš?Ta cena se mi nezdá zase špatná... |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  |  | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Zlín 226 17. 7. 2005 / 11:35 | |
|  | V Podhořanech, ale ve vetsine aeroklubech se 205ka bere spis na vlekani, preci jen, na sportovni litani je levnejsi si vzit 105ku. Nebo 142ku a u nas i Z-43, obe jsou levnejsi. |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  |  |  | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Zlín 226 17. 7. 2005 / 11:41 | |
|  | Tam to znám, mám tam poblíž chalupu. Jasně, že se moc na akrobacii nepoužívá, ale na to vlečení nebo jako turisťák to není špatný éro... |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Zlín 226 17. 7. 2005 / 11:42 | |
|  | Na akrobacii se docela i pouziva (nebo mozna spis pouzivala) protoze ma docela silnej motor (teda silnejsi nez 105ka), na to vleceni jo, ale k tomu turistaku jsem rikal ze to je zbytecne drahy... |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Zlín 226 17. 7. 2005 / 12:00 | |
|  | U nas je 205ka pro cleny stejne draha jako Z-142 a levnejsi jak Z-43. Coz ale nemeni nic na tom, ze se pouziva JEN na vlekani, protoze je to proste vlecny ero Toulanim se by se jen ubiraly hodiny, ktere by sly vyuzit na vlekani. Vzhledem k tomu, kolik stoji treba jen generalka motoru se tyhle veci u nas celkem dusledne dodrzuji. Na turistiku mame Metaka, na kterem je ostatne i levnejsi hodina a vezme vic lidi.
Ad akrobacie na 205ce - pokud je mi znamo, tak vsechny Mka a MSka maji akrobacii zakazanou, vcetne umyslnych vyvrtek. Vim snad jen o jedinem Bohatyru, co jeste leta na Sazene a i tam silne pochybuju, ze mu zbyvaji nejakeho hodiny na akrobacku a jestli jo, ze ji s nim litaji. Jedina 205ka kterou jsem videl delat nejake akrobaticke manevry je zgeneralkovany Z-226A Akrobat, ktery lita tusim v Koline? |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Zlín 226 17. 7. 2005 / 22:14 | |
|  | Já mám teda trochu jiný názor, k té akrobačce, 205 pokud vim, možná se mílim, ale co mi řikali piloti, kteří na ní lítali, tak to je jeden ze strojů, který uměl v té době nejlépe vývrtku vybírat. |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Zlín 226 17. 7. 2005 / 22:17 | |
|  | O to nejde, jak ji umel nebo ne. Na tech erech uz proste neni akrobacie (vcetne vyvrtek) povolena, kvuli namahani draku. |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Zlín 226 17. 7. 2005 / 22:27 | |
|  | Tak to jo, to máš pravdu, je pravda, že většinu co jsem dnes viděl nebo v kterejch sem letěl byla převážně vlečná nebo turistická... |
| |
|
 |  |  |  |  | Re: Re: Re: Zlín 226 17. 7. 2005 / 08:18 | |
|  | Ja si myslim, ze Z226 snad ani do FS nejde udelat. Tada aspon tak, aby se nejak dobre chovala. FS totiz neumi nasimulovat automatickou vrtulku, takze u ty 205ky co je tady je mam dojem constant speed... |
| |
|
|