| | | | | Ahojte, neviete ci nahodou niekto nepracuje na L-39 do FS2004. Inak kolko A320 bude mat CSA? dik moc |
| |
|
| | | Re: L-39 24. 5. 2005 / 13:11 | |
| | Mne to taky zajímá, nebo ještě lépe, nepracuje se na L-59 popř. L-159 ?? |
| |
|
| | | | Re: Re: L-39 a W3A SOKOL 24. 5. 2005 / 13:27 | |
| | L-159 byla zrušena...probiralo se to tady, ale už to je dlouho. Jinak na L-39 jsem tady viděl před pěknou dobou screen z gmaxu nebo z něčeho takovyho, ale od ty oby nic...prostě to nedopadlo, co se dá dělat. Ale pokud by se našel někdo ochoten odpovědět, rád bych se zeptal na W3A Sokol....samozřejmě se neptám, kdy to bude, ale jestli to vůbec bude, reps jestli na tom někdo stále racuje, nebo jste to někdo dali k ledu...dik za případnou odpověď |
| |
|
| | | | | Re: Re: Re:W3A SOKOL a VSO-10 a L-13 a repaint CEF na Z-142? 24. 5. 2005 / 13:54 | |
| | | |
|
| | | | | | Re: Re: Re: Re:W3A SOKOL a VSO-10 a L-13 a repaint CEF na Z-142? 24. 5. 2005 / 18:57 | |
| | Myslis asi armadni Z-142C AF, ne?
Repaint bych teoreticky mel, ale protoze se lisi od civilni jak v externim modelu, tak ve VC, lepsi by asi byla ta samostatna verze.
Ta by taky mohla byt hotova v nejake, ne prilis vzdalene dobe , tedy nova verze pro FS2004, jako update ty starsi, co byla pro FS2002.
Uvidime. |
| |
|
| | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re:W3A SOKOL a VSO-10 a L-13 a repaint CEF na Z-142? 24. 5. 2005 / 19:15 | |
| | Jj, myslel jsem 142C AF. Model zvlast pro tuto verzi by mohl byt zajimavy, hlavne by bylo potreba sklidnit kone pod kapotou...
Diky za odpoved. |
| |
|
| | | | | | | | 6x: Re: ...... a repaint CEF na Z-142? 25. 5. 2005 / 08:39 | |
| | On uz ten Z142CAF byl i driv zvlast, pro FS98, 2000 i 2002, je to vsechno tady na periskopu
Ale co myslis tim "sklidnenim koni"?
Myslis tu posledni civilni Z142 pro FS2004?
Zkus byt konkretnejsi. |
| |
|
| | | | | | | | | Re: 6x: Re: ...... a repaint CEF na Z-142? 25. 5. 2005 / 10:38 | |
| | Z-142 V3 mi prijde celkem premotorovana. Predpokladam, ze to Lowmick myslel prave tak. |
| |
|
| | | | | | | | | | 8x: Re: ... repaint CEF na Z-142? 25. 5. 2005 / 11:47 | |
| | To jsem taky tak nejak pochopil
Ale zajima me spis jak moc a jakym zpusobem.
Bud to popsat v procentech a nebo dalsim chovanim.
Jestli treba prilis rychle zrychluej pri startu nebo ve vodorovnym letu a nebo stoupani a nebo ve vertikalnich manevrech.
Protoze vykon motoru je myslim nastavenej podle skutecnosti ( coz jeste nemusi znamenat, ze to ve FS bude dobre ) , tak pak to muze ovlivnovat terba parametry a ucinnost vrtule, a podle chovani to jeste souvisi i s nastavenym vztlakem a odporem.
Chtel sjem tim naznacit, ze zmena jen jednoho parametru nemusi udelat, to co chceme - ze se to pak projevi nepriznive jinde.
Takze pro naky ladeni je dobry vedet vice tech veci.
|
| |
|
| | | | | | | | | | | Re: 8x: Re: ... repaint CEF na Z-142? 25. 5. 2005 / 12:18 | |
| | Cestovni rychlost mne pripada vcelku dobra, ale ta akcelerace + stoupani je moc velke. Na rychlosti cca 160 km/h mi to lezlo okolo 8m/s s palivem na 50%, s plnym asi 6-7 m/s. S tim, ze - kompresor zapnuty, plyn po startu plny; stoupani 0,92, vrtule start - min uhel, chvili po odlepeni 2600 ot. Pak me jeste zarazi to pojizdeni pri motorove zkousce i na parkovaci brzde, puvodne jsem si myslel ze to nejde opravit, ale na druhou stranu mi pripada podivne, ze treba u nekterych dopravaku to nedela, nebo jenom minimalne, a to maji silnejsi motory...
Jinak ze porad jenom komentuju - je to fakt pekne letadlo se vsim vsudy, jedina vec co je opravdu neprijemna je jen ten motor, konec koncu motorovka v FS vlastne ani nema cenu.... |
| |
|
| | | | | | | | | | | Re: 8x: Re: ... repaint CEF na Z-142? 26. 5. 2005 / 16:39 | |
| | Ahoj, stodvačtýra je super, výborná práce a teď ještě ty další repainty, nádhera. Pár desítek hodin jsem na ní před léty odlétal, takže je mým častým érem i v FSce. Do určité míry s názorem o přemotorování souhlasím, akcelerace při rozjezdu je opravdu asi větší, ale jinak se chová velice věrně. V sólo obsazení a s 50% paliva mi i to vario připadá věrné, samozřejmě v reálu jsme při výcviku drželi 4 - 6 m/s, ale s knyplem v břiše bys chvíli stoupal i těch 8m/s
Před třemi týdny jsem se na tohle téma bavil na LKKV s Panem pilotem stodvaačtýry(nejen), Jirkou Durasem a právě k Z-142 v FS se vajadřoval velice pochvalně. Podle jeho slov, a on ví o čem mluví, je 142 velice věrně simulovaná (i s omezeními danými právě simulací) a protože má skutečnou 142 opravdu v ruce, má s čím srovnávat.....takže přeji hodně chuti do další práce a držím palce ať se dílo daří ) |
| |
|
| | | | | Re: Re: Re: L-39 a W3A SOKOL 24. 5. 2005 / 14:52 | |
| | Sokola ma moc pekneho Milan Lizner. Tak mu drzme palce, aby mel na nej dost volneho casu... |
| |
|
| | | | Re: Re: L-39 24. 5. 2005 / 18:46 | |
| | Na L39/159 se momentalne nepracuje, ale zruseny nebyly ( jestli nemyslel Jaakov tu L159 od P.Silova ).
Taky bych ty modely mozna nespojoval vylozene s FS2004, protoze treba L39 pro FS2000 funguje ve FS2002 i 2004.
Ale stav je takovy, ze mam L39 i L159 v rozpracovanem stadiu v Gmaxu ( jako vylepsene predchozi modely). Nedavno jsem na nich opet pracoval, resp. na zjednodusenych modelech, v souvislosti s vojenskym AI provozem. Takze mam tim padem zaklad i pro vylepsene litatelne verze ( ktere pak budou obsahovat i ty LOD modely z AI verze ).
Ted dokoncuju Gripena a Mig21, ktery budou jako pro AI, tak litatelny ( Mig21 je mirne vylepsen ten muj AI model + zakladni panel a VC ) - takovy primerene slozity modely, tzn. ne az tak do hloubky detailni, ale nemely by urazit oko modelare...
Pak pride na radu Sokol, ktery je ted uz v dost pokrocilem stadiu.
A po tom mozna ta L159/39.
Uvidime, mivam takovy modelovaci "navaly", kdy dlouho nic a pak stihnu vic veci najednou. Ted po priletu Gripenu a leteckem dni v Caslavi mam zase inspiraci, tak doufejme, ze to jeste nakou dobu vydrzi |
|
| |
|
| | | | | Re: Re: Re: L-39 24. 5. 2005 / 19:03 | |
| | Jojs, ten Grpen vypadá pěkně, tak se nenech vyrušovat a pravuj |
| |
|
| | | | | | Re: Re: Re: Re: L-39 25. 5. 2005 / 09:37 | |
| | | |
|
| | | | | Re: Re: Re: L-159 26. 5. 2005 / 09:23 | |
| | Jo tak ten Gripen je fakt pěknej.Těšim se i na ty Mig-21,ale nejvíc na L-159/39.Případně bych se i připojil o žádost na L-59.Držím palce |
| |
|
| | | | | | Re: Re: Re: Re: L-159 26. 5. 2005 / 10:52 | |
| | L-59 by teoreticky teoreticky dala udelat, kdysi jsem si zakladni tvar taky modeloval ( i kdyz jen podle fotek, vykres na to jsem nikde nevidel ). V podstate by to moh bejt takovej krizenec mezi L39 a L159B
Ale ma to cenu? Nekde jsem myslim zahlid informaci, ze uz u nas nelitaj, nebo ze se tech par nekam prodalo.
Nize je testovaci let Migu s AI L39: |
|
| |
|
| | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: L-159 - historicke okenko L39-L159 26. 5. 2005 / 12:27 | |
| | Tak troska historie od pametniku v Aeru:
L-39MS je cca z roku 1986 (zalet posledniho prototypu), bylo jich vyrobeno 6 ks jako overovaci serie pro ceskou armadu. Ty byly pri deleni federace rozdeleny snad pul na pul, nyni jsou zrejme rozprodany do sveta (jako soukrome), v armade nelitaji (tam jsou verze ZA). Dalsi serie, ktera se vyrabela opet pro ACR uz nebyla odebrana, z prvniho kusu se udelal prototyp L-59 pro Egypt. Pouzity motor je jeste rusky ze Zaporozi.
L59 (rok cca 91) je tedy mechanicky a motorove stejna jako L-39MS (krome toho ze motor se zacal delat na Slovensku v licenci), zcela nova je elektrina a avionika (pres datou sbernici Arinc, 2xCRT displeje atd...) a upravene je ovladani motoru.
Dodavky byly dve a to asi 50 ks do Egypta a 12 ks do Tunisu. V soucasne dobe jsou ty v Egypte asi nekde zafoukane v pousti a nelitaji, v Tunisu je jich funkcich asi 9 a postupne se generalkuji.
L-139 - trupove jako L-39, avionicky jako L-59, americky motor - pouze jeden prototyp.
L-159 - ....ale to uz vsichni znate
...tolik historicke okenko z Aera
|
| |
|
| | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: L-159 - historicke okenko L39-L159 26. 5. 2005 / 15:17 | |
| | Dakujem za trochu historie. ja by som bol najradsej pre tu L-39 alebo 59,159. Poznam tuto stranku uz od fs98 a vzdy sa tu robili ceske (ceskoslovenske) lietadla do fs, preto som myslel, ze aero L 29,39,59,139,159 Vam bude blizsie a nadalej budete robit ich nove verzie. |
| |
|
| | | | | Re: Re: Re: L-39 7. 7. 2005 / 17:38 | |
| | ten gripen je moc pěknej,mohl by si mě ho poslat na e-mail prouza6@seznam.cz a já bych ti s ním pomoch a když nebudeš chtít tak mi ho jenom pošli třeba s e sokolem nebo L159 |
| |
|
| | | | | | Re: Re: Re: Re: L-39 7. 7. 2005 / 17:50 | |
| | jo a mě a Lowmickovi taky, a možná dalším 300lidem |
| |
|
| | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: L-39 7. 7. 2005 / 18:00 | |
| | jj, presne tak |
| |
|
|